| GuidZP400 |
8f654714-ca82-4462-8f3d-ff771920014c
|
| Biuletyn |
524679-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miasto Jastrzębie Zdrój
|
| Regon |
27625535800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Józefa Piłsudskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Jastrzębie-Zdrój
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
44-335
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
32 47 85 133
|
| Zamawiajacy fax |
32 47 85 350
|
| Zamawiajacy email |
bzp@um.jastrzebie.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.jastrzebie.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
„Zintensyfikowanie współpracy transgranicznej straży miejskich w Karwinie i Jastrzębiu-Zdroju” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.jastrzebie.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.jastrzebie.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, Wydział Straż Miejska, Zarządzanie Kryzysowe i Sprawy Obronne pok. 8A, Al. J. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa komputera przenośnego notebook typu A dla Straży Miejskiej w Jastrzębiu-Zdroju”
|
| Numer referencyjny |
SM.271.00001.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa komputera przenośnego typu notebook – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 14 dni licząc od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania do formularza ofertowego planowanego przez siebie terminu realizacji zadania w dniach kalendarzowych.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wraz z załącznikiem nr 1a charakteryzującym oferowany sprzęt oraz oprogramowanie.
2. oświadczenie wymienione w pkt 9 ppkt 1.lit. a) niniejszej SIWZ, tj. załącznik nr 2 do SIWZ,
3. pełnomocnictwo - zgodnie z pkt 10 ppkt 4 niniejszej SIWZ, tj. załącznik nr 3 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy:
a. w zakresie terminu wykonania, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w § 3 ust 2 umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie,
b. w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia,
c. w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust 1 umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT – zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia.
2. Warunkiem dokonania ww. zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy będzie dokonywana w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2019-03-22T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:50
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|