Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń z przeznaczeniem dla pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu

Publication date 2019-03-13
End date 2019-03-22 00:00:00
Instytucja Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524613-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 445100008, 438000001, 426621005, 424000000, 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę narzędzi i urządzeń z przeznaczeniem dla pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie nauczycieli z zakresu zakupionego sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 91210cfa-81dc-440b-9c41-0f82efe41c9c
Biuletyn 524613-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
Regon 10056166900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leszka Czarnego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 224 024
Zamawiajacy fax 438 224 024
Zamawiajacy email cezsieradz@op.pl
Adres strony url http://cezsieradz.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Dobry zawód, pewna praca - to się opłaca” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, w ramach Działania XI.3 Kształcenie zawodowe Poddziałania XI.3.1 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip-cez.spsieradz.finn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu, ul. Leszka Czarnego 2, 98-200 Sieradz
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń z przeznaczeniem dla pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
Numer referencyjny CEZ/4/3/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę narzędzi i urządzeń z przeznaczeniem dla pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie nauczycieli z zakresu zakupionego sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dotyczy wszystkich części zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) dla części I zamówienia: wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmujące swym zakresem dostawę urządzeń i narzędzi elektrycznych, o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto (słownie złotych: trzydzieści tysięcy); b) dla części II zamówienia:wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmujące swym zakresem dostawę urządzeń i narzędzi z przeznaczeniem dla warsztatów blacharz samochody, ślusarz, lakiernik , o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto (słownie złotych: pięć tysięcy); c) dla części III zamówienia: wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmujące swym zakresem dostawę spawarek oraz osprzętu, o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto (słownie złotych: pięć tysięcy) d) dla części IV zamówienia: wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmujące swym zakresem dostawę urządzeń i narzędzi z przeznaczeniem dla warsztatów z zakresu budownictwa, o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto (słownie złotych: pięć tysięcy) e) dla części V zamówienia: wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmujące swym zakresem dostawę urządzeń i narzędzi z przeznaczeniem dla pracowni naprawy nadwozi samochodowych, o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto (słownie złotych: pięć tysięcy) f) dla części VI zamówienia: wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmujące swym zakresem dostawę urządzeń i narzędzi z przeznaczeniem dla pracowni mechatroniki, elektrotechniki i elektroniki , o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto (słownie złotych: pięć tysięcy)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty przygotowany wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3) Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy. 5) Pełnomocnictwo / pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). 7) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, jeżeli zajdzie któryś z wymienionych przypadków: 1) zmiany osób reprezentujących Strony umowy w przypadku zmian organizacyjnych, 2) wystąpienia konieczności zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy w umownym terminie ‐ w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na usunięcie skutków działania siły wyższej. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani zapobiec. W szczególności za siłę wyższą, z zachowaniem powyższego, będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, itp.; b) wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy ‐ w takim przypadku umowa zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa; c) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT ‐ w takiej sytuacji cena oferty zostanie zmieniona zgodnie z obowiązującymi przepisami; d) wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, w przypadku przesunięcia się terminu zawarcia umowy z powodu wydłużenia się procedury udzielania zamówienia; termin wydłużenia realizacji przedmiotu umowy nie może być dłuższy niż termin wydłużenia się procedury udzielania zamówienia; 3) zmiany sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, jeśli nie zmienia to wartości Umowy, w takim przypadku dopuszcza się również możliwość zmiany terminu Umowy; 4) w przypadku aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w SIWZ i ofercie), jednak zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty oraz terminu wykonania przedmiotu umowy, na podstawie których dokonany był wybór Wykonawcy; 5) w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ofertę należy złożyć w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu , ul. Leszka Czarnego 2, 98 – 200 Sieradz – sekretariat. w terminie do dnia 22.03.2019 r. do godz. 14:00. Istotne dla stron postanowienia znajdują się w załączniku nr 6 (a-f) do SIWZ – wzór umowy.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa urządzeń i narzędzi dla uczniów uczących się w zawodzie technik Elektryk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawa urządzeń i narzędzi dla uczniów uczących się w zawodzie technik Elektryk w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa urządzeń i narzędzi z przeznaczeniem dla warsztatów blacharz samochody, ślusarz, lakiernik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawa urządzeń i narzędzi z przeznaczeniem dla warsztatów blacharz samochody, ślusarz, lakiernik z przeznaczeniem dla pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa spawarek oraz osprzętu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42662100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę spawarek oraz osprzętu z przeznaczeniem dla pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa urządzeń i narzędzi z przeznaczeniem dla warsztatów szkolnych – technik budownictwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę urządzeń i narzędzi z przeznaczeniem dla warsztatów szkolnych – technik budownictwa dla pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa urządzeń i narzędzi z przeznaczeniem dla pracowni naprawy nadwozi samochodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę urządzeń i narzędzi z przeznaczeniem dla pracowni naprawy nadwozi samochodowych w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa urządzeń i narzędzi z przeznaczeniem dla pracowni mechatroniki, elektrotechniki i elektroniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę urządzeń i narzędzi z przeznaczeniem dla pracowni mechatroniki, elektrotechniki i elektroniki z przeznaczeniem dla pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłużony okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)