„Dostawa abonamentu wraz z dostępem do nowych wersji systemów Eskulap oraz SIMPLE ERP wraz z obsługą serwisowo-wdrożeniową w postaci min. 240 godzin roboczych”

Publication date 2019-03-14
End date 2019-03-22 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Kępno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525320-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa abonamentu wraz z dostępem do nowych wersji systemu informatycznego Szpitala ESKULAP oraz SIMPLE ERP wraz z obsługą serwisowo-wdrożeniową w postaci zagwarantowania 240 godzin wdrożeniowo- serwisowych na potrzeby Zamawiającego.
2) Dostęp do nowych wersji programu ESKULAP oraz SIMPLE ERP, obejmować będzie również przeniesienie uprawnień do eksploatacji nowych wersji produktu oraz dostarczanie Zamawiającemu wszystkich nowych wersji produktu w okresie realizacji niniejszej umowy oraz wersji powstałych od momentu ostatniej wykonanej aktualizacji.
3) W ramach realizacji usług o charakterze serwisowo-eksploatacyjnym będą wykonywane następujące czynności:
a) pomoc w administracji bazą danych
b) pomoc w instalacji i konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego,
c) pomoc w usunięciu awarii oprogramowania (innych niż objęte gwarancją), w czasie
gwarantującym użytkownikowi wykonanie terminowych prac,
d) dostosowywanie oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb Zamawiającego, pomoc w
definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników,
e) konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego,
f) przeprowadzanie dodatkowych szkoleń pracowników,
g) pomoc w przekazywaniu danych do jednostek nadrzędnych i współpracujących,
h) zdalny monitoring systemu.
4) W ramach szkolenia użytkowników musi być przekazana wiedza niezbędna do poprawnego użytkowania elementów systemu, tworzenia dokumentów, wykonywania analiz
i sprawozdań, współpracy z innymi modułami systemu. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego.
5) Zamawiający wymaga aby każdy dostęp serwisantów w zakresie części medycznej (system Eskulap) był rejestrowany w systemie i możliwy do analizy (data i godzina logowania, data
i godzina zmian w bazie) na równi z normalnymi użytkownikami systemu;
6) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. z 2015r. poz. 2135 z późn. zm.), w szczególności dotyczących danych wrażliwych.
7) Zamawiający w drodze odrębnej umowy z wybranym Wykonawcą określi warunki organizacyjno – techniczne dotyczące zabezpieczenia danych medycznych i personalnych pracowników na czas trwania umowy oraz sposób sprawowania nadzoru ze strony Zamawiającego.
8) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik 1a do SIWZ oraz wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 81ecac49-04ce-4969-b695-2a0ba631071d
Biuletyn 525320-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30854800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Kępno
Zamawiajacy kod pocztowy 63-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 827 300
Zamawiajacy fax 627 827 401
Zamawiajacy email szpital@sz.kepno.pl
Adres strony url www.szpital.kepno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://spzoz.powiatkepno.pl/main/index.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://spzoz.powiatkepno.pl/main/index.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny . Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie ul. Szpitalna 7 63-600 Kępno
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa abonamentu wraz z dostępem do nowych wersji systemów Eskulap oraz SIMPLE ERP wraz z obsługą serwisowo-wdrożeniową w postaci min. 240 godzin roboczych”
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa abonamentu wraz z dostępem do nowych wersji systemu informatycznego Szpitala ESKULAP oraz SIMPLE ERP wraz z obsługą serwisowo-wdrożeniową w postaci zagwarantowania 240 godzin wdrożeniowo- serwisowych na potrzeby Zamawiającego. 2) Dostęp do nowych wersji programu ESKULAP oraz SIMPLE ERP, obejmować będzie również przeniesienie uprawnień do eksploatacji nowych wersji produktu oraz dostarczanie Zamawiającemu wszystkich nowych wersji produktu w okresie realizacji niniejszej umowy oraz wersji powstałych od momentu ostatniej wykonanej aktualizacji. 3) W ramach realizacji usług o charakterze serwisowo-eksploatacyjnym będą wykonywane następujące czynności: a) pomoc w administracji bazą danych b) pomoc w instalacji i konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego, c) pomoc w usunięciu awarii oprogramowania (innych niż objęte gwarancją), w czasie gwarantującym użytkownikowi wykonanie terminowych prac, d) dostosowywanie oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb Zamawiającego, pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników, e) konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego, f) przeprowadzanie dodatkowych szkoleń pracowników, g) pomoc w przekazywaniu danych do jednostek nadrzędnych i współpracujących, h) zdalny monitoring systemu. 4) W ramach szkolenia użytkowników musi być przekazana wiedza niezbędna do poprawnego użytkowania elementów systemu, tworzenia dokumentów, wykonywania analiz i sprawozdań, współpracy z innymi modułami systemu. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego. 5) Zamawiający wymaga aby każdy dostęp serwisantów w zakresie części medycznej (system Eskulap) był rejestrowany w systemie i możliwy do analizy (data i godzina logowania, data i godzina zmian w bazie) na równi z normalnymi użytkownikami systemu; 6) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. z 2015r. poz. 2135 z późn. zm.), w szczególności dotyczących danych wrażliwych. 7) Zamawiający w drodze odrębnej umowy z wybranym Wykonawcą określi warunki organizacyjno – techniczne dotyczące zabezpieczenia danych medycznych i personalnych pracowników na czas trwania umowy oraz sposób sprawowania nadzoru ze strony Zamawiającego. 8) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik 1a do SIWZ oraz wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500 000,00zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w zaświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winno być złożone przez każdego z nich odrębnie. - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w zaświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winno być złożone przez każdego z nich odrębnie. - oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w odpis winien być złożony przez każdego z nich odrębnie. - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w odpis winien być złożony przez każdego z nich odrębnie. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie 11.5.b).
Zakresie warunkow udzialu na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500 000,00zł;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie).
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)