dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby OR AMW w Krakowie w roku 2019

Publication date 2019-03-13
End date 2019-03-26 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524762-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby OR AMW w Krakowie w roku 2019. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fcf77de7-2b67-418d-84aa-e2047d611d4b
Biuletyn 524762-N-2019
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie
Regon 11263946002990
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 2114001, 2114015, 2114086
Zamawiajacy fax 122 114 005
Zamawiajacy email krakow@amw.com.pl
Adres strony url www.amw.eb2b.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Agencja Wykonawcza
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.eb2b.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.eb2b.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-155 Kraków, ul. Montelupich 3, Biuro Obsługi Klienta (parter)
Nazwa nadana zamowieniu dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby OR AMW w Krakowie w roku 2019
Numer referencyjny DZP-OK.7720.70.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby OR AMW w Krakowie w roku 2019. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. 2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA! Zamawiający informuje, że na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy, może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Inne dokumenty: 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastapic za zgodą Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy po uprzednim sporządzeniu protokołu konieczności, przy zachowaniu ceny umowy, oprócz przypadków wskazanych poniżej a dotyczących możliwości zmiany wynagrodzenia, poprzez podpisanie aneksu do umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron, lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące w szczególności niewyczerpanie maksymalnej kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, określonej w §4 ust. 2, b) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego materiału objętego przedmiotem umowy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą; c) podniesienia jakości/wydajności materiałów oraz klasy bezpieczeństwa – w sytuacji wycofania z rynku przez producenta, wstrzymania lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy; d) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych wykonanych usług stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT, stosownie do tej zmiany, e) zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w procesie realizacji zamówienia) – ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega uprawnienie do rezygnacji z dostawy niektórych materiałów eksploatacyjnych w sytuacji, w której wycofuje z użytkowania odpowiednie urządzenia, a Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił żadnych roszczeń. O powyższym Zamawiający poinformuje Wykonawcę, co nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 4. Zmiany nie dotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie. 5. Niedopuszczalne są takie zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu, należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferenta, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2019-03-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji zlecenia cząstkowego
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas usuniecia wad towarów lub braków ilościowych
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)