Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.

Publication date 2019-03-14
End date 2019-03-22 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
Miejscowość Ząbki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521322-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301976301, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1-3).
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia, na własny koszt do magazynu znajdującego się w siedzibie Zamawiającego.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie, wg potrzeb, partiami, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Wykonawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego (według potrzeb) w formie informacji pisemnej/telefonicznej lub e-mailowej, lub przez platformę sprzedaży online w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu powiadomienia, w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godzinach od 7:30 do 14:00, do magazynu znajdującego się w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 345e45a3-f65d-4db7-ab16-23e19f3e4ae1
Biuletyn 521322-N-2019
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
Regon 14225627000000
Zamawiajacy adres ulica Rychlińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Ząbki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 419 72 46,
Zamawiajacy fax (22) 419 70 04
Zamawiajacy email sekretariat@drewnica.pl,
Adres strony url www.drewnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.drewnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.drewnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o., ul. Rychlińskiego1, 05-091 Ząbki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
Numer referencyjny 03/PN/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1-3). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia, na własny koszt do magazynu znajdującego się w siedzibie Zamawiającego. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, wg potrzeb, partiami, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Wykonawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego (według potrzeb) w formie informacji pisemnej/telefonicznej lub e-mailowej, lub przez platformę sprzedaży online w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu powiadomienia, w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godzinach od 7:30 do 14:00, do magazynu znajdującego się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się, że wykonał dostawy w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a. dla części zamówienia nr 1: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie materiałów biurowych o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda; b. dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie papieru do drukarek o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda; c. dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie tonerów o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda. Uwaga: • Wykonawca może w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu wykazać dwie te same dostawy w tylko w dwóch częściach zamówienia, o ile potwierdzać będą wykonanie/wykonywanie ww. zakresu dostaw, • przez jedną dostawę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednej umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wymaga złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia: 1) wykazu dostaw obejmującego: a) dla części zamówienia nr 1: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie materiałów biurowych o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda; b) dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie papieru do drukarek wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda; c) dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie tonerów o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 łat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu siadania ofert - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: kart charakterystyki - dla wszystkich pozycji przedmiotu zamówienia wymienionych w załączniku/ach nr, 2.2, 2.3 do SIWZ - formularz/e cenowy/e.(jeżeli występują)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór Umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 2. Przewidywane warunki umożliwiające dokonanie zmiany umowy zostały zawarte we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1 do SIWZ. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.1 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych. UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2.1 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Papier
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.2 do SIWZ. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.2 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych. UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2.2 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Tonery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.3 do SIWZ. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.3 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych. UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2.3 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 90,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)