Zakup pierwszego wyposażenia z przeznaczeniem na III piętro - segment "G" budynku przy ul. Oleskiej 48

Publication date 2019-03-14
End date 2019-03-22 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Wieszaki na odzież,
  • Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525189-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 386000001, 390000002, 392920005, 395154102, 391360004, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup pierwszego wyposażenia z przeznaczeniem na III piętro – segment „G” budynku przy ul. Oleskiej 48”, w podziale na części:
1. Część nr 1: Wyposażenie gospodarczo-sanitarne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
2. Część nr 2: Tablica sucho-ścieralna zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
3. Część nr 3: Roleta materiałowa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.
4. Część nr 4: Zegary i wieszaki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.
5. Część nr 5: Sprzęt multimedialny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 412f5e9f-7ded-435f-8213-5cd89bb3eb71
Biuletyn 525189-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 13820000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url www.zamowienia.uni.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pt. "Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Wieloprofilowe Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POWR.05.03.00-00-0003/18 - okres realizacji od: 2018-11-02 do: 2023-06-30
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1312
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pierwszego wyposażenia z przeznaczeniem na III piętro - segment "G" budynku przy ul. Oleskiej 48
Numer referencyjny D/09/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup pierwszego wyposażenia z przeznaczeniem na III piętro – segment „G” budynku przy ul. Oleskiej 48”, w podziale na części: 1. Część nr 1: Wyposażenie gospodarczo-sanitarne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 2. Część nr 2: Tablica sucho-ścieralna zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. 3. Część nr 3: Roleta materiałowa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. 4. Część nr 4: Zegary i wieszaki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ. 5. Część nr 5: Sprzęt multimedialny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 38600000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 2. Termin wykonania określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 5. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 6. W rozumieniu niniejszej SIWZ wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest produkcja lub zakup i dostarczenie wraz z montażem/instalacją/uruchomieniem przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ (odpowiednio do części).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A, 1B, 1C, 1D i 1E do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca musi zaproponować przedmiot zamówienia spełniający wymagania Zamawiającego o parametrach nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A, 1B, 1C, 1D i 1E do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca musi podać szczegółowe dane techniczne i parametry charakterystyczne, przedmiotu zamówienia w sporządzonym przez Wykonawcę opisie, szczegółowo określając oferowany przedmiot zamówienia, w kolumnie przeznaczonej do wypełnienia przez Wykonawcę (kolumna „Oferta Wykonawcy - Opis”). Zamawiający nie dopuszcza wpisania tylko wyrazu „TAK”. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie, a Wykonawca zostanie ponownie wezwany o dostarczenie Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A, 1B, 1C, 1D i 1E do SIWZ (odpowiednio do części).
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 70 99, e-mail: najgebauer@uni.opole.pl/ . 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/09/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy. 5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. Posiadają Państwo: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Państwu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie gospodarczo-sanitarne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 2. Termin wykonania określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 5. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 6. W rozumieniu niniejszej SIWZ wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest produkcja lub zakup i dostarczenie wraz z montażem/instalacją/uruchomieniem przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Wyposażenie gospodarczo-sanitarne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tablica sucho-ścieralna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39292000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 2. Termin wykonania określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 5. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 6. W rozumieniu niniejszej SIWZ wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest produkcja lub zakup i dostarczenie wraz z montażem/instalacją/uruchomieniem przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Tablica sucho-ścieralna zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Roleta materiałowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515410-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 2. Termin wykonania określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 5. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 6. W rozumieniu niniejszej SIWZ wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest produkcja lub zakup i dostarczenie wraz z montażem/instalacją/uruchomieniem przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Roleta materiałowa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zegary i wieszaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39136000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 2. Termin wykonania określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 5. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 6. W rozumieniu niniejszej SIWZ wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest produkcja lub zakup i dostarczenie wraz z montażem/instalacją/uruchomieniem przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zegary i wieszaki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzęt multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 2. Termin wykonania określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 5. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 6. W rozumieniu niniejszej SIWZ wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest produkcja lub zakup i dostarczenie wraz z montażem/instalacją/uruchomieniem przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Sprzęt multimedialny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostarczenia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)