dostawa wyposażenia medycznego w 9 pakietach w ramach Projektu, pn.: „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu” wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej.

Publication date 2019-03-13
End date 2019-03-27 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524510-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia medycznego w 9 pakietach w ramach projektu pn. .: „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu” wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej.
Parametry techniczne (graniczne) elementów wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia szczegółowo opisane zostały w poszczególnych specyfikacjach technicznych dla danego elementu wyposażenia, które stanowią odpowiednio Załączniki od nr 1 do nr 9 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 82d2d37b-2df6-425f-a082-fdd7b38bf396
Biuletyn 524510-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
Regon 17074593000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Królewiecka
Zamawiajacy adres numer domu 146
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon (055) 2344111
Zamawiajacy fax 552 345 547
Zamawiajacy email mdudzinska@szpital.elblag.pl
Adres strony url www.szpital.elblag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu nr projektu POIS.09.01.00-00-0297/18-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.elblag.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.elblag.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat pok. nr 44 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu dostawa wyposażenia medycznego w 9 pakietach w ramach Projektu, pn.: „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu” wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej.
Numer referencyjny 7/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia medycznego w 9 pakietach w ramach projektu pn. .: „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu” wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Parametry techniczne (graniczne) elementów wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia szczegółowo opisane zostały w poszczególnych specyfikacjach technicznych dla danego elementu wyposażenia, które stanowią odpowiednio Załączniki od nr 1 do nr 9 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 334112,74
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt.5 ppkt. 5.1.2 SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków wymienionych w ppkt. 5.1.2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oryginału oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 11 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt.5 ppkt. 5.1.2 SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków wymienionych w ppkt. 5.1.2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oryginału oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 11 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt.5 ppkt. 5.1.2 SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków wymienionych w ppkt. 5.1.2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oryginału oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 11 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.4.1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.4.2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.4.3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Uwaga!!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający, żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.4 niniejszej SIWZ. 6.5. Oferta wspólna Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie Pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument Pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik. 6.6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.6.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 6.4. niniejszej SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6.6.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej (w pkt. 6.6.1. niniejszej SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.6.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.7. Wszelkie druki, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wzorami mającymi ułatwić Wykonawcy złożenie oferty. 6.8. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia 6.9. Zamawiający informuje, że jeżeli dokumenty złożone przez wykonawcę, o których mowa w pkt. 6.2; 6.3 i 6.4 niniejszej SIWZ budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 6.10. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu ,jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dot. tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544, 1669). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty, oświadczenia się znajdują.
Zakresie warunkow udzialu Złożenie wraz z ofertą wypełnionego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 11 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia – polskojęzyczne foldery/katalogi producenta lub materiały informacyjne, z których jednoznacznie wynika, że zaoferowane urządzenia spełniają wszystkie wymagane oraz oceniane przez Zamawiającego parametry techniczne określone Załącznikach od Nr 1 do Nr 9 do SIWZ, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego (odpowiednio do zakresu złożonej oferty 2. Certyfikat CE, zgodnie z aktualną ustawą o wyrobach medycznych, na zaoferowane wyposażenie medyczne (dotyczy wszystkich części). 3. Wpis lub zgłoszenie/powiadomienie do rejestru wyrobów medycznych (dotyczy wszystkich części).
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.Uwaga!!! Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp 6.12. Kompletna oferta musi zawierać, składać się następujących dokumentów: 6.12.1.Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty – Załącznik Nr 10 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru Umowy bez zastrzeżeń. 6.12.2. Dokumenty wymienione w pkt. 6.2.1 i 6.2.2. niniejszej SIWZ – Załącznik nr 11 i 12 do SIWZ. 6.12.3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6.12.4.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami postępowania przetargowego zawartymi w SIWZ, kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ ( w tym ze wzorem umowy) i że nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz że przyjmuje warunki w niej zawarte bez zastrzeżeń, zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ - Formularzem Oferty. 6.12.5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku uznania oferty Wykonawcy za najkorzystniejszą zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego, której wzór stanowi Załącznik Nr 14 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 6.12.6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty w zakresie części 1,2,4,7 przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, której wzór stanowi Załącznik nr 15 do SIWZ. 6.12.7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy). 6.12.8. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust. 3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie / nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 6.12.9. Wypełnioną specyfikację techniczną wyposażenia medycznego, na które Wykonawca składa ofertę (specyfikacje techniczne stanowią odpowiednio Załączniki od nr 1 do nr 9 do SIWZ, zgodnie z wykazem wskazanym w pkt. 3.2. SIWZ). 6.12.10.Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wraz z klauzulą informacyjną stanowiąca Załącznik nr 19 do SIWZ. 6.12.11.Wykaz wszystkich załączników – spis zawartości złożonej oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania w następujących przypadkach: 1) dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne; 2) zmiany przepisów prawa, które weszły w życie po podpisaniu niniejszej Umowy - w takim wypadku zmienione zostaną wszelkie postanowienia Umowy wynikające z takich zmian przepisów prawa, a które powodują konieczność zmiany Umowy; 3) ustawowa zmiana stawki VAT - w takim wypadku wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do zmienionej stawki VAT (cena netto nie ulega zmianie); 4) zmiana przedmiotu Umowy w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia – w takim wypadku Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego i na żądanie Zamawiającego zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. 5) Zmiany korzystne dla Zamawiającego 2. W przypadku udokumentowanych zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu Umowy zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy. 3. Procedura wnioskowania o wprowadzenie zmian: 1) Strona zainteresowana wprowadzeniem zmiany do niniejszej Umowy prześle drugiej Stronie projekt tej zmiany (aneks) z co najmniej 5 – dniowym wyprzedzeniem, przy czym nie później jak 14 dni kalendarzowych przed datą upływu terminu zakończenia niniejszej Umowy wraz z wyczerpującym uzasadnieniem; 2) druga Strona udzieli pisemnej odpowiedzi Stronie wnioskującej lub odeśle podpisany aneks do niniejszej Umowy przed upływem terminu wykonania niniejszej Umowy. 4. Dopuszczalne są zmiany Umowy, niezależnie od ich wartości jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust 1e ustawy Pzp. 5. Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV 6 1 sposob udostepniania 6.13. Informacje dotyczące jawności postępowania 6.13.1. Zgodnie z art. 8 ust.1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. 6.13.2. Zgodnie z art. 8 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w ustawie. 6.13.3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 6.13.4. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa jeżeli kumulatywnie zostaną spełnione trzy n/wym. przesłanki: 1) brak upublicznienia tej informacji (Zamawiający przyjmie wyjaśnienia, oświadczenia Wykonawcy), 2) kwalifikację rodzajową (na przykład informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa), 3) niezbędne podjęte działania w kierunku ochrony poufności tych informacji, tj. a) działanie w kierunku ochrony fizycznej b) działanie w kierunku ochrony prawnej Brak wskazania powyższego będzie skutkować ujawnieniem przez Zamawiającego informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. Powyższe dotyczy dokumentów żądanych przez Zamawiającego na termin składania ofert. Zastrzeżenie informacji przez Wykonawcę po terminie składania ofert nie będzie skuteczne. 6.13.5. Jeżeli Wykonawca w wyniku składania wyjaśnień treści oferty przedłoży Zamawiającemu dowody/informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które nie były wymagane na termin składania ofert to konieczne jest ich zastrzeżenie, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z zapisami w pkt. 6.13.4 niniejszej SIWZ.
IV 4 4 data 2019-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12104,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Kardiomonitor stacjonarno-przenośny - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31195,30
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis DEFIBRYLATOR Z MOŻLIWOŚCIĄ KARDIOWERSJI – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31852,10
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis RESPIRATOR TRANSPORTOWY – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 57537,67
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis RESPIRATOR SZPITALNY – 1szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5709,80
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis POMPA INFUZYJNA – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 42168,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis KAPNOGRAF – 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6425,37
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis SSAK ELEKTRYCZNY– 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 141770,50
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis APARAT DO ZNIECZULANIA – 1szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5350,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis APARAT DO POWIERZCHNIOWEGO OGRZEWANIA PACJENTA– 1 szt
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)