przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup aktualizacji oprogramowania Expertis (upgrade) wraz z migracją wszystkich danych obsługiwanych przez program.

Publication date 2019-03-07
End date 2019-03-18 00:00:00
Instytucja Katowickie Centrum Onkologii
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522575-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup aktualizacji oprogramowania Expertis (upgrade), którego bezterminowe licencje posiada Zamawiający, do funkcjonalności nie mniejszej niż wynikającej z Załącznika nr 10 do SIWZ wraz z migracją wszystkich danych obsługiwanych przez program.
2. Aktualizacja obejmuje również:
• instalację i uruchomienie,
• wdrożenie upgradu wraz z integracją rozumiane jako możliwość osiągnięcia zakładanej funkcjonalności programu nie mniejszej niż wynikającej z Załącznika nr 10 do SIWZ
• szkolenie personelu
• 24 miesięczny okres gwarancji,
• serwis gwarancyjny, w tym:
-usuwanie wszelkich awarii oprogramowania,
- aktualizacje prawne do obowiązującego stanu prawnego,
-zapewnienie wsparcia technicznego,
- aktualizacje do najnowszych wersji w trakcie obowiązywania umowy,
- modyfikacje na wniosek Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami w terminie do 2 miesięcy,
• serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj.:
-usuwanie wszelkich awarii oprogramowania,
-aktualizacje prawne do obowiązującego stanu prawnego,
-zapewnienie wsparcia technicznego,
- aktualizacje do najnowszych wersji oprogramowania w trakcie obowiązywania umowy,
- modyfikacje na wniosek Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami w terminie do 2 miesięcy,
w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy.
Dopuszcza się waloryzację ceny na podstawie Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany rok, w okresach 12 miesięcznych licząc od pierwszego dnia wykonywania serwisu pogwarancyjnego (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy wykonywania serwisu pogwarancyjnego.
• zapewnienie serwisu pogwarancyjnego na okres 10 lat po zakończeniu gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ef2b0a7-5ed4-425b-86d8-76811acfd337
Biuletyn 522575-N-2019
Zamawiajacy nazwa Katowickie Centrum Onkologii
Regon 276201240
Zamawiajacy adres ulica Raciborska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 514 533,
Zamawiajacy fax 322 514 533
Zamawiajacy email szpital@kco.katowice.pl,
Adres strony url www.kco.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kco.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Katowickie Centrum Onkologii 40 - 074 Katowice, ul. Raciborska 26
Nazwa nadana zamowieniu przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup aktualizacji oprogramowania Expertis (upgrade) wraz z migracją wszystkich danych obsługiwanych przez program.
Numer referencyjny K.C.O./PN/ 15 /2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup aktualizacji oprogramowania Expertis (upgrade), którego bezterminowe licencje posiada Zamawiający, do funkcjonalności nie mniejszej niż wynikającej z Załącznika nr 10 do SIWZ wraz z migracją wszystkich danych obsługiwanych przez program. 2. Aktualizacja obejmuje również: • instalację i uruchomienie, • wdrożenie upgradu wraz z integracją rozumiane jako możliwość osiągnięcia zakładanej funkcjonalności programu nie mniejszej niż wynikającej z Załącznika nr 10 do SIWZ • szkolenie personelu • 24 miesięczny okres gwarancji, • serwis gwarancyjny, w tym: -usuwanie wszelkich awarii oprogramowania, - aktualizacje prawne do obowiązującego stanu prawnego, -zapewnienie wsparcia technicznego, - aktualizacje do najnowszych wersji w trakcie obowiązywania umowy, - modyfikacje na wniosek Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami w terminie do 2 miesięcy, • serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj.: -usuwanie wszelkich awarii oprogramowania, -aktualizacje prawne do obowiązującego stanu prawnego, -zapewnienie wsparcia technicznego, - aktualizacje do najnowszych wersji oprogramowania w trakcie obowiązywania umowy, - modyfikacje na wniosek Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami w terminie do 2 miesięcy, w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy. Dopuszcza się waloryzację ceny na podstawie Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany rok, w okresach 12 miesięcznych licząc od pierwszego dnia wykonywania serwisu pogwarancyjnego (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy wykonywania serwisu pogwarancyjnego. • zapewnienie serwisu pogwarancyjnego na okres 10 lat po zakończeniu gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst W zakresie serwisu pogwarancyjnego przewiduje się zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wysokość zamówienia wynosi do 30 % wartości zamówienia podstawowego
Okres w miesiacach 48
Informacje na temat katalogow DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę. Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w danym roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zapewnienia stawki minimalnej w przypadku umów cywilnoprawnych. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytuł realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd.
Okreslenie warunkow podpisane przez Wykonawcę oświadczenie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow podpisane przez Wykonawcę oświadczenie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow podpisane przez Wykonawcę oświadczenie,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży: a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać: 1.Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty. 2. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa. 3. Aktualne na dzień składania ofert: • Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. • Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy. 5.Podpisany i wypełniony przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 6 do SIWZ -Oświadczenie o podwykonawcach. 6. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ, 7. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ. 8. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 9 do SIWZ – Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych. 9. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 10 do SIWZ – Funkcjonalności programu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-03-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto za przedmiot zamówienia ( bez serwisu pogwarancyjnego)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia w dniach kalendarzowych w zakresie instalacji i uruchomienia, wdrożenia systemu, szkolenia personelu licząc od daty zawarcia umowy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia w dniach kalendarzowych w zakresie migracji wszystkich danych licząc od daty podpisania „Protokołu bezusterkowego odbioru”
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)