Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej.

Publication date 2019-03-11
End date 2019-03-20 00:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka, Centrum Technologii Informatycznych
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523609-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 302320004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Załączniki od nr 5 do nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 773b9dc3-d2f9-49cb-927b-aca046026f8e
Biuletyn 523609-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Łódzka, Centrum Technologii Informatycznych
Regon 00000158300000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Wólczańska
Zamawiajacy adres numer domu 217
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6312717
Zamawiajacy fax 42 6366461
Zamawiajacy email malgorzata.saidi@p.lodz.pl
Adres strony url www.zp.p.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.p.lodz.pl
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Łódzka, Centrum Technologii Informatycznych, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 217/223, budynek B19, I piętro, pokój nr 110
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej.
Numer referencyjny CTI/PN/1/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Załączniki od nr 5 do nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 1.Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy: 1) dla zadania nr 1 - maksymalnie 14 dni 2) dla zadania nr 2 - maksymalnie 14 dni 3) dla zadania nr 3 - maksymalnie 14 dni 4) dla zadania nr 4 - maksymalnie 7 dni Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Specyfikacje (opisy) techniczne określające parametry urządzenia - w przypadku wątpliwości Zamawiającego (po analizie danych z formularza cenowego), co do zgodności zaoferowanego przedmiotu z treścią SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1)Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach: 1)Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub gdy wystąpiła konieczność zmiany Zarządzającego lub personelu Wykonawcy, wymienionego w umowie. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu wskazanego w ofercie. W sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego, pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi zawarte w treści zapytania ofertowego oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie. W przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze parametry lub nie będzie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny, tożsamy model o identycznych lub lepszych parametrach. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia. 3) Przed wykonaniem dostawy, o której mowa w ust.1 pkt. 2), Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o braku możliwości dostarczenia wskazanego w ofercie sprzętu wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji, wskazaniem modelu i typu sprzętu proponowanego oraz oświadczeniem, iż sprzęt tożsamy spełnia wymagania Zamawiającego opisane w treści SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Wykonawcy, uznaje się za zgodę na zmianę sprzętu. 4)Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. 5)Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość wydłużenia terminów realizacji przedmiotu umowy, jeżeli w okresie ich realizacji wystąpi działanie siły wyższej, przy czym przedłużenie odpowiadało będzie liczbie dni, w których wystąpiła siła wyższa; decyzję w zakresie rozpatrzenia wniosku Wykonawcy podejmuje Zamawiający. 6)Jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie do Sali Kinowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przełącznik do Klastra
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pamięć do Klastra
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Karty sieciowe PCle
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)