GuidZP400 |
c990de4a-58b4-4e7a-8808-b5a8ab77ffc4
|
Biuletyn |
520745-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
|
Regon |
12553630000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. dr Izabeli Romanowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-796
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(0-52)3743208
|
Zamawiajacy fax |
(0-52)3743301
|
Zamawiajacy email |
dzierzawskab@co.bydgoszcz.pl
|
Adres strony url |
www.co.bydgoszcz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.co.bydgoszcz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.co.bydgoszcz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
85-796 Bydgoszcz ul. dr Izabeli Romanowskiej 2 – kancelaria Centrum Onkologii, pok. 1075
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku: znacznik złota, staplery i ładunki liniowe, szkło laboratoryjne
|
Numer referencyjny |
274/P/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku: znacznik złota, staplery i ładunki liniowe, szkło laboratoryjne
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Kompletne właściwe dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie Polski i Krajów Unii Europejskiej w zależności od klasyfikacji wyrobów medycznych – zgodnych z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. - dotyczy Grupy 1-3.
2. Katalog/ wyciąg z katalogu w języku polskim, zawierający oferowane produkty zawarte w specyfikacji - dotyczy Grupy 1-3.
3. Próbki- zgodnie z wykazem załącznika nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, przez okres dwunastu miesięcy licząc od dnia zawarcia niniejszej umowy. Po tym okresie w/w ceny mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy w związku z uzasadnioną zmianą cen producenta oraz zmianą kursu walut, która to zmiana może następować nie częściej niż raz na kwartał, po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
2. Zmiana umowy może obejmować, w zakresie dozwolonym przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986 z późn.zm.) dalej ustawa Pzp, w szczególności zakres:
1) zmiany rozmiaru wyrobu medycznego, objętego przedmiotem umowy,
2) zmiany numeru katalogowego wyrobu medycznego, objętego przedmiotem umowy,
3) zmiany opakowania lub sposobu pakowania wyrobu medycznego.
3. Warunkami dokonania zmian, wskazanych w ust. 2 niniejszego paragrafu mogą być alternatywnie:
1) wprowadzony na rynek przez Wykonawcę wyrób medyczny zmodyfikowany lub udoskonalony,
2) zaprzestanie produkcji lub przejściowy brak wyrobu medycznego na rynku,
3) zmiana miejsca wytwarzania wyrobu medycznego,
4) wycofanie kodu/numeru katalogowego wyrobu medycznego.
4. Warunkiem dokonania zmian, wskazanych w ust. 2 pkt 2 niniejszego paragrafu będzie dostarczenie przez Wykonawcę dokumentu wystawionego przez producenta wyrobu medycznego wraz z deklaracją zgodności (CE) przed podpisaniem przez strony stosownego aneksu do umowy.
3. W razie nie wyczerpania limitu finansowego przez okres umowy, umowa ulega przedłużeniu do wyczerpania limitu, o którym mowa w § 2 ust.1 umowy, jeśli jest to korzystne dla Zamawiającego.
4. W przypadku, gdy umowa zostanie pomiędzy stronami przedłużona na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zgodnie z zapisami ust. 3 niniejszego paragrafu, wartość umowy, może ulec zmianie w przypadku :
1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r., poz. 2177);
2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
3) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 o pracowniczych planach kapitałowych ( Dz.U. z 2018 r. poz.2215 ),
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 4 pkt 1 niniejszego paragrafu wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 4 pkt 2 niniejszego paragrafu wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust.4 pkt3 niniejszego paragrafu wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie z uwzględnieniem sumy wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikającą z wpłat do pracowniczego planu kapitałowego dokonanego przez Wykonawcę.
8. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1, pkt 2 i pkt 3 niniejszego paragrafu.
oraz zmiany zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-03-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 1 - Staplery i ładunki liniowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa 1 - Staplery i ładunki liniowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 2 - Znacznik złota
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa 2 - Znacznik złota
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 3 - Szkło laboratoryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa 3 - Szkło laboratoryjne
|
| |