Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby ŁOR i 21 BP w województwie łódzkim - w podziale na części

Publication date 2019-03-19
End date 2019-03-28 00:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525965-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby ŁOR i 21 BP w województwie łódzkim”, w podziale na 2 części:
I.Część I – „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Lexmark”; II. Część II – „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do pozostałych urządzeń” 2.Przedmiotem zamówienia jest zakup, sukcesywna dostawa oraz rozładunek wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco – drukujących, eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym oraz Biurach Powiatowych ARiMR, a także bezpłatny odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych (nabytych w ramach aktualnie prowadzonego postępowania jak również w ramach uprzednio przeprowadzonych przez Zamawiającego postępowań). Zużyte materiały eksploatacyjne mogą pochodzić od innych, niż wymienione w niniejszym postępowaniu, urządzeń drukujących używanych przez Zamawiającego. 3.Dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będą sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia przez niego, zgodnie z bieżącymi potrzebami, indywidualnego zlecenia przesłanego pocztą elektroniczną lub faksem.4. Przedmiotem zamówienia są fabrycznie nowe, oryginalne materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta urządzenia lub materiały równoważne w rozumieniu zapisów SIWZ. 5. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą: 1. być fabrycznie nowe; 2. zostać dostarczone w oryginalnym opakowaniu producenta oraz posiadać umieszczoną na nim nazwę producenta, opis zawartości, datę przydatności do użytkowania i numer katalogowy. W przypadku dostawy materiałów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy dany materiał równoważny lub nazwy urządzeń, dla których są przeznaczone; 3. posiadać datę ważności - nie krótszą niż 24 miesiące od daty dostarczenia Zamawiającemu. 6. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie takie, które są firmowane przez producentów urządzeń, do których mają być zastosowane, oryginalnie zapakowane i opatrzone logo producenta odpowiedniego sprzętu, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, niefałszowane. 7. Za fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne Zamawiający uznaje materiały, do produkcji których zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe. 8. Za równoważny materiał eksploatacyjny Zamawiający uznaje produkt o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych niż wskazane:
1) fabrycznie nowy, nieregenerowany - przy jego produkcji musi być wykorzystane 100% nowych półproduktów;
2) w przypadku posiadania przez materiał oryginalnego inteligentnego układu elektronicznego - chipa przekazującego informację o stanie zużycia - produkt równoważny musi posiadać analogicznie działający, który nie jest wykrywany przez urządzenie jako nieoryginalny, układ;
3) hermetycznie zapakowany, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych;
4) o wydajności nie mniejszej niż wydajność produktu oryginalnego zalecanego przez producenta;
5) o jakości wydruku nie gorszej niż jakość produktu oryginalnego zalecanego przez producenta;
6) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety pozwalające na jego identyfikację;
7) nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu monitorującym stan zasobów;
8) nie narusza w żadnym stopniu praw patentowych oraz innej własności intelektualnej;
9) nie narusza praw gwarancyjnych producenta. 9. Zamawiający ma prawo żądać - w okresie obowiązywania umowy - dostarczenia dokumentów będących potwierdzeniem równoważności, tj. raportów z testów wydajności wg normy jakości ISO 19752:2017, 19798:2017, 24712:2007, 24711:2015, informujących o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą (przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczy). Dokumenty o których mowa, muszą być wystawione przez instytucje uprawnione do wydawania takich dokumentów. Przez instytucje uprawnione Zamawiający rozumie niezależne, zewnętrzne podmioty trzecie, uprawnione do kontroli oferowanych wyrobów będących przedmiotem dostawy, które powinny posiadać stosowną akredytację pod kątem przywołanych w SIWZ wymogów oraz norm ISO. Wykonawca, który zaproponuje - wykazując w formularzach cenowych nr 2.1 oraz 2.2 - produkty równoważne musi podać w kolumnie nr 2 „PRODUKT OFEROWANY” formularzy cenowych - ich oznaczenie oraz nazwę producenta produktu, a także dołączyć do oferty szczegółową specyfikację, z której w sposób niebudzący wątpliwości, powinno wynikać, że oferowany równoważny materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe jak/niż określone przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ostatecznej liczby zamawianych materiałów eksploatacyjnych lub do dokonania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych jak również prawo do zmiany ilości poszczególnych artykułów, polegającej na zwiększeniu ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu, kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innego typu - w ramach wartości brutto umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. Ilości wskazane w załącznikach nr 2.1 oraz 2.2. do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca z którym zawarta zostanie umowa nie przysługuje roszczenie o realizację przedmiotu umowy w ilościach podanych w tabelach załączników nr 2.1 oraz 2.2. do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a5e5cb22-e3bb-4b69-90c6-ee09338637e8
Biuletyn 525965-N-2019
Zamawiajacy nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny
Regon 10613083001080
Zamawiajacy adres ulica Al. J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 84
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 92-202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 756 700
Zamawiajacy fax (042) 674 60 92
Zamawiajacy email lodzki@arimr.gov.pl
Adres strony url https://www.arimr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.arimr.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.arimr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna byc sporządzona w formie pisemnej - pod rygorem nieważności.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby ŁOR i 21 BP w województwie łódzkim - w podziale na części
Numer referencyjny BOR05.2610.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Część I i Część II
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zmówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby ŁOR i 21 BP w województwie łódzkim”, w podziale na 2 części: I.Część I – „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Lexmark”; II. Część II – „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do pozostałych urządzeń” 2.Przedmiotem zamówienia jest zakup, sukcesywna dostawa oraz rozładunek wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco – drukujących, eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym oraz Biurach Powiatowych ARiMR, a także bezpłatny odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych (nabytych w ramach aktualnie prowadzonego postępowania jak również w ramach uprzednio przeprowadzonych przez Zamawiającego postępowań). Zużyte materiały eksploatacyjne mogą pochodzić od innych, niż wymienione w niniejszym postępowaniu, urządzeń drukujących używanych przez Zamawiającego. 3.Dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będą sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia przez niego, zgodnie z bieżącymi potrzebami, indywidualnego zlecenia przesłanego pocztą elektroniczną lub faksem.4. Przedmiotem zamówienia są fabrycznie nowe, oryginalne materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta urządzenia lub materiały równoważne w rozumieniu zapisów SIWZ. 5. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą: 1. być fabrycznie nowe; 2. zostać dostarczone w oryginalnym opakowaniu producenta oraz posiadać umieszczoną na nim nazwę producenta, opis zawartości, datę przydatności do użytkowania i numer katalogowy. W przypadku dostawy materiałów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy dany materiał równoważny lub nazwy urządzeń, dla których są przeznaczone; 3. posiadać datę ważności - nie krótszą niż 24 miesiące od daty dostarczenia Zamawiającemu. 6. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie takie, które są firmowane przez producentów urządzeń, do których mają być zastosowane, oryginalnie zapakowane i opatrzone logo producenta odpowiedniego sprzętu, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, niefałszowane. 7. Za fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne Zamawiający uznaje materiały, do produkcji których zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe. 8. Za równoważny materiał eksploatacyjny Zamawiający uznaje produkt o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych niż wskazane: 1) fabrycznie nowy, nieregenerowany - przy jego produkcji musi być wykorzystane 100% nowych półproduktów; 2) w przypadku posiadania przez materiał oryginalnego inteligentnego układu elektronicznego - chipa przekazującego informację o stanie zużycia - produkt równoważny musi posiadać analogicznie działający, który nie jest wykrywany przez urządzenie jako nieoryginalny, układ; 3) hermetycznie zapakowany, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych; 4) o wydajności nie mniejszej niż wydajność produktu oryginalnego zalecanego przez producenta; 5) o jakości wydruku nie gorszej niż jakość produktu oryginalnego zalecanego przez producenta; 6) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety pozwalające na jego identyfikację; 7) nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu monitorującym stan zasobów; 8) nie narusza w żadnym stopniu praw patentowych oraz innej własności intelektualnej; 9) nie narusza praw gwarancyjnych producenta. 9. Zamawiający ma prawo żądać - w okresie obowiązywania umowy - dostarczenia dokumentów będących potwierdzeniem równoważności, tj. raportów z testów wydajności wg normy jakości ISO 19752:2017, 19798:2017, 24712:2007, 24711:2015, informujących o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą (przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczy). Dokumenty o których mowa, muszą być wystawione przez instytucje uprawnione do wydawania takich dokumentów. Przez instytucje uprawnione Zamawiający rozumie niezależne, zewnętrzne podmioty trzecie, uprawnione do kontroli oferowanych wyrobów będących przedmiotem dostawy, które powinny posiadać stosowną akredytację pod kątem przywołanych w SIWZ wymogów oraz norm ISO. Wykonawca, który zaproponuje - wykazując w formularzach cenowych nr 2.1 oraz 2.2 - produkty równoważne musi podać w kolumnie nr 2 „PRODUKT OFEROWANY” formularzy cenowych - ich oznaczenie oraz nazwę producenta produktu, a także dołączyć do oferty szczegółową specyfikację, z której w sposób niebudzący wątpliwości, powinno wynikać, że oferowany równoważny materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe jak/niż określone przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ostatecznej liczby zamawianych materiałów eksploatacyjnych lub do dokonania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych jak również prawo do zmiany ilości poszczególnych artykułów, polegającej na zwiększeniu ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu, kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innego typu - w ramach wartości brutto umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. Ilości wskazane w załącznikach nr 2.1 oraz 2.2. do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca z którym zawarta zostanie umowa nie przysługuje roszczenie o realizację przedmiotu umowy w ilościach podanych w tabelach załączników nr 2.1 oraz 2.2. do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-10T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1.dla Części I - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) lub wykonuje w sposób należyty co najmniej 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących, z których każda trwała/trwa co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu/jednej umowy, każda o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto.2. dla Części II - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) lub wykonuje w sposób należyty co najmniej 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących, z których każda trwała/trwa co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu/jednej umowy, każda o wartości nie mniejszej niż 48.000,00 zł brutto. Uwaga: 1.Dla potrzeb oceny spełniania warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający informuje, iż dla wyliczenia lat doświadczenia – okres w którym realizowana była usługa (okres trwania od data /dzień, m-c, rok/ do data/dzień, m-c, rok/ wykonanej usługi) Zamawiający przyjmie zasadę: a) w przypadku podania tylko lat - np. 2013-2014 - zamawiający do obliczenia wymaganego doświadczenia przyjmie okres 01.01.2013 r.- 31.12.2014 r. b) w przypadku podania miesiąca i roku – np. 04.2013-09.2013 - zamawiający do obliczenia wymaganego doświadczenia przyjmie okres 01.04.2013 r.-30.09.2013 r. c) w przypadku podania dokładnego okresu – np. 15.06.2014 r. – 28.04.2014 r. - zamawiający do obliczenia wymaganego doświadczenia przyjmie okres 15.06.2014 r. – 28.04.2014 r. 3. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur. 4.W przypadku wykazywania warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), a także w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, Zamawiający żąda wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej w taki sposób, aby co najmniej jeden podmiot posiadał doświadczenie w realizacji jednej dostawy polegającej na dostarczeniu/dostarczeniu materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących, o wartości: - dla części I - nie mniejszej niż: 90.000,00 pln brutto - dla części II- nie mniejszej niż: 48.000,00 pln brutto 5.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część - spośród cz. nr I-II zamówienia - wystarczającym będzie wykazanie spełnienia warunku opisanego w punkcie 6.3.3. dla tej części zamówienia, spośród części na które składana jest oferta, dla której warunek został określony najwyżej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów ( art. 25 ust.1 pkt 3 Ustawy) 1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.2.1 - 7.3.2.3. SIWZ Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.2.4.1-7.3.2.4.2. SIWZ , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego (...)
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów (art. 25 ust.1 pkt 3 Ustawy) 1. wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór formularza dotyczącego wykazu dostaw zostanie przesłany Wykonawcy wraz z wezwaniem Zamawiającego, o którym mowa w pkt 7.3 SIWZ. 2. dowodów, o których mowa powyżej. Dowodami są: a) referencje; b) inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane; c) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i warunki zmiany umowy określone są we wzorze zamieszczonym w Tomie II SIWZ - Formularz Aktu Umowy.
IV 4 4 data 2019-03-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oznacza to,że oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą - sporządzony w innym języku niż język polski - winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oferta musi zawierać: 1. Formularz Oferty – wypełniony zgodnie z Formularzem nr 1. 2. Formularze Cenowe - wypełnione zgodnie z Formularzem nr 2.1 oraz Formularzem nr 2.2 do SIWZ. 3.Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – wypełnione zgodnie z Formularzem nr 3 do SIWZ. 4.Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania – wypełnione zgodnie z Formularzem nr 4 do SIWZ. 5.Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy.6. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem - w sposób określony przepisami prawa), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) – np. wypełniony Formularz nr 5. 8.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o jakich mowa w pkt 7.1.1 SIWZ oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu zamieszczonym w Formularzu nr 4. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenia z pkt 7.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 11.Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 RODO 11.1. W związku z treścią z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. U. UE. L. 2016.119.1 ze zm.), zwanym dalej „RODO" Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) pozyskanych w związku z zawarciem umowy jest Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II, 00-175 Warszawa. Z Administratorem można kontaktować się poprzez e-mail: info@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa; 11.2. administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iod@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Administratora, wskazanych w pkt 1; 11.3. Pani/Pana dane osobowe pozyskane przez Administratora przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1lit.b RODO w celu zawarcia oraz wykonania niniejszej umowy; 11.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: 1) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; 2) organy kontrolne; 3) osoby lub podmioty, którym Administrator udzielił informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. ,poz. 1330). 4) podmioty uprawnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 11.5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzania niniejszego postępowania. Ponadto, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania. Okres przechowywania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń lub do obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Ponadto, okres przechowywania danych może zostać przedłużony na okres 5 lat, na potrzeby archiwizacji; 11.6. przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; 11.7. w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 11.8. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 11.9. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 11.10. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Formularz nr 1 do SIWZ). 26.2. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Formularz nr 1 do SIWZ). 26.2. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Formularz nr 1 do SIWZ).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Lexmark
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, sukcesywna dostawa oraz rozładunek wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco – drukujących, eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym oraz Biurach Powiatowych ARiMR, a także bezpłatny odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych (nabytych w ramach aktualnie prowadzonego postępowania jak również w ramach uprzednio przeprowadzonych przez Zamawiającego postępowań). Zużyte materiały eksploatacyjne mogą pochodzić od innych, niż wymienione w niniejszym postępowaniu, urządzeń drukujących używanych przez Zamawiającego. Dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będą sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia przez niego, zgodnie z bieżącymi potrzebami, indywidualnego zlecenia przesłanego pocztą elektroniczną lub faksem.Przedmiotem zamówienia są fabrycznie nowe, oryginalne materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta urządzenia lub materiały równoważne w rozumieniu zapisów SIWZ. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą: 1). być fabrycznie nowe; 2). zostać dostarczone w oryginalnym opakowaniu producenta oraz posiadać umieszczoną na nim nazwę producenta, opis zawartości, datę przydatności do użytkowania i numer katalogowy. W przypadku dostawy materiałów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy dany materiał równoważny lub nazwy urządzeń, dla których są przeznaczone; 3). posiadać datę ważności - nie krótszą niż 24 miesiące od daty dostarczenia Zamawiającemu. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie takie, które są firmowane przez producentów urządzeń, do których mają być zastosowane, oryginalnie zapakowane i opatrzone logo producenta odpowiedniego sprzętu, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, niefałszowane. Za fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne Zamawiający uznaje materiały, do produkcji których zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe. Za równoważny materiał eksploatacyjny Zamawiający uznaje produkt o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych niż wskazane: 1) fabrycznie nowy, nieregenerowany - przy jego produkcji musi być wykorzystane 100% nowych półproduktów; 2) w przypadku posiadania przez materiał oryginalnego inteligentnego układu elektronicznego - chipa przekazującego informację o stanie zużycia - produkt równoważny musi posiadać analogicznie działający, który nie jest wykrywany przez urządzenie jako nieoryginalny, układ; 3) hermetycznie zapakowany, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych; 4) o wydajności nie mniejszej niż wydajność produktu oryginalnego zalecanego przez producenta; 5) o jakości wydruku nie gorszej niż jakość produktu oryginalnego zalecanego przez producenta; 6) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety pozwalające na jego identyfikację; 7) nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu monitorującym stan zasobów; 8) nie narusza w żadnym stopniu praw patentowych oraz innej własności intelektualnej; 9) nie narusza praw gwarancyjnych producenta. 9. Zamawiający ma prawo żądać - w okresie obowiązywania umowy - dostarczenia dokumentów będących potwierdzeniem równoważności, tj. raportów z testów wydajności wg normy jakości ISO 19752:2017, 19798:2017, 24712:2007, 24711:2015, informujących o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą (przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczy). Dokumenty o których mowa, muszą być wystawione przez instytucje uprawnione do wydawania takich dokumentów. Przez instytucje uprawnione Zamawiający rozumie niezależne, zewnętrzne podmioty trzecie, uprawnione do kontroli oferowanych wyrobów będących przedmiotem dostawy, które powinny posiadać stosowną akredytację pod kątem przywołanych w SIWZ wymogów oraz norm ISO. Wykonawca, który zaproponuje - wykazując w formularzu cenowym nr 2.1 - produkty równoważne musi podać w kolumnie nr 2 „PRODUKT OFEROWANY” formularza cenowego - ich oznaczenie oraz nazwę producenta produktu, a także dołączyć do oferty szczegółową specyfikację, z której w sposób niebudzący wątpliwości, powinno wynikać, że oferowany równoważny materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe jak/niż określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ostatecznej liczby zamawianych materiałów eksploatacyjnych lub do dokonania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych jak również prawo do zmiany ilości poszczególnych artykułów, polegającej na zwiększeniu ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu, kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innego typu - w ramach wartości brutto umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. Ilości wskazane w załączniku nr 2.1 do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca z którym zawarta zostanie umowa nie przysługuje roszczenie o realizację przedmiotu umowy w ilościach podanych w tabeli załącznika nr 2.1 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów eksploatacyjnych do pozostałych urządzeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, sukcesywna dostawa oraz rozładunek wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco – drukujących, eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym oraz Biurach Powiatowych ARiMR, a także bezpłatny odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych (nabytych w ramach aktualnie prowadzonego postępowania jak również w ramach uprzednio przeprowadzonych przez Zamawiającego postępowań). Zużyte materiały eksploatacyjne mogą pochodzić od innych, niż wymienione w niniejszym postępowaniu, urządzeń drukujących używanych przez Zamawiającego. Dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będą sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia przez niego, zgodnie z bieżącymi potrzebami, indywidualnego zlecenia przesłanego pocztą elektroniczną lub faksem.Przedmiotem zamówienia są fabrycznie nowe, oryginalne materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta urządzenia lub materiały równoważne w rozumieniu zapisów SIWZ. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą: 1). być fabrycznie nowe; 2). zostać dostarczone w oryginalnym opakowaniu producenta oraz posiadać umieszczoną na nim nazwę producenta, opis zawartości, datę przydatności do użytkowania i numer katalogowy. W przypadku dostawy materiałów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy dany materiał równoważny lub nazwy urządzeń, dla których są przeznaczone; 3). posiadać datę ważności - nie krótszą niż 24 miesiące od daty dostarczenia Zamawiającemu. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie takie, które są firmowane przez producentów urządzeń, do których mają być zastosowane, oryginalnie zapakowane i opatrzone logo producenta odpowiedniego sprzętu, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, niefałszowane. Za fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne Zamawiający uznaje materiały, do produkcji których zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe. Za równoważny materiał eksploatacyjny Zamawiający uznaje produkt o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych niż wskazane: 1) fabrycznie nowy, nieregenerowany - przy jego produkcji musi być wykorzystane 100% nowych półproduktów; 2) w przypadku posiadania przez materiał oryginalnego inteligentnego układu elektronicznego - chipa przekazującego informację o stanie zużycia - produkt równoważny musi posiadać analogicznie działający, który nie jest wykrywany przez urządzenie jako nieoryginalny, układ; 3) hermetycznie zapakowany, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych; 4) o wydajności nie mniejszej niż wydajność produktu oryginalnego zalecanego przez producenta; 5) o jakości wydruku nie gorszej niż jakość produktu oryginalnego zalecanego przez producenta; 6) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety pozwalające na jego identyfikację; 7) nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu monitorującym stan zasobów; 8) nie narusza w żadnym stopniu praw patentowych oraz innej własności intelektualnej; 9) nie narusza praw gwarancyjnych producenta. 9. Zamawiający ma prawo żądać - w okresie obowiązywania umowy - dostarczenia dokumentów będących potwierdzeniem równoważności, tj. raportów z testów wydajności wg normy jakości ISO 19752:2017, 19798:2017, 24712:2007, 24711:2015, informujących o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą (przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczy). Dokumenty o których mowa, muszą być wystawione przez instytucje uprawnione do wydawania takich dokumentów. Przez instytucje uprawnione Zamawiający rozumie niezależne, zewnętrzne podmioty trzecie, uprawnione do kontroli oferowanych wyrobów będących przedmiotem dostawy, które powinny posiadać stosowną akredytację pod kątem przywołanych w SIWZ wymogów oraz norm ISO. Wykonawca, który zaproponuje - wykazując w formularzu cenowym nr 2.2 - produkty równoważne musi podać w kolumnie nr 2 „PRODUKT OFEROWANY” formularza cenowego - ich oznaczenie oraz nazwę producenta produktu, a także dołączyć do oferty szczegółową specyfikację, z której w sposób niebudzący wątpliwości, powinno wynikać, że oferowany równoważny materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe jak/niż określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ostatecznej liczby zamawianych materiałów eksploatacyjnych lub do dokonania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych jak również prawo do zmiany ilości poszczególnych artykułów, polegającej na zwiększeniu ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu, kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innego typu - w ramach wartości brutto umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. Ilości wskazane w załączniku nr 2.2 do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca z którym zawarta zostanie umowa nie przysługuje roszczenie o realizację przedmiotu umowy w ilościach podanych w tabeli załącznika nr 2.2 SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)