Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach

Publication date 2019-03-13
End date 2019-03-21 00:00:00
Instytucja Gminne Przedszkole Publiczne w Zebrzydowicach
Miejscowość Zebrzydowice
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524650-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 31425003, 153000001, 155000003, 158000006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego
Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach . Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania:
- zadanie 1 : dostawa jaj kurzych klasy L ,
- zadanie 2 : dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów – świeżych,
- zadanie 3 : dostawa produktów mleczarskich,
- zadanie 4 : dostawa różnych produktów spożywczych .
Dostawy będą realizowane cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1 43-410 Zebrzydowice .
b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 .
c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 .
d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a .
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

Dostawy będą realizowane z częstotliwością :
- 3 razy w tygodniu : zadania nr : 1,2,3,
- 2 razy w tygodniu : zadania nr : 4 .

Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówienia telefonicznego złożonego przez Zamawiającego, w którym wskaże on zamawiane produkty z podaniem ilości, najpóźniej do godz. 10:00 przed dniem dostawy.

Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.4 niniejszej SIWZ. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru
i dostarczenia nowej partii do siedziby  Zamawiającego  w dniu złożenia reklamacji.
Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranych pracowników.
Rodzaj oraz ilości artykułów żywnościowych zawarte są w formularzu cenowym (zał. od nr 1.1 do nr 1.4 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a497508c-81a9-4078-961e-64a4ce5c0366
Biuletyn 524650-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gminne Przedszkole Publiczne w Zebrzydowicach
Regon 27151309200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Makowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Zebrzydowice
Zamawiajacy kod pocztowy 43-410
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 693 378
Zamawiajacy fax 324 693 378
Zamawiajacy email gpp.zebrzydowice@neostrada.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zebrzydowice.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert osobiście, drogą pocztową lub kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 43-410 Zebrzydowice ul. Makowa 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach
Numer referencyjny GPP/3331/02/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach . Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania: - zadanie 1 : dostawa jaj kurzych klasy L , - zadanie 2 : dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów – świeżych, - zadanie 3 : dostawa produktów mleczarskich, - zadanie 4 : dostawa różnych produktów spożywczych . Dostawy będą realizowane cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w: a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1 43-410 Zebrzydowice . b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 . c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 . d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a . Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że : - dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami, - dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta, - dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów, - produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu), - zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość, - asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi, - w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu. Dostawy będą realizowane z częstotliwością : - 3 razy w tygodniu : zadania nr : 1,2,3, - 2 razy w tygodniu : zadania nr : 4 . Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówienia telefonicznego złożonego przez Zamawiającego, w którym wskaże on zamawiane produkty z podaniem ilości, najpóźniej do godz. 10:00 przed dniem dostawy. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.4 niniejszej SIWZ. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby  Zamawiającego  w dniu złożenia reklamacji. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranych pracowników. Rodzaj oraz ilości artykułów żywnościowych zawarte są w formularzu cenowym (zał. od nr 1.1 do nr 1.4 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, może być wezwany przez Zamawiającego do dostarczenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia : a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić w przypadku braku na rynku produktu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy a istnieje możliwość zastąpienia go artykułem równoważnym o tych samych parametrach lub wyższych . Warunkiem dokonania zmian jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności. Dopuszcza sia zmiany umowy wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany .
IV 4 4 data 2019-03-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa jaj kurzych klasy L
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy będą realizowane cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w: a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1 43-410 Zebrzydowice . b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 . c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 . d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a . Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że : - dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami, - dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta, - dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów, - produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu), - zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość, - asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi, - w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów – świeżych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy będą realizowane cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w: a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1 43-410 Zebrzydowice . b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 . c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 . d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a . Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że : - dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami, - dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta, - dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów, - produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu), - zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość, - asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi, - w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy będą realizowane cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w: a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1 43-410 Zebrzydowice . b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 . c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 . d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a . Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że : - dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami, - dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta, - dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów, - produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu), - zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość, - asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi, - w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa różnych produktów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy będą realizowane cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w: a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1 43-410 Zebrzydowice . b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 . c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 . d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a . Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że : - dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami, - dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta, - dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów, - produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu), - zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość, - asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi, - w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)