GuidZP400 |
58953b3f-db58-4ba1-9036-ef0a00a31e6b
|
Biuletyn |
524770-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
77090150500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Węgrzynowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lębork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598635249
|
Zamawiajacy fax |
598635249
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpital-lebork.com.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.lebork.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.lebork.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, Pocztą Polską, pocztą kurierską, zgodnie z zapisami Rozdziału X SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Sekretariatu Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, ul. Juliana Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Implanty i worki do ewakuacji narządów. Znak sprawy ZP-PN/16/19
|
Numer referencyjny |
ZP-PN/16/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy implantów i worków do ewakuacji narządów do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo–cenowy - Załącznik
nr 4 będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć
do oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
22098,26
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający, żąda dostarczenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym – świadectwa dopuszczające dany produkt do obrotu: deklaracji zgodności CE wytwórcy (dla wszystkich klas wyrobu medycznego), zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211). W przypadku kiedy wyroby objęte przedmiotem zamówienia nie zostały zakwalifikowane przez producenta jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych, w związku z czym nie podlegają przepisom cytowanej ustawy, ani dyrektywom europejskim, dla tego wyrobu Zamawiający odstępuje od wymogu dostarczenia dokumentów opisanych w punkcie 1). W wyżej wymienionym przypadku Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie.
2) szczegółowego opisu oferowanego asortymentu lub katalog lub folder potwierdzający,
że zaoferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierające nazwę producenta, nazwę produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić zaznaczeniem w szczegółowym opisie oferowanych wyrobów, katalogu lub folderze. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na Załączniku nr 4 do SIWZ należy tę rozbieżność wskazać
i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy muszą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną
na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy pzp.
2. Zgodnie z art. 144 ustawy pzp, zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany umowy,
w stosunku do treści oferty:
1) zmianę wartości umowy w przypadku:
a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy; ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, zmianie ulegnie cena brutto w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT,
b) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie w razie zmiany cen i marż urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy,
c) zmianę ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonania takich zmian;
2) zmianę terminu wykonania zamówienia:
- może on ulec wydłużeniu ponad termin realizacji zamówienia określony w §2 ust. 1
w przypadku niewykorzystania całej wartości asortymentu, którego dotyczy umowa
w terminie określonym w umowie;
3) zmianę przedmiotu umowy w zakresie nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
a) w przypadku wprowadzenia do obrotu odpowiednika wyrobu medycznego o lepszych niż wyrób medyczny będący przedmiotem zamówienia właściwościach jakościowych,
lub technicznych bądź będącego „następcą” wycofanego wcześniej wyrobu medycznego,
b) w przypadku zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań, w sytuacji gdy produkt zostanie wycofany z produkcji lub wprowadzony zostanie do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie
c) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia. W przypadku tym dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie;
4) zmianę treści umowy w przypadku zmiany nazwy jednej ze stron.
3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-03-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|