USŁUGI OPIEKI SERWISOWEJ NAD SERWISAMI STRON WWW ORAZ SERWISAMI INTERNETOWYMI ZAMAWIAJĄCEGO.

Publication date 2019-03-14
End date 2019-03-22 00:00:00
Instytucja Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525275-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi opieki serwisowej nad serwisami stron www oraz serwisami internetowymi Zamawiającego. Zamówienie składa się z sześciu części (zadań):
1) Utrzymanie i rozwój serwisu NINATEKA wraz z rozwiązaniami zależnymi,
2) Świadczenie usług wsparcia technicznego i programistycznego na potrzeby Systemu CK,
3) Modernizacja techniczna i support strony internetowej repozytorium.fn.org.pl do dnia 31.03.2020 r.
4) Usługa opieki serwisowej nad serwerami stron www oraz serwisami internetowymi FINA,
5) Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu iPSB/PPB.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 32e4dc18-0b4e-4afa-a652-9157967a9dac
Biuletyn 525275-N-2019
Zamawiajacy nazwa Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
Regon 36746732800000
Zamawiajacy adres ulica Wałbrzyska
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-739
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48(22) 3804990
Zamawiajacy fax +48(22) 3804991
Zamawiajacy email piwanowski@fn.org.pl
Adres strony url http://fina.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://fina.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://fina.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wałbrzyska 3/5 02-739 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu USŁUGI OPIEKI SERWISOWEJ NAD SERWISAMI STRON WWW ORAZ SERWISAMI INTERNETOWYMI ZAMAWIAJĄCEGO.
Numer referencyjny 4/2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są usługi opieki serwisowej nad serwisami stron www oraz serwisami internetowymi Zamawiającego. Zamówienie składa się z sześciu części (zadań): 1) Utrzymanie i rozwój serwisu NINATEKA wraz z rozwiązaniami zależnymi, 2) Świadczenie usług wsparcia technicznego i programistycznego na potrzeby Systemu CK, 3) Modernizacja techniczna i support strony internetowej repozytorium.fn.org.pl do dnia 31.03.2020 r. 4) Usługa opieki serwisowej nad serwerami stron www oraz serwisami internetowymi FINA, 5) Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu iPSB/PPB.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: a) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie zrealizowali: - Zadanie nr 1: i. jedno zamówienie polegające na hostingu, utrzymania i SLA portalu VOD wraz z platformą do zarządzania, kodowania i dystrybuowania plików wideo w internecie, o wartości co najmniej 120 000,00 zł netto obejmujących łącznie poniższe zakresy: - dystrybucję umożliwiającą użytkownikom internetowym odtwarzanie plików audiowizualnych (audio i video) z wykorzystaniem przynajmniej jednej z następujących technologii - streamingu live, streamingu, streamingu http bądź progressive download, - obsługę kanału dystrybucji materiałów audiowizualnych (polegającą m.in. na stosowaniu zabezpieczeń dostępu np. typu DRM, kodowanie plików audiowizualnych i udostępnianie użytkownikom internetowym plików video w ilościach powyżej 1000 plików w ramach jednego projektu internetowego), - utrzymywanie lub modyfikacja API platformy do transkodowania i dystrybucji materiałów audiowizualnych zintegrowanej poprzez to API ze wskazaną zewnętrzną publicznie dostępną aplikacją webową, w celu korzystania z zasobów platformy w odrębnym systemie informatycznym, - modyfikacja lub konfiguracja i wdrożenie CMSa we frameworku .NET do obsługi wskazanej strony internetowej oraz zarządzanie i udostępnianie materiałów audiowizualnych na niej publikowanych. ii. jedno zamówienie polegające na stworzeniu lub modyfikacji portalu VOD tj. ogólnodostępnej aplikacji webowej (strony internetowej opublikowanej w protokole http lub https) oraz administrującego nią systemu zarządzania treściami audiowizualnymi dystrybuowanymi w portalu VOD, przy czym wskazana na dowód posiadania doświadczenia i zrealizowania usługi stworzona lub zmodyfikowana strona internetowa powinna być działająca i dostępna publicznie na dzień złożenia oferty (możliwa do obejrzenia przez Zamawiającego) oraz powinna udostępniać w publicznym dostępie pliki wideo w liczbie ponad 100. Zamówienie powinno mieć wartość nie mniejszą niż 40 000 zł netto; Wymienione w niniejszym punkcie zamówienia muszą obejmować swoim przedmiotem co najmniej jednokrotną realizację każdego z powyższych działań, przy czym działania te nie muszą zostać zrealizowane w ramach jednej usługi. - Zadanie nr 2: dwa zamówienia obejmujące dostarczenie, instalację i uruchomienie co najmniej jednego systemu archiwum cyfrowego lub MAM (Media Asset Management – systemu do zarządzania treściami audio-wideo) o wartości nie mniejszej niż 25 000 zł netto. - Zadanie nr 3: dwa zamówienia obejmujące dostarczenie, instalację i uruchomienie co najmniej jednego serwisu internetowego opartego o technologię DRUPAL. - Zadanie nr 4: i. jedno zamówienie polegające na modyfikacji lub rozbudowie stron internetowych wraz z identyfikacją graficzna projektu na CMS-ie (systemie zarządzania treścią) z wykorzystaniem pracy z bazami danych ORACLE i MySQL w tym strona obsługująca powyżej 50 000 rekordów na obiektach graficznych z metadanymi, o wartości zamówienia co najmniej 50 000 zł netto; ii. jedno zamówienie polegające na modyfikacji lub rozbudowie strony internetowej prezentującej sklep z dostępem do zamówień online wraz z integracją z systemem płatności. - Zadanie nr 5: jedno zamówienie polegające na stworzeniu witryny internetowej, o wartości co najmniej 15 000,00 zł netto obejmujących łącznie poniższe zakresy: - system zarządzania treścią typu CMS, - obsługę multimediów w systemie o minimum 5.000 rekordów (dotyczy dowolnych rekordów, nie tylko multimedialnych), - zaprojektowanie witryny internetowej oraz wytworzenie stron w technologii HTML/CSS/Javascript z elementami animacji na zbiorach danych, - obsługę integracji z zewnętrznym systemem API dostarczającym multimedia, - język programowania PHP, wykorzystane technologie Apache, Nginx, MySQL lub MariaDB; Wymienione w niniejszym punkcie zamówienia muszą obejmować swoim przedmiotem co najmniej jednokrotną realizację każdego z powyższych działań, przy czym działania te nie muszą zostać zrealizowane w ramach jednej usługi. b) dysponują następującymi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: - Zadanie nr 1: i. dwoma administratorami systemów z doświadczeniem co najmniej 3-letnim w pracy przy utrzymywaniu i wdrażaniu systemów VOD i systemów dystrybucji materiałów audiowizualnych w internecie, ii. trzema programistami (w tym 2 programistów backendowych i 1 frontendowy) posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w programowaniu obiektowym, w programowaniu we frameworku .NET, procesach bazodanowych, programowaniu interfejsów oraz systemów zarządzania treściami, iii. jednym specjalistą ds. technicznego przetwarzania i udostępniania multimediów posiadającym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe oraz wiedzę z zakresu transkodowania i dystrybucji materiałów audiowizualnych oraz systemów zabezpieczeń dystrybuowanych w internecie multimediów, iv. jednym specjalistą ds. architektury systemów informatycznych posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w opracowywaniu, instalowaniu i konfigurowaniu systemów informatycznych i środowisk serwerowych, v. jednym project managerem posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami informatycznymi. - Zadanie nr 2: dwoma osobami z minimum dwuletnim doświadczeniem w instalacji i uruchamianiu systemów archiwum cyfrowego lub MAM (Media Asset Management – systemu do zarządzania treściami audio-wideo). - Zadanie nr 3: dwoma osobami z minimum rocznym doświadczeniem w instalacji i utrzymaniu serwisów internetowych opartych o technologię DRUPAL. - Zadanie nr 4: i. jedną osobą posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu oraz wdrażaniu stron internetowych wraz z identyfikacją graficzną projektu na CMS-ie (systemie zarządzania treścią) opartych na bazach danych ORACLE i MySQL, ii. jedną osobą posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w tworzeniu strony internetowej prezentującej sklep z dostępem do zamówień online wraz z integracją z systemem płatności. - Zadanie nr 5: i. dwoma programistami technologii back-end PHP, MySQL lub MariaDB posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w ww. technologiach oraz w oprogramowywaniu procesów bazodanowych, oprogramowywaniu interfejsów internetowych oraz CMS (systemów zarządzania treścią), ii. dwoma programistami front-end HTML/CSS/JavaScript posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z ww. technologiami, iii. jednym specjalistą ds. architektury systemów informatycznych posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w opracowywaniu, instalowaniu i konfigurowaniu systemów informatycznych i środowisk serwerowych, iv. jednym project managerem posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami informatycznymi. 4. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia .
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany Umowy: 1) w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania, zakresu przedmiotu Zamówienia lub terminu realizacji Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, a nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT. Zmiana ustawowej wysokości VAT powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Podatek w nowej wysokości dotyczy tylko niezrealizowanej części Zamówienia. W takim przypadku wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów. 3) zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę; 4) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, 5) zamiany osób realizujących Zamówienie ze strony Wykonawcy pod warunkiem posiadania przez nowe osoby kompetencji określonych w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w SIWZ dla danej osoby oraz pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego, 6) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 7) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym na skutek działania siły wyższej. 8) w przypadku zmiany nazwy lub formy prawnej Zamawiającego na skutek przekształceń organizacyjno-prawnych, 9) zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na realizację Umowy, w tym w przypadku wejścia w życie przepisów regulujących kwestię faktur elektronicznych w zamówieniach publicznych. 2. Ustala się następujące zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 1: 1) w przypadkach określonych w pkt. 1 pkt 3), Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia wejścia w życie nowych przepisów, może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia. Wraz z wnioskiem Wykonawca będzie zobowiązany pisemnie przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, wynikającego ze zmiany ww. przepisów. Jeżeli w ww. 14 – dniowym terminie, Wykonawca nie zwróci się do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia, Zamawiający uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę; 2) Zamawiający dokona analizy przedłożonej kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 14 Dni roboczych od dnia jej otrzymania. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, dokona zmiany Umowy w tym zakresie. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania Zamówienia, w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę, nie wrazi zgody na wprowadzenie zmiany, o czym poinformuje Wykonawcę, przedstawiając stosowne uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania odmowy od Zamawiającego, Wykonawca może ponownie przedstawić kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, który dokona jej analizy w terminie nie dłuższym niż 14 Dni roboczych od jej otrzymania, a następnie postąpi w sposób opisany powyżej; 3) zmiana wynagrodzenia nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w Umowie i może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części Umowy. 4) W pozostałych przypadkach, o których mowa w pkt. 1 powyżej, w sytuacji zaistnienia podstaw do zmiany umowy, strona jest zobowiązana złożyć drugiej stronie pisemny wniosek w zakresie określonym powyżej wraz z uzasadnieniem i przedstawić bez zbędnej zwłoki niezbędne dokumenty w terminie umożliwiającym drugiej stronie sprawdzenie w okresie 7 Dni Roboczych poprawności przedłożonych dokumentów, w celu zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń oraz podpisanie aneksu do umowy w tym zakresie. 3. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zostaną sporządzone w formie pisemnego aneksu.
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Utrzymanie i rozwój serwisu NINATEKA wraz z rozwiązaniami zależnymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu, na który składa się Serwis NINATEKA (wydawany przez FINA portal internetowy VOD udostępniający materiały audiowizualne, audialne oraz inne treści, składający się m.in. z głównego katalogu filmów i audio oraz z kolekcji materiałów audiowizualnych takich jak Kolekcja Wojciech Kilar, Kolekcja Andrzej Panufnik, Kolekcja Trzej Kompozytorzy, Kolekcja Sztuki Współczesnej, Kolekcja Archiwa Transformacji ’89, Kolekcja teatralna), CMS Insys Play NINATEKA, system Single Sign-On, platforma do transkodowania i dystrybucji w internecie materiałów audiowizualnych i audialnych udostępnianych i publikowanych przez FINA, moduły integracji z SAM oraz API wraz ze wszystkimi treściami i materiałami audiowizualnymi (plikami) udostępnianymi poprzez System w internecie, zintegrowane ze sobą, a także Serwis Katalog Archiwum NInA. Świadczenie usług przez Wykonawcę polega na: 1) hostingu, utrzymaniu i obsłudze Systemu; 2) wykonaniu migracji Systemu wraz z migracją contentu; 3) utrzymaniu oraz dystrybucji w internecie materiałów audiowizualnych i audialnych publikowanych między innymi w Serwisie NINATEKA oraz w Serwisie Katalog Archiwum NInA; 4) zapewnieniu wydajności, obsłudze administracyjnej i SLA Systemu oraz Serwisu Katalog Archiwum NInA; 5) zapewnieniu zabezpieczenia dystrybuowanych poprzez System i Serwis Katalog Archiwum FINA materiałów audiowizualnych np. zabezpieczeniem typu DRM na koszt Wykonawcy; 6) serwisowania Systemu oraz Serwisu Katalog Archiwum FINA przez cały okres trwania umowy w ramach 56 roboczogodzin; 7) udzieleniu gwarancji i licencji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Świadczenie usług wsparcia technicznego i programistycznego na potrzeby Systemu CK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego i programistycznego na potrzeby Systemu CK: Oferowane usługi muszą gwarantować najwyższe bezpieczeństwo i jakość przetwarzanego obrazu filmowego zapisanego w formatach profesjonalnych do 4K, zachowywać bezpieczeństwo katalogowanych metadanych oraz spełniać dalej wymienione parametry. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi serwisu oraz wsparcia technicznego na System CK wraz z wsparciem programistycznym w oparciu o rozliczenie typu time & material w ilości minimum 4 dni roboczych ( 4 MD) – 32 roboczogodzin na potrzeby Systemu CK na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2020 r. Zamawiający informuje, iż dokumenty systemowe niezbędne do złożenia oferty w przedmiotowym Postępowaniu są dostępne w wersji on-line pod adresem: https://docs.tibigen.com/. Dokumentacja Systemu stanowi dokumentację wdrożeniową, techniczną, produkcyjną i projektową oraz wymagania sprzętowe.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Modernizacja techniczna i support strony internetowej repozytorium.fn.org.pl do dnia 31.03.2020 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest modernizacja techniczna i support strony internetowej http://repozytorium.fn.org.pl od podpisania umowy do dnia 31.03.2020 r. Przedmiotem zamówienia jest upgrade oprogramowania DRUPAL na którym oparta jest strona repozytorium.fn.org.pl, do najbardziej aktualnego w linii Drupal 7 oraz świadczenie usług wsparcia Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. W pierwszej kolejności wymaga się zaktualizowania systemu Drupal do wersji co najmniej 7.63. (aktualna wersja oprogramowania to 7.32) oraz dalsze przeprowadzanie aktualizacji systemu do nowszych wersji. 2. Diagnoza i rozwiązywanie zgłaszanych błędów lub problemów występujących w trakcie korzystania z portalu repozytorium.fn.org.pl. 3. Wsparcie przy ulepszeniach technicznych nie ingerujących w główny kod silnika strony. 4. Co najmniej 5h prac programistycznych miesięcznie do wykorzystania na zmiany w kodzie strony, do wykorzystania przez cały okres wsparcia 5. Monitorowanie działania strony oraz szybka reakcja na awarie 6. Pomoc przy usprawnieniu panelu administracyjnego w części służącej do zamieszczania i korygowania treści . 7. Wykonywanie prac związanych z tworzeniem nowych działów, podstron, szablonów. itd. 8. Monitorowanie i podwyższenie bezpieczeństwa, w tym ustawień serwera na którym działa strona.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Usługa opieki serwisowej nad serwerami stron www oraz serwisami internetowymi FINA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: 1. wsparcie techniczne i programistyczne dla wybranych portali FINA. Portale zostały oparte na systemach autorskich z wykorzystaniem php oraz orm doctrine. Bazy lokalne serwisów www znajdują się w bazie mysql. Poza tym portale integrują się z systemami wykorzystywanymi w Filmotece Narodowej do opisu zbiorów Zeus, Zeus2 (oba firmy KSI za pomocą bezpośredniego połączenia z bazami Oracle. Serwis Gapla integruje się z aplikacją Centralny Katalog Filmoteki Narodowej-Instytutu Audiowizualnego (stworzonym przez firmę Tibigen) po API. 2. Opieka administracyjno-techniczna nad serwerami stron internetowych FINA zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 3. Opieka nad 2 maszynami wirtualnymi opartymi na systemie operacyjnym Ubuntu Server 10.04 LTS (posiadany przez Zamawiającego).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu iPSB/PPB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu iPSB/PPB, na który składają się dwa połączone jedną platformą technologiczną serwisy internetowe 1) ipsb.nina.gov.pl (wydawany przez FINA portal internetowy iPSB (internetowy Polski Słownik Biograficzny) oraz 2) biogramy.pl (serwis FINA oparty o treści multimedialne bazujący na koncepcji iPSB) udostępniające biografie, materiały audiowizualne, audialne oraz inne treści. Świadczenie usług przez Wykonawcę polega na: 1) wykonaniu prac programistycznych rozwoju serwisu, 2) serwisowaniu Systemu przez cały okres trwania umowy w ramach 24 roboczogodzin, 3) udzieleniu gwarancji i licencji.
  

Criterion

Kryteria Liczba dodatkowych roboczogodzin
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)