GuidZP400 |
8c94e97e-7877-4130-8f67-76f7ef943890
|
Biuletyn |
525497-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Mazowieckie
|
Regon |
15528910000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-719
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 59 79 100,
|
Zamawiajacy fax |
22 59 79 043
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@mazovia.pl,
|
Adres strony url |
www.mazovia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zamowienia.mazovia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.mazovia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Samorządu Województwa Mazowieckiego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Numer referencyjny |
ES-NR-IV.ZP.D.272.24.2019.AR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Samorządu Województwa Mazowieckiego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego nr RPMA.10.03.01-14-9213/17 pn.: „Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego” realizowany w ramach Osi priorytetowej X „Edukacja dla rozwoju regionu”, Działania 10.3 „Doskonalenie zawodowe”, Poddziałania 10.3.1 „Doskonalenie zawodowe uczniów” RPO WM 2014 – 2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
25
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: do 25 dni roboczych od dnia podpisania umowy, dla każdej z części zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5 p.z.p. Wykonawca składa:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).
3. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów.
|
IV 4 4 data |
2019-03-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
25
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. W przypadku Wykonawców składających ofertę na I część zamówienia do oferty należy dołączyć próbki (wzory) następujących przedmiotów: torba na dokumenty, zestaw piśmienniczy (pióro, długopis, etui), notes w oprawie z zamknięciem magnetycznym – odpowiadające przedmiotom opisanym w pozycji 1, 2, 3 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2A do specyfikacji.
2. Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 25 dni roboczych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa materiałów promocyjnych: torba na dokumenty 200 szt.; zestaw piśmienniczy (pióro, długopis, etui) 200 zestawów, notes w oprawie z zamknięciem magnetycznym 200 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
25
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 25 dni roboczych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów promocyjnych: parasol 200 szt., pamięć USB 128 GB 200 szt., smycz sublimacyjna pozycjonowana z podszyciem 700 szt., komplet notes A5 z długopisem 600 kompletów, identyfikator 100 szt., torba ekologiczna 700 szt., pendrive o pojemności minimum 64GB 700 szt., latarka 300 szt., ołówek stolarski 400 szt., kijek do selfie 200 szt., szybkoschnący ręcznik z mikrofibry 300 szt., etui wodoodporne na telefon 350 szt., dmuchana piłka plażowa 250 szt., czapka z daszkiem 300 szt., obiektywy do telefonów 200 szt., cukierki reklamowe z nadrukiem 40 kg., kubek ceramiczny pakowany w pudełko 550 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
25
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 25 dni roboczych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa materiałów promocyjnych: ramka drewniana czarna 300 sztuk.
|
| |