GuidZP400 |
8cfe23d6-abef-4b18-be9e-21ca66e8b4b8
|
Biuletyn |
513939-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warszawski
|
Regon |
12580000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowskie Przedmieście
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-927
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 520 360
|
Zamawiajacy fax |
225 522 507
|
Zamawiajacy email |
dzp@adm.uw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej. Składanie ofert, przygotowanych zgodnie z wymaganiami SIWZ, odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego - Oficyna pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, p. 32.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz wyposażenia w budynku Wydziału Filozofii i Socjologii UW orzy ul. Krakowskie Przedmieście 3 w Warszawie.
|
Numer referencyjny |
DZP-361-5/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz wyposażenia w budynku Wydz. Filozofii i Socjologii przy ul. Krakowskie Przedmieście 3 w Warszawie. W ramach zamówienia należy wykonać cały zakres zamówienia ujęty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ lub Specyfikacją).
|
Cpv glowny przedmiot |
39155000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
120
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował dostawy.
Przez dostawy Zamawiający rozumie minimum 1 dostawę z montażem i ustawieniem mebli o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Oświadczenie – „Wykaz dostaw ” zgodny z wymaganiami określonymi w art. 4 § 1 ust. 1 pkt 2 lit c SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału z postępowania Zamawiający żąda:
1. oświadczenie Wykonawcy o braku wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spawie spłat tych należności,
2. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
d) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ust. 6 pkt 2 lit. a - c SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio:
1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty obowiązują oddzielnie każdego Wykonawcę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował dostawy.
Przez dostawy Zamawiający rozumie minimum 1 dostawę z montażem i ustawieniem mebli o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Oświadczenie – „Wykaz dostaw” zgodny z wymaganiami określonymi w art. 4 § 1 ust. 1 pkt 2 lit c SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii,
2) dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Oryginały można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych (patrz adres - art. 5 § 1 ust. 6), lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. Wysokość wadium została określona w art. 6 SIWZ.
3) Formularz nr 3 – INFORMACJA O PODWYKONAWCACH (Załącznik do SIWZ).
4) Formularz nr 5 – WSTĘPNY HARMONOGRAM DOSTAW (Załącznik do SIWZ).
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:
10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach, gdy:
1) nastąpiła zmiana przepisów prawa mająca wpływ na warunki realizacji umowy;
2) wystąpiła uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu wykonania umowy;
3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu.
4) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy;
5) w przypadku wydłużenia okresu gwarancyjnego lub rękojmi o dowolny okres;
6) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy;
7) w przypadku zmiany podwykonawcy;
8) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę;
9) zmiany terminów realizacji umowy nastąpiły w wyniku zwłoki Wykonawcy w realizacji umowy w stosunku do terminów przewidzianych Harmonogramem, pod warunkiem dodatkowego spełnienia łącznie następujących warunków:
a) Wykonawca wykaże, że zmiana terminu wykonania umowy spowodowana jest sytuacją niezależną od Wykonawcy,
b) Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 60 dni przed upływem terminu wykonania umowy lub odpowiednio innych terminów wynikających z umowy, o niemożliwości wykonania w terminie przewidzianym;
c) Wykonawca zaproponuje akceptowalny przez Zamawiającego nowy termin wykonania umowy lub czynności określonych w umowie;
d) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie przedłużenia terminów poprzez wykonanie/zapewnienie dodatkowych świadczeń bez dodatkowych opłat, w tym np. przez przedłużenie okresu gwarancji.
2. Wszystkie postanowienia opisane w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie nie mogą w żadnym wypadku stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Każda ze zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie może natomiast skutkować obniżeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-03-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123) przy spełnieniu wymogów określonych w ust. 5. Odwołania i wszelką korespondencję związaną z odwołaniem przekazuje się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca.
2. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na adres:
ryszard.wisniewski@adm.uw.edu.pl i dzp@adm.uw.edu.pl.
5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 6, przed upływem wymaganego terminu.
6. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:
UNIWERSYTET WARSZAWSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28,
00-927 Warszawa
e-mail: ryszard.wisniewski@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl
Korespondencję mailem (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer sprawy – DZP-361-5/2019.
7. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na podany numer sprawy – Nr DZP-361- 5/2019.
8. Zamawiający pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00, z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW nr 122 z dnia 29 listopada 2018 r. w sprawie dni wolnych od pracy dla pracowników nie będących nauczycielami akademickimi w roku 2019, dostępnym pod adresem: http://www.monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/
|