GuidZP400 |
7d58b5fc-064b-4d58-86a1-94341fdad23e
|
Biuletyn |
520363-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Chojnie
|
Regon |
10208900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chojno
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wronki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-510
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
672 547 179
|
Zamawiajacy fax |
672 547 179
|
Zamawiajacy email |
dpschojno@szamotulskie.pl
|
Adres strony url |
http://bip.dpschojno.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.dpschojno.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.dpschojno.pl/
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Chojnie, Chojno 41A, 64-510 Wronki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dom Pomocy Społecznej w Chojnie
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na: Dostawę artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie: Część 1: Dostawa artykułów spożywczych; Część 2: Dostawa pieczywa; Część 3: Dostawa nabiału; Część 4: Dostawa mięsa i wędlin wieprzowych; Część 5: Dostawa mięsa i wędlin drobiowych
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił szczegółowo warunku dotyczącego sytuacji ekonomiczno-finansowej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określił szczegółowo warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej
|
IV 4 4 data |
2019-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy artykułów spożywczych takich jak: cukier, mąka, konserwy, olej, herbata i inne, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego przez okres kolejnych 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy pieczywa: chleb, bułki, ciastka itp. zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego przez okres kolejnych 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa nabiału
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
:Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy nabiału: mleko, sery, śmietana, jogurty itp. zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego przez okres 12 kolejnych miesięcy od dnia obowiązywania umowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięs i wędlin wieprzowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy mięsa i wędlin wieprzowych zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez zamawiającego przez okres 12 kolejnych miesięcy od dnia podpisania umowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i wędlin drobiowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
:Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego przez okres 12 kolejnych miesięcy od dnia obowiązywania umowy
|
| |