Dostawa trzech tapczanów dla Pogotowia Ratunkowego w Dąbrowie Tarnowskiej

Publication date 2019-03-14
End date 2019-03-22 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Dąbrowa Tarnowska
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525489-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391431100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa trzech tapczanów dla Pogotowia Ratunkowego w Dąbrowie Tarnowskiej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b41d11dd-2c88-4def-a751-a9b3b982f401
Biuletyn 525489-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Tarnowska
Zamawiajacy kod pocztowy 33-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy email aigzoz@tarnow.home.pl
Adres strony url www.zozdt.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozdt.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa trzech tapczanów dla Pogotowia Ratunkowego w Dąbrowie Tarnowskiej
Numer referencyjny 7/19/ZP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa trzech tapczanów dla Pogotowia Ratunkowego w Dąbrowie Tarnowskiej
Cpv glowny przedmiot 39143110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wymagane, stanowiące ofertę: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) Oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów – załącznik nr 7 do SIWZ. 5) W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6) W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg wzorów na załączniku nr 3 oraz nr 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawców muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie: ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności (jeśli dotyczy) zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegającego na wprowadzeniu zmian w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy oraz w zakresie wynagrodzenia. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 PZP, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy, nie dłuższy jednak niż okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany, polegających na: a. wystąpieniu okoliczności spowodowanych siła wyższą, w tym wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających terminowe wykonanie robót, które to działanie nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, b. wystąpieniu okoliczności niemożliwych do przewidzenia przy zawarciu umowy i niezawinionych przez żadną ze stron, np.: wystąpieniu zjawisk związanych z działaniami osób trzecich, za których działania żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności. c. konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów, jeżeli konieczność wykonania tych prac wynikła z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. d. wstrzymaniu realizacji dostaw przez właściwe organy jeżeli wstrzymanie to wystąpiło z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. e. zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zmiana taka wpływa na czas wykonania przedmiotu umowy f. zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy w tym wymagań Zamawiającego lub rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części dostaw stanowiących przedmiot umowy. 2) W zakresie zmiany wynagrodzenia: a. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wynagrodzenie ulegnie zmianie, adekwatnie do zmiany wysokości stawki podatku od towaru i usług, jeżeli zamiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, b. w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części umowy - o kwotę wynikająca z tych zmian, przy czym punktem wyjścia do ustalenia nowego wynagrodzenia będą ceny wynikające z oferty Wykonawcy, c. w przypadku jeśli po dokonaniu rzeczywistych pomiarów mebli do zabudowy powstanie różnica w stosunku do obmiarów ofertowych, zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona w zakresie różnicy tych pomiarów, przy uwzględnieniu stawek jednostkowych zawartych w ofercie.
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji (w miesiącach - 24 m-ce, 36 m-cy)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności (w dniach - 30, 45)
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)