GuidZP400 |
aef6a67e-7942-4497-a3f0-7663a3defc75
|
Biuletyn |
519458-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
|
Regon |
10211220000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słonimska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-026
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 8696018,
|
Zamawiajacy fax |
85 7328221
|
Zamawiajacy email |
ias.bialystok@mf.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.podlaskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących dla Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
|
Numer referencyjny |
2001-ILZ.260.9.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących przeznaczonych dla Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku oraz podległych jej jednostek położonych na terenie województwa podlaskiego, łącznie z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca ich dostawy, na koszt wykonawcy.Zamówienie zostało podzielone na 3 części; część I – dotyczy oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących ( bębny), część II – dotyczy oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących (tonery), część III - dotyczy materiałów eksploatacyjnych do drukarek (etykiety i taśmy). Ilości materiałów eksploatacyjnych zawarte są w załącznikach nr 2a, 2b i 2 c do SIWZ - formularz cenowy dla poszczególnych części zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu ( lub wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia dotyczącego sukcesywnych dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących w ramach jednej umowy dla jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto dla I części zamówienia, co najmniej jednego zamówienia dotyczącego sukcesywnych dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących w ramach jednej umowy dla jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto dla II części zamówienia i co najmniej jednego zamówienia dotyczącego sukcesywnych dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek w ramach jednej umowy dla jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 1.000 zł brutto dla III części zamówienia. Jeżeli wykonawca składa ofertę na wszystkie części zamówienia , wówczas wystarczy na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku aby wykazał, że spełnia warunek w zakresie części II zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz sukcesywnych dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących (załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub nadal wykonywanych , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane o wartości określonej w rozdziale V SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku sukcesywnych dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ). Oświadczenie nie jest wymagane w sytuacji, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-03-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących dla Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku ( bębny)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124300-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących przeznaczonych dla Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku oraz podległych jej jednostek położonych na terenie województwa podlaskiego, łącznie z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca ich dostawy, na koszt wykonawcy. Część I – dotyczy oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących ( bębny).Ilości materiałów eksploatacyjnych zawarte są w załączniku nr 2a do SIWZ - formularz cenowy .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących dla Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku (tonery)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących przeznaczonych dla Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku oraz podległych jej jednostek położonych na terenie województwa podlaskiego, łącznie z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca ich dostawy, na koszt wykonawcy (tonery).Część II – dotyczy oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących (tonery). Ilości materiałów eksploatacyjnych zawarte są w załączniku 2b do SIWZ - formularz cenowy dla II części zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku (etykiety i taśmy).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22993000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek przeznaczonych dla Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku oraz podległych jej jednostek położonych na terenie województwa podlaskiego, łącznie z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca ich dostawy, na koszt wykonawcy. Część III - dotyczy materiałów eksploatacyjnych do drukarek (etykiety i taśmy).Ilości materiałów eksploatacyjnych zawarte są w załączniku 2c do SIWZ - formularz cenowy dla III części zamówienia.
|
| |