Dostawa mebli wraz rozładunkiem i montażem do AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Rogowo

Publication date 2019-03-18
End date 2019-03-26 00:00:00
Instytucja AMW REWITA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526343-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz rozładunkiem i montażem do AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Rogowo.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ed6d648f-8742-4713-96a2-8f7005f9923e
Biuletyn 526343-N-2019
Zamawiajacy nazwa AMW REWITA Sp. z o.o.
Regon 14299025400000
Zamawiajacy adres ulica ul. św. J. Odrowąża
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 2709550
Zamawiajacy fax 22 2702143
Zamawiajacy email zp@rewita.pl
Adres strony url www.rewita.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.rewita.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.rewita.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rewita.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta polska, kurier
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Rogowo, Rogowo 76, 72-330 Mrzeżyno
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli wraz rozładunkiem i montażem do AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Rogowo
Numer referencyjny RWT/ORGW/272- PZP/5/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz rozładunkiem i montażem do AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Rogowo. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wzór załącznik 6 do SIWZ. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz ilościowo-cenowy – załącznik 3 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy, w szczególności do podpisania oferty, dokumentów i oświadczeń, o ile przedstawiciel Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa. 4) Próbki tkanin w stosunku do mebli tapicerowanych z których będą wykonane (wykaz próbek stanowi załącznik nr 9 do SIWZ). Wygląd próbek opisano w rozdziale XI pkt 1 ppkt 3).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy w przypadku: a) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) zmiany podwykonawcy, w zakresie wskazanym w zamówieniu, z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą.
IV 4 4 data 2019-03-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy wraz z rozładunkiem i montażem
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)