Dostawa wyposażenia do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Akademia Kompetencji – doskonalenie kluczowych kompetencji uczniów szczecińskich szkół”

Publication date 2019-03-13
End date 2019-03-27 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Szczecin
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki,
  • Pomoce naukowe,
  • Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524644-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 397000009, 337930005, 221143005, 385100003, 392988005, 382960006, 381111007, 429231106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Akademia Kompetencji – doskonalenie kluczowych kompetencji uczniów szczecińskich szkół”. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz ewentualny montaż i instalację wyposażenia w placówce Odbiorcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 512c65c7-9fdd-4ab0-9ba6-0ab01cc51d25
Biuletyn 524644-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Szczecin
Regon 59982400000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-456
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 245 102
Zamawiajacy fax 914 245 104
Zamawiajacy email bzp@um.szczecin.pl
Adres strony url www.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Akademia Kompetencji – doskonalenie kluczowych kompetencji uczniów szczecińskich szkół” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11710.asp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11710.asp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Miasto Szczecin – Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin, Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Akademia Kompetencji – doskonalenie kluczowych kompetencji uczniów szczecińskich szkół”
Numer referencyjny BZP/20/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Akademia Kompetencji – doskonalenie kluczowych kompetencji uczniów szczecińskich szkół”. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz ewentualny montaż i instalację wyposażenia w placówce Odbiorcy.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia w terminie: 1) dla części II, IV, VI, VII i IX - 30 dni od daty zawarcia umowy, 2) dla części I, III, V, VIII – 21 dni od daty zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opis materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 6, 7 i 8 siwz)
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Oświadczenie składane w celu przyznania punktów w kryteriach, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 6) Kalkulacja cenowa, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a – 3i do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Czy wadium 1
Wadium Wadium należy wnieść w podanej niżej wysokości przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. część I - 500,00 zł część II - 4 350,00 zł część III - 1 300,00 zł część IV - 1 500,00 zł część V - 1 350,00 zł część VI - 2 400,00 zł część VII - 1 500,00 zł część VIII - 800,00 zł część IX - 2 150,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Każda zmiana umowy wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli nie będzie możliwa dostawa przedmiotu umowy opisanego w załączniku nr 3 do SIWZ z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy pochodzącego od innego producenta, spełniającego minimalne wymogi określone w SIWZ, w tym równoważnego pod względem jakości. 3. Na wykonawcy spoczywa dowód wykazania okoliczności, o których mowa w pkt. 2. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 cena zamiennego przedmiotu umowy, nie może być wyższa niż ustalona w umowie.
IV 4 4 data 2019-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1
IV 6 6 I. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. . II. Wykonawcy zagraniczni: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia: – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 2) o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. Rozporządzenia: – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. Rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy, jeżeli zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 1 siwz złożenia tego dokumentu. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. Rozporządzenia stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, o którym mowa w pkt 5, złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały pomocnicze - artykuły gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Akademia Kompetencji – doskonalenie kluczowych kompetencji uczniów szczecińskich szkół". Zakres zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz ewentualny montaż i instalację wyposażenia w placówce Odbiorcy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt, akcesoria i odczynniki laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Akademia Kompetencji – doskonalenie kluczowych kompetencji uczniów szczecińskich szkół". Zakres zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz ewentualny montaż i instalację wyposażenia w placówce Odbiorcy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mapy, globusy, materiały edukacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22114300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Akademia Kompetencji – doskonalenie kluczowych kompetencji uczniów szczecińskich szkół". Zakres zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz ewentualny montaż i instalację wyposażenia w placówce Odbiorcy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt optyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38510000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Akademia Kompetencji – doskonalenie kluczowych kompetencji uczniów szczecińskich szkół". Zakres zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz ewentualny montaż i instalację wyposażenia w placówce Odbiorcy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestawy akwarystyczne, przyrządy i zestawy badawcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39298800-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Akademia Kompetencji – doskonalenie kluczowych kompetencji uczniów szczecińskich szkół". Zakres zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz ewentualny montaż i instalację wyposażenia w placówce Odbiorcy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sprzęt, zestawy i pomoce dydaktyczne do fizyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38296000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Akademia Kompetencji – doskonalenie kluczowych kompetencji uczniów szczecińskich szkół". Zakres zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz ewentualny montaż i instalację wyposażenia w placówce Odbiorcy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zestawy i pomoce dydaktyczne do biologii i chemii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Akademia Kompetencji – doskonalenie kluczowych kompetencji uczniów szczecińskich szkół". Zakres zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz ewentualny montaż i instalację wyposażenia w placówce Odbiorcy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zestawy i pomoce dydaktyczne do geografii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38111100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Akademia Kompetencji – doskonalenie kluczowych kompetencji uczniów szczecińskich szkół". Zakres zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz ewentualny montaż i instalację wyposażenia w placówce Odbiorcy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Tablice szkolne, zestawy i pomoce dydaktyczne do matematyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42923110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Akademia Kompetencji – doskonalenie kluczowych kompetencji uczniów szczecińskich szkół". Zakres zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz ewentualny montaż i instalację wyposażenia w placówce Odbiorcy.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji bądź rękojmi
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)