Dostawa zestawów do drenazu i osłonek na narzędzia chirurgiczne - 2 zadania

Publication date 2019-03-06
End date 2019-03-15 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521689-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy zestawów do drenażu i osłonek na narzędzia chirurgiczne - 2 zadania dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie z uwzględnieniem
bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera załącznik nr 3/1 - 3/2 Kalkulacja cenowa -Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 91213063-e48a-48e4-a77f-f5d9fbb1690b
Biuletyn 521689-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Regon 35137588600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wielicka
Zamawiajacy adres numer domu 265
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-663
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 582 011
Zamawiajacy fax 126 581 081
Zamawiajacy email usd_zp@inetria.pl
Adres strony url bip.usk.pl
Adres strony internetowej narzedzia bip.usdk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.usdk.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów do drenazu i osłonek na narzędzia chirurgiczne - 2 zadania
Numer referencyjny EZP-271-2/103/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy zestawów do drenażu i osłonek na narzędzia chirurgiczne - 2 zadania dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie z uwzględnieniem bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera załącznik nr 3/1 - 3/2 Kalkulacja cenowa -Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 2) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3) Dopuszczenie do obrotu wymagane prawem z uwzględnieniem ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r.
Inne dokumenty niewymienione W terminie do 3 dni od dnia publikacji na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz z oświadczeniem wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 1) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt 5 ppkt 1) niniejszego rozdziału składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.) Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian w treści umowy określa załącznik nr 1 do SIWZ " Istotne postanowienia umowy"
IV 4 4 data 2019-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisany Formularz – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia – załączniki od nr 3/1-3/2 do SIWZ 3. Wypełnione i podpisane Załączniki nr 4 i 4a do SIWZ 4. Stosowne Pełnomocnictwo, 5. Próbki oferowanych urządzeń zadanie 1 – 3 sztuki , zadanie nr 2 – 1 op. Próbki oferowanych materiałów muszą zostać złożone osobno w trwale zamkniętym opakowaniu. Na opakowaniu należy umieścić dokładny opis: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków Oferta w trybie przetargu nieograniczonego: Dostawa zestawów do drenażu i osłonek na narzędzia chirurgiczne ZADANIE NR …….na potrzeby USD w Krakowie nr postępowania EZP-271-2-103 /2018 NIE OTWIERAĆ PRZED: 15.03.2019r GODZ. 11:00

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE 1-Czterokomorowy zestaw do drenazu klatki piersiowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Cztero- komorowy zestaw do drenazu klatki piersiowej, precyzyjna komora kolekcyjna w zakresie małych objętości ewakuacyjnych treści. Wielkość, zakres i ilość określa załącznik 3/1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - Atraumatyczne silikonowe nakładki /osłonki/na narzedzia chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Atraumatyczne silikonowe nakładki /osłonki/na narzędzia chirurgiczne wielkość i zakres określa załącznik 3/2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)