GuidZP400 |
c0c380df-0fba-41c9-8b15-46408ea9d454
|
Biuletyn |
526127-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
|
Regon |
00055796100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Dzieci Polskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-730
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48228151024
|
Zamawiajacy fax |
+48228151015
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@ipczd.pl
|
Adres strony url |
www.czd.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.czd.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.czd.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, Budynek K – pokój 103, Dział Zamówień Publicznych.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW I PREPARATÓW DO MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI
|
Numer referencyjny |
ZP/CZD/51/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów i preparatów do mycia, dezynfekcji i sterylizacji, w podziale na pakiety.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) dokument potwierdzający przeprowadzone badania na potwierdzenie skuteczności żądanego spektrum działania (bakteriobójcze: Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa, enterococcus hirae, grzybobójcze: Candida albicans i Aspergillus niger, wirusobójcze: virus Polio i virus i Adeno, prątkobójcze: Mycobakterium avium, Mycobakterium terrae, dekontaminujące priony) – dotyczy pakietu nr 2 pozycji nr 2
b) próbka oferowanego przedmiotu zamówienia, na potwierdzenie zgodności z opisem zawartym w SIWZ, w ilości 1 sztuki – dotyczy pakietu nr 7
c) Katalogi/foldery/opisy oferowanego przedmiotu zamówienia, na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem zawartym w SIWZ – dotyczy pakietu nr 1, 9, 11
Katalogi/foldery/opisy mają potwierdzać w szczególności:
-pakiet nr 1
parametry krytyczne 10 min. i 93 st. C oraz informację graficzną lub słowną o zmianie koloru wskaźnika dezynfekcji termicznej
-pakiet nr 9
gramaturę min. 35g/m2, wytrzymałość na rozdarcia w obu kierunkach min. 35N
-pakiet nr 11
informację graficzną lub słowną o zmianie zabarwienia wskaźnika po sterylizacji
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta zawierająca: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg. zał. 3 do SIWZ; 1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia – wg. zał. 4 do SIWZ; 1.3. wypełniony i podpisany formularz cenowy w zakresie oferowanych pakietów – zał. 5 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg zał. nr 6 do SIWZ. W odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje stosowne oświadczenie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje następujące przypadki, w których Strony mogą dokonać zmiany niniejszej umowy oraz zakres zmian:
a) przyczynienie się Zamawiającego do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do rozmiarów przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia;
b) wystąpienie okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia
c) w przypadkach określonych w § 2 ust. 4-5 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się w ww. przypadkach zawrzeć odpowiedni aneks do umowy;
d) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego niezależnie od przyczyny;
e) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego do wysokości limitu finansowania w przypadku, gdy w czasie trwania umowy ulegnie on obniżeniu do wartości niższej niż cena umowna w konsekwencji wejścia w życie nowego Obwieszczenia Ministra Zdrowia;
f) zmiana poprzez wydłużenie terminów płatności ceny przez Zamawiającego;
g) zmiana poprzez wymianę/zamianę/zmianę dostarczanych towarów na towary wyższej jakości, o wyższych parametrach, o dłuższych terminach przydatności do wykorzystania lub o dodatkowych funkcjonalnościach – przy zachowaniu ceny oraz zgodności nowych towarów z SIWZ;
h) dokonana przez producenta zmiana wielkości opakowań jednostkowych – zmiana poprzez dopuszczenie innych opakowań przy utrzymaniu lub obniżeniu ceny w przeliczeniu na jednostkę masy lub objętości;
i) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lub innych organów lub wynikać będzie z umów zawartych z NFZ - zmiana poprzez wprowadzenie koniecznych zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian w obowiązujących przepisach, wydaniem wytycznych, zawarciem umów.
j) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - zmiana poprzez wprowadzenie zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
k) zmiany doprecyzowujące treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień,
l) niewykorzystanie wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów, określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 9 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
2. Niewykonanie lub brak dochodzenia przez którąkolwiek ze Stron prawa przysługującego Stronie na podstawie niniejszej Umowy nie będzie uważane za zrzeczenie się takiego prawa, ani też nie wyklucza wykonania lub dochodzenia takiego prawa w jakimkolwiek późniejszym terminie.
3. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
4. Formy pisemnej pod rygorem nieważności wymaga także dokonanie innej niż wskazana w ust. 1 zmiany umowy, rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, jej wypowiedzenie lub odstąpienie od niej.
|
IV 4 4 data |
2019-03-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Osoba wyznaczona do kontaktów z ramienia Zamawiającego Mirosław Czajka, Dział Zamówień Publicznych, bud. K, pokój 103, e-mail: zamowienia.publiczne@ipczd.pl, tel: +48 22 815-10-25, godziny urzędowania: pn. - pt.: 8:00 - 15:35.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wskaźnik paskowy do kontroli procesu dezynfekcji termicznej w myjni/dezynfektorze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakier nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Preparaty do mycia, dezynfekcji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakier nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Preparaty do mycia, dezynfekcji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kasety do sterylizacji plazmowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawy Tyvek
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33698100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ampułkowy test biologiczny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Test kontroli procesu mycia w myjni/dezynfektorze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Chemiczny wskaźnik taśmowy do sterylizacji plazmowej w rolce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Włóknina do sterylizacji plazmowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Płynny skoncentrowany preparat do maszynowego mycia szkła laboratoryjnego, stali nierdzewnej, tworzyw sztucznych i ceramiki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Chemiczny wskaźnik paskowy do starylizacji plazmowej
|
| |