Dostawy materiałów budowlanych

Publication date 2019-03-11
End date 2019-03-19 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Kleje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522815-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 441631104, 249100006, 434130001, 441710009, 442320005, 442210005, 445230002, 142100006, 146220007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, zwanych dalej „asortymentem”.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 10 zadań (części) wyszczególnionych w załączniku nr 1 niniejszego ogłoszenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania) będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6 dokumentacji postępowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f4c7163-fcec-42e5-b9ca-a77d7afdf851
Biuletyn 522815-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 01212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 6038608
Zamawiajacy fax (22) 603 76 42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres strony url http://www.policja.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych, Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów budowlanych
Numer referencyjny WZP-1355/19/74/IR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, zwanych dalej „asortymentem”. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 10 zadań (części) wyszczególnionych w załączniku nr 1 niniejszego ogłoszenia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania) będący jednocześnie Formularzem Cenowym. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6 dokumentacji postępowania.
Cpv glowny przedmiot 44163110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie: a) stawki podatku VAT wskazanej w załączniku nr 1 do Umowy, b) producenta asortymentu – w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku asortymentu danego producenta spowodowanej wycofaniem ze sprzedaży. c) innych zmian, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów. 2. Strony dopuszczają waloryzację cen jednostkowych netto w PLN: a. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (DZ.U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.); b. w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu.
IV 4 4 data 2019-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy rynien i rur spustowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44163110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy glazury, terakoty, zaprawy i klejów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24910000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43413000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawy elementów sufitów podwieszanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawy tarcic
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44232000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawy skrzydeł drzwiowych i ościeżnic
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44221000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawy mas samopoziomujących, klejów, wykładzin pcv
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24910000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawy kołków rozporowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44523000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawy surowców mineralnych i kruszyw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 14210000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawy stali zbrojeniowej, kształtowników stalowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 14622000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 3 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)