Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku z podziałem na pakiety asortymentowe

Publication date 2019-03-11
End date 2019-03-18 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Miejscowość Brodnica
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Rękawice,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523234-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331900008, 331411001, 331411142, 331413003, 331414200, 184243000, 331412002, 331400003, 331990001, 336922009, 331416219, 331416202
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące pakiety:
1) Pakiet nr 1 – Obłożenia (CPV 33.14.11.00-1);
2) Pakiet nr 2 – Tupfery (CPV 33.14.11.14-2);
3) Pakiet nr 3 - Strzykawki, kaniule (CPV 33.14.13.00-3, 33.14.12.20-8);
4) Pakiet nr 4 - Rękawice chirurgiczne (CPV 33.14.14.20-0);
5) Pakiet nr 5 - Rękawice diagnostyczne (CPV 18.42.43.00-0);
6) Pakiet nr 6 - Rękawice diagnostyczne 2 (CPV 18.42.43.00-0);
7) Pakiet nr 7 - Drobne artykuły medyczne (CPV 33.19.00.00-8);
8) Pakiet nr 8 – Dreny, cewniki nr 1 (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8);
9) Pakiet nr 9 – Dreny, cewniki nr 2 (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8;)
10) Pakiet nr 10 – Rurki (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8);
11) Pakiet nr 11 – Podkłady, prześcieradła oraz inne wyroby włókninowe (CPV 33.14.00.00-3);
12) Pakiet nr 12 - Odzież operacyjna (CPV 33.19.90.00- 1);
13) Pakiet nr 13 – Żywienie dojelitowe i pozajelitowe (CPV 33.69.22.00-9);
14) Pakiet nr 14 – Terapia oddechowa (CPV 33.19.00.00-8)
15) Pakiet nr 15 – Siatki chirurgiczne (CPV 33.14.16.21-9)
16) Pakiet nr 16 – Siatki taśmy chirurgiczne (CPV 33.14.16.21-9)
17) Pakiet nr 17 – Artykuły medyczne dla ratownictwa (CPV 33.19.00.00-8)
18) Pakiet nr 18 – Gotowe zestawy do procedur medycznych (CPV 33.14.16.20-2)
19) Pakiet nr 19 – Akcesoria anestezjologiczne (CPV 33.19.00.00-8)
20) Pakiet nr 20 – Pozostałe artykuły medyczne (CPV 33.19.00.00-8)
21) Pakiet nr 21 – Akcesoria ginekologiczne (CPV 33.19.00.00-8)
22) Pakiet nr 22 - Rękawice diagnostyczne 3 (CPV 18.42.43.00-0);
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania. W przypadku składania oferty na dane zadanie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje wymienione w formularzu danego zadania.
3. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw odnośnie wszystkich pakietów zawiera wzór umowy – zał. nr 4 do SIWZ.
4. Wykonawca określi w formularzu cenowym w kolumnie „Nazwa Handlowa”, nazwę handlową zaoferowanego produktu. Jeżeli Wykonawca oferuje produkt w innym (większym, mniejszym) opakowaniu zobowiązany jest wpisać w tej kolumnie wielkość opakowania.
5. W przypadku gdy Wykonawca oferuje dany produkt w opakowaniu zawierającym inną ilość niż została wpisana w formularzu cenowym należy odpowiednio przeliczyć ilość opakowań, zaokrąglając do pełnej liczby wzwyż. W celu sprawdzenia poprawności przeliczenia Zamawiający prosi Wykonawców o zaznaczenie faktu przeliczenia ilości opakowań np. przez pogrubienie tekstu.
6. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ wraz załącznikami został wskazany znak towarowy, patent, pochodzenie, normy polskie PN lub międzynarodowe, europejskie oceny techniczne, aprobaty, wspólne specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5af7886-9ea7-4616-b8f5-0bc23e9f29e4
Biuletyn 523234-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Regon 30232700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Brodnica
Zamawiajacy kod pocztowy 87-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 668 91 00
Zamawiajacy fax 56 668 91 01
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl
Adres strony url www.zozbrodnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zozbrodnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej, Sekretariat, ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku z podziałem na pakiety asortymentowe
Numer referencyjny SZP.251.5.19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące pakiety: 1) Pakiet nr 1 – Obłożenia (CPV 33.14.11.00-1); 2) Pakiet nr 2 – Tupfery (CPV 33.14.11.14-2); 3) Pakiet nr 3 - Strzykawki, kaniule (CPV 33.14.13.00-3, 33.14.12.20-8); 4) Pakiet nr 4 - Rękawice chirurgiczne (CPV 33.14.14.20-0); 5) Pakiet nr 5 - Rękawice diagnostyczne (CPV 18.42.43.00-0); 6) Pakiet nr 6 - Rękawice diagnostyczne 2 (CPV 18.42.43.00-0); 7) Pakiet nr 7 - Drobne artykuły medyczne (CPV 33.19.00.00-8); 8) Pakiet nr 8 – Dreny, cewniki nr 1 (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8); 9) Pakiet nr 9 – Dreny, cewniki nr 2 (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8;) 10) Pakiet nr 10 – Rurki (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8); 11) Pakiet nr 11 – Podkłady, prześcieradła oraz inne wyroby włókninowe (CPV 33.14.00.00-3); 12) Pakiet nr 12 - Odzież operacyjna (CPV 33.19.90.00- 1); 13) Pakiet nr 13 – Żywienie dojelitowe i pozajelitowe (CPV 33.69.22.00-9); 14) Pakiet nr 14 – Terapia oddechowa (CPV 33.19.00.00-8) 15) Pakiet nr 15 – Siatki chirurgiczne (CPV 33.14.16.21-9) 16) Pakiet nr 16 – Siatki taśmy chirurgiczne (CPV 33.14.16.21-9) 17) Pakiet nr 17 – Artykuły medyczne dla ratownictwa (CPV 33.19.00.00-8) 18) Pakiet nr 18 – Gotowe zestawy do procedur medycznych (CPV 33.14.16.20-2) 19) Pakiet nr 19 – Akcesoria anestezjologiczne (CPV 33.19.00.00-8) 20) Pakiet nr 20 – Pozostałe artykuły medyczne (CPV 33.19.00.00-8) 21) Pakiet nr 21 – Akcesoria ginekologiczne (CPV 33.19.00.00-8) 22) Pakiet nr 22 - Rękawice diagnostyczne 3 (CPV 18.42.43.00-0); 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania. W przypadku składania oferty na dane zadanie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje wymienione w formularzu danego zadania. 3. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw odnośnie wszystkich pakietów zawiera wzór umowy – zał. nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca określi w formularzu cenowym w kolumnie „Nazwa Handlowa”, nazwę handlową zaoferowanego produktu. Jeżeli Wykonawca oferuje produkt w innym (większym, mniejszym) opakowaniu zobowiązany jest wpisać w tej kolumnie wielkość opakowania. 5. W przypadku gdy Wykonawca oferuje dany produkt w opakowaniu zawierającym inną ilość niż została wpisana w formularzu cenowym należy odpowiednio przeliczyć ilość opakowań, zaokrąglając do pełnej liczby wzwyż. W celu sprawdzenia poprawności przeliczenia Zamawiający prosi Wykonawców o zaznaczenie faktu przeliczenia ilości opakowań np. przez pogrubienie tekstu. 6. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ wraz załącznikami został wskazany znak towarowy, patent, pochodzenie, normy polskie PN lub międzynarodowe, europejskie oceny techniczne, aprobaty, wspólne specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Dokumenty składane w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania: 1.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, chyba, że wystąpi sytuacja opisana w pkt VI.8. SIWZ; 1.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin wystawienia dokumentu jest tożsamy z terminem określonym w pkt 6.1.2. SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, składane przez wszystkich Wykonawców do upływu terminu składania ofert: 1. Formularz ofertowy (druk oferta) - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - wg załącznika nr 1A do SIWZ (wybrane formularze właściwe dla części (Pakietu), na które Wykonawca składa ofertę). 3. Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ustawy pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniania warunków postępowania – wg załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to ma stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt VI.4.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt V.2.2.1. SIWZ (jeżeli dotyczy). 5. Pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów, o którym mowa w pkt V.3.1. (jeżeli dotyczy). 6. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność części oferty - patrz pkt X.6.5. SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z poniższymi warunkami: 1) Zmiana podatku VAT – dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wartości brutto danej pozycji, wartość netto pozostaje bez zmian; 2) Zmiana wielkości opakowania i w konsekwencji ceny jednostkowej, w przypadkach, w których jest to korzystne dla Zamawiającego i nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy – w konsekwencji tej zmiany wartość całkowita umowy brutto nie wzrośnie, 3) Nazwy handlowej, producenta danego produktu w przypadku braku dostępności lub wycofania go z produkcji, zmiana produktu jest możliwa tylko na produkt równoważny. 4) Zmiana umowy wynika ze zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 5) Wydłużenia terminu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 m – ce, w przypadku nie wyczerpania określonych w umowie ilości dostaw produktów. Umowa w takim przypadku wygaśnie w przypadku zrealizowania dostaw zakontraktowanych ilości lub wykorzystania całej wartości umowy lub upływu terminu na jaki została zawarta.
IV 4 4 data 2019-03-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Obłożenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tupfery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141114-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Strzykawki, kaniule
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141300-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rękawice chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Drobne artykuły medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dreny, cewniki 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dreny, cewniki 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Rurki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Podkłady, prześcieradła oraz inne wyroby włókninowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Odzież operacyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Żywienie dojelitowe i pozajelitowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Terapia oddechowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Siatki chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141621-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Siatki i taśmy chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141621-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Artykułu medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Gotowe zestawy do procedur medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Akcesoria anestezjologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pozostałe artykuły medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Akcesoria ginekologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości określone w formularzu cenowym.
  

Criterion

Kryteria Koszt
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)