GuidZP400 |
13fdf96d-baac-4232-9def-985f4d8ae65c
|
Biuletyn |
527308-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk
|
Regon |
32663500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kazimierza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-248
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 800 500
|
Zamawiajacy fax |
223 800 510
|
Zamawiajacy email |
Krzysztof.Jezierczuk@ipipan.waw.pl
|
Adres strony url |
www.ipipan.waw.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipipan.waw.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
zamowienia@ipipan.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemną ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w recepcji na parterze.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
21 sztuk laptopów wraz z oprogramowaniem I akcesoriami
|
Numer referencyjny |
EA/ZP-1/1/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 21 sztuk laptopów wraz z oprogramowaniem i akcesoriami. W skład zestawu wchodzi laptop z oprogramowaniem, torba i mysz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składa w/w dokument w zakresie tych podmiotów w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca dołącza do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium oraz oświadczenie w przedmiocie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wszyscy Wykonawcy, którzy złożą oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Postanowienia dotyczące wymaganych od Wykonawców dokumentów zawiera część X SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przy złożeniu oferty w wysokości 2500 zł. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w SIWZ.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 34 1130 1017 0020 1469 0420 0001 z dopiskiem: „Wadium w przetargu nr EA/ZP-1/2019”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3 przed upływem terminu składania ofert.
5. Dokument stanowiący dowód wniesienia wadium w formie określonej w ust. 2 pkt 2-5 powinien być ważny przez cały okres związania ofertą oraz zawierać informację o udzieleniu poręczenia lub gwarancji w prowadzonym przez Zamawiającego przetargu nr EA/ZP-1/2019 i zobowiązanie do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art, 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
6. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w osobnej kopercie z napisem „WADIUM” i oznaczeniem Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Jana Kazimierza 5 w recepcji na parterze przed upływem terminu składania ofert (można jednocześnie z ofertą) a kopie dołączyć do oferty. W przypadku określonym w ust. 2 pkt. 1 do oferty należy dołączyć kopię przelewu
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy będą możliwe w przypadku:
1) wycofania z rynku lub braku dostępności na rynku zaoferowanego sprzętu - dopuszcza się wówczas dostarczenie przez Wykonawcę innego sprzętu o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż wynikające z oferty; warunki dostawy oraz warunki wykonywania świadczeń gwarancyjnych pozostaną bez zmian; wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu;
2) zmiany obowiązujących przepisów prawa wymagającej dostosowanie Umowy do nowych przepisów, w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmiana Umowy nastąpi w zakresie stawki VAT i kwoty wynagrodzenia Wykonawcy brutto);
3) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych (sprostowanie omyłek);
4) zmian związanych z podwykonawstwem - zmiany są dopuszczalne na zasadach określonych w § 10 wzoru umowy.
5) gdy zmiana umowy jest dopuszczalna na podstawie przepisów art. 144 Ustawy.
|
IV 4 4 data |
2019-03-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|