Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r.

Publication date 2019-03-06
End date 2019-03-14 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. W. Witosa w Biezdrowie
Miejscowość Wronki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521851-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r.

2. Opis przedmiotu zamówienia: Opis Przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV w ilości i zakresie wskazanym w Części II SIWZ:

Część I zamówienia:
Mięso i produkty mięsne wieprzowo - wołowe
KOD CPV 15130000-8

Część II zamówienia:
Mięso i produkty mięsne drobiowe
KOD CPV 15112000-6


Część III zamówienia:
Produkty zwierzęce - jaja
KOD CPV 03142500-3

Część IV zamówienia:
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
KOD CPV 15400000-2

Część V zamówienia:
Owoce i warzywa świeże, ziemniaki
KOD CPV 03220000-9, 03212100-1

Część VI zamówienia:
Owoce, warzywa mrożone
KOD CPV 15330000-0

Część VII zamówienia:
Owoce, warzywa przetworzone i konserwowe
KOD CPV 15330000-0

Część VIII zamówienia:
Produkty przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych
KOD CPV 15600000-4

Część IX zamówienia:
Ryby przetworzone i konserwowe
KOD CPV 15200000-0

Część X zamówienia:
Produkty mleczarskie
KOD CPV 15500000-3

Część XI zamówienia:
Różne produkty spożywcze,
KOD CPV 15800000-6

Część XII zamówienia:
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
KOD CPV 15810000-9

3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 71ff0a22-5a17-4070-8253-c721e12792ee
Biuletyn 521851-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. W. Witosa w Biezdrowie
Regon 00113065000000
Zamawiajacy adres ulica Biezdrowo
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Wronki
Zamawiajacy kod pocztowy 64-510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48672547205
Zamawiajacy email zsbiezdrowo@zsbiezdrowo.edu.pl
Adres strony url www.zsbiezdrwo.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła Podstawowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia zsbiezdrowo.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja zsbiezdrowo.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć osobiście za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018r. poz. 2188 ze zm.)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach ul. Powstańców Wlkp. 23 64-510 Wronki - II Piętro pokój nr 2
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r.
Numer referencyjny SP.61-U-01/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Opis Przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV w ilości i zakresie wskazanym w Części II SIWZ: Część I zamówienia: Mięso i produkty mięsne wieprzowo - wołowe KOD CPV 15130000-8 Część II zamówienia: Mięso i produkty mięsne drobiowe KOD CPV 15112000-6 Część III zamówienia: Produkty zwierzęce - jaja KOD CPV 03142500-3 Część IV zamówienia: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne KOD CPV 15400000-2 Część V zamówienia: Owoce i warzywa świeże, ziemniaki KOD CPV 03220000-9, 03212100-1 Część VI zamówienia: Owoce, warzywa mrożone KOD CPV 15330000-0 Część VII zamówienia: Owoce, warzywa przetworzone i konserwowe KOD CPV 15330000-0 Część VIII zamówienia: Produkty przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych KOD CPV 15600000-4 Część IX zamówienia: Ryby przetworzone i konserwowe KOD CPV 15200000-0 Część X zamówienia: Produkty mleczarskie KOD CPV 15500000-3 Część XI zamówienia: Różne produkty spożywcze, KOD CPV 15800000-6 Część XII zamówienia: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie KOD CPV 15810000-9 3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie
Zakresie warunkow udzialu nie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie
Inne dokumenty niewymienione W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu według załącznika 2 do siwz. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy Zamawiający żąda do złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz. 3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO stanowi załącznik nr 4 do siwz składany wraz z ofertą. 4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-14, 16-20 Ustawy Pzp stanowi załącznik nr 5 do siwz składany wraz z ofertą. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda do złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 7 do siwz 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia i spełniania warunków w postępowaniu składa wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do siwz. 8. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia podmiotów będących podwykonawcami – załącznik nr 8 do siwz. 9. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 9 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. 10. Pełnomocnictwo (o ile jest wymagane)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany nazwy, adresu(siedziby Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych 2) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę 3) zmiany osoby do kontaktu określonej w § 1 pkt. 4 niniejszej umowy 4) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany podatku VAT
IV 4 4 data 2019-03-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i produkty mięsne wieprzowo - wołowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r. 2. Wskazane w poniższym wykazie zamówienia są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy zamówienia: Schab bez kości (klasa I) - 60 kg. Karkówka bez kości (klasa I) - 200 kg. Karkówka z kością (klasa I) -200 kg. Boczek surowy wędzony wieprzowy z półtuszy klasy I - 40 kg. Kiełbasa śląska (mięso wieprzowo – wołowego o zawartości mięsa 80% w 100g produktu) - 80 kg. Kiełbasa biała parzona (mięso wieprzowo -wołowe o zawartości mięsa: 80% w 100g produktu) - 50 kg.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso i produkty mięsne drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r. 2. Wskazane w poniższym wykazie zamówienia są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy zamówienia: Filet z piersi z kurczaka pojedyncze (z tuszy drobiowej klasy A) - 100 kg.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce - jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r. 2. Wskazane w poniższym wykazie zamówienia są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy zamówienia: Jaja rozmiar M (10 szt. w opakowaniu) - 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r. 2. Wskazane w poniższym wykazie zamówienia są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy zamówienia: Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia rafinowany - 45l
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa świeże, ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r. 2. Wskazane w poniższym wykazie zamówienia są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy zamówienia: Marchew - 50 kg. Seler korzeń - 20 kg. Pietruszka korzeń - 20 kg. Natka pietruszki - 100 p. (pęczek o wadze min. 0,05kg) Koperek - 20 p. (pęczek o wadze min. 0,03kg) Ziemniaki - 1000 kg Cebula biała - 10 kg Ogórek szklarniowy (kraj pochodzenia Polska) - 80 kg Groch łuskany połówki - 50 kg Kapusta pekińska - 50 Szt. Buraki - 200 kg Kapusta biała - 100 kg Banan - 900 kg Jabłko klasa I - 2000 kg. Pomarańcza - 300 kg Mandarynka klasa I - 200 kg. Papryka świeża klasa I- 20kg Gruszki - 400 kg
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Owoce, warzywa mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r. 2. Wskazane w poniższym wykazie zamówienia są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy zamówienia: Warzywa na patelnie mrożone - 40 szt. (opakowanie worek 2,5kg) Mieszanka kompotowa (nie mniej niż 5 składników bez pestek - 16 szt. (opakowanie worek 2,5kg)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa owoce, warzywa przetworzone i konserwowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r. 2. Wskazane w poniższym wykazie zamówienia są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy zamówienia: Ogórek kwaszony ( opakowanie wiaderko 3kg netto) - 12 kg Kapusta kwaszona surówkowa (opakowanie wiaderko 5 kg netto)- 120 kg Koncentrat pomidorowy 30% ekstraktu (opakowanie 900g) - 20 kg Ketchup pikantny min. 158g pomidorów na100g produktu - 36 szt. (opakowanie o masie 480g) Groszek konserwowy - 60 szt. (opakowanie o masie 400g) Kukurydza konserwowa - 60 szt. (opakowanie o masie 400g)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Produkty przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r. 2. Wskazane w poniższym wykazie zamówienia są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy zamówienia: Mąka pszenna wrocławska typ 500 - (opakowanie 1 kg) - 30 kg Ryż paraboliczny (opakowanie 1 kg) - 30 kg Kasza manna (opakowanie 1 kg) - 10 kg
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Ryby przetworzone i konserwowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r. 2. Wskazane w poniższym wykazie zamówienia są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy zamówienia: Filet śledziowy matias solony (opakowanie wiaderko 3 kg) - 60 kg. Filet z morszczuka głęboko mrożony - 90 kg
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r. 2. Wskazane w poniższym wykazie zamówienia są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy zamówienia: Masło extra o zawartości tłuszczu 82% - 100 szt. (opakowanie kostka o masie 200g) Mleko zawartość tłuszczu 2% UHT(opakowanie karton o pojemności 1l) - 500L Śmietana ukwaszana zawartość tłuszczu 18 % - 400 szt. (opakowanie o masie 400 g ) Twaróg śmietankowy typu Juliko OSM Czarnków lub równoważny, zawartość tłuszczu 24% (opakowanie 1 kg) - 40 kg Deser typu ZUZIA OSM Czarnków lub równoważny o smaku śmietankowym lub śmietankowo - czekoladowym - 1600 szt. (opakowanie o masie 130g) Serek o smaku waniliowym lub owocowym typu OSM Czarnków lub równoważny - 1600 szt. (opakowanie o masie 100g)
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r. 2. Wskazane w poniższym wykazie zamówienia są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy zamówienia: Sól spożywcza jodowana (opakowanie 1 kg) - 30 kg Budyń śmietankowy bez cukru typu Emix lub równoważny - 100 szt. (opakowanie o masie 41g) Liść laurowy typu Edal lub równoważny - 25 szt. (opakowanie o masie 6g) Ziele angielskie kulki typu Edal lub równoważny - 25 szt. (opakowanie o masie 15 g) Żurek śląski zakwas - 40 szt. (opakowanie butelka o pojemności 0,5 l) Cukier biały (opakowanie o masie 1 kg) - 50 kg Majeranek suszony typu Edal lub równoważny - 25 szt. (opakowanie o masie 20g) Kisiel truskawkowy bez dodatku cukru typu Emix lub równoważny - 200 szt. (opakowanie o masie 40g ) Kisiel żurawinowy bez dodatku cukru typu Emix lub równoważny - 200 szt. (opakowanie o masie 40g ) Pieprz czarny mielony typu Edal lub równoważny - 25 szt. (opakowanie o masie 40g ) Galaretka truskawkowa - 400 szt. (opakowanie o masie 70g) Makaron świderki - 40 szt. (opakowanie o masie 1 kg) Makaron nitki - 20 szt. (opakowanie o masie 1 kg) Cukier waniliowy typu Emix lub równoważny - 40 szt. (opakowanie o masie 16g) Kwasek cytrynowy typu Emix lub równoważny - 25 szt. (opakowanie o masie 25g) Bazylia - 25 szt. (opakowanie o masie 10g) Czosnek suszony – granulowany typu Edal lub równoważny - 50 szt. (opakowanie o masie 20g) Przyprawa do mięs typu Edal lub równoważny - 1 szt. (opakowanie o masie 500g) Przyprawa do mięsa mielonego typu Edal lub równoważny - 1 szt. ( opakowanie torba o masie 500g) Przyprawa do ryb typu Edal lub równoważny - 1 szt. ( opakowanie torba o masie 500g) Przyprawa do kurczaka typu Edal lub równoważny - 2 szt. ( opakowanie torba o masie 500g) Przyprawa „Mieszanka kuchnia” typu Edal lub równoważny - 5 szt. (opakowanie o masie 1kg) Sos boloński typu Prymat lub równoważny - 100 szt. (opakowanie torba o masie 800g) Majonez typu Winary lub równoważny - 42 szt. (opakowanie słoik o masie 700ml) Jabłka prażone - 42 szt. (opakowanie słoik o masie 900g)
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 01 kwietnia 2019r. do 21 czerwca 2019r. 2. Wskazane w poniższym wykazie zamówienia są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą. 4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wykaz ilościowy zamówienia: Bułka tarta pszenna - opakowanie od 0,5 kg do 1 kg - 20 kg Drożdżówka z serem o wadze min.100g Bez dodatku cukru pudru - 800 szt. Drożdżówka z budyniem o wadze min. 100g Bez dodatku cukru pudru - 400 szt. Chleb pszenno – żytni krojony waga od 700 g do 800g - 50 szt. Chleb razowy z ziarnami krojony o wadze od 0,50 kg do 0,6kg - 20 szt.
  

Criterion

Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)