Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej w 2019 r.

Publication date 2019-03-19
End date 2019-03-29 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do pisania tekstów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527210-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 483170003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej w 2019 r. z przeznaczeniem na wyposażenie eksploatowanego systemu informatycznego Uczelni obsługującego infrastrukturę wspomagającą zarządzanie, projekty badawcze i proces nauczania.
2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ oraz w formularzu rzeczowo-cenowym załącznik nr 4 do SIWZ.
3. W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie jest zgodne z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał w formularzu rzeczowo-cenowym nazwę i wersję oferowanego oprogramowania.
4. W przypadku, gdy w dokumentacji bądź SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, przy czym minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji.
5. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na części.
6. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 17d07c6c-f990-4b1a-a3c0-528c846a5971
Biuletyn 527210-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 472 400
Zamawiajacy fax 583 472 913
Zamawiajacy email dzp@pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach B, pok. 212
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej w 2019 r.
Numer referencyjny ZP/63/055/D/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej w 2019 r. z przeznaczeniem na wyposażenie eksploatowanego systemu informatycznego Uczelni obsługującego infrastrukturę wspomagającą zarządzanie, projekty badawcze i proces nauczania. 2. Zamówienie obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówień podstawowych i zamówień objętych prawem opcji przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ oraz w formularzu rzeczowo-cenowym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie jest zgodne z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał w formularzu rzeczowo-cenowym nazwę i wersję oferowanego oprogramowania. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji bądź SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, przy czym minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji. 5. Przedmiot zamówienia nie został podzielny na części. 6. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48317000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia nie potrzeba kompetencji lub zezwoleń. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną dostawę oprogramowania o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca podaje Zamawiającemu w formularzu oferty adres strony internetowej , na której dostępny jest właściwy rejestr. W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. może skorzystać z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych,
Zakresie warunkow udzialu w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawca składa wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty, 2. Formularz rzeczowo-cenowy 3. Opcjonalnie - pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wykonawcę jeśli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4. Opcjonalnie - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 5. Dokument zalecany do załączenia - potwierdzenie wniesienia wadium. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 po opublikowaniu na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przekazuje zamawiającemu (w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 1 600,00 PLN; 2. W przypadku składania oferty na dwie części, wykonawca wnosi wadium w wysokości sumy wadiów dla obu części. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: „WADIUM – dostawa oprogramowania dla PG, ZP/63/055/D/19” Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotu i terminu realizacji zamówienia podstawowego w przypadku, gdy do ustalonego w niniejszej Umowie terminu dostawy, oferowane oprogramowanie nie będzie dostępne na rynku lub zaprzestano ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może zaproponować nowocześniejsze zamienniki, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, w cenie nie wyższej niż w złożonej ofercie. Powyższe uzgodnienia będą dotyczyły również (analogicznie) zamówień objętych prawem opcji. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:. a) zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury, b) zmiany terminu - w przypadku, gdy w terminie wskazanym w § 2 ust. 1 pkt. b nie zostanie wykorzystana wartość umowy brutto ( określona w § 3 ust. 2 pkt b umowy) istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, jednak o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy.
IV 4 4 data 2019-03-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.03.2019 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny, sala 257

Criterion

Kryteria Możliwość instalacji wcześniejszych wersji produktów
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamowień
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)