Dostawa i kontrakt serwisowy dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnych (jedno do druku czarno-białego, drugie do druku kolorowego)

Publication date 2019-03-19
End date 2019-03-29 00:00:00
Instytucja Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526916-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i kontrakt serwisowy dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnych (jednego do druku czarno-białego, drugiego do druku kolorowego).

3.1.1 Specyfikacja techniczna urządzeń:
Specyfikacja urządzenia do druku czarno-białego:

1. Prędkość drukowania minimum 125 stronic A4 na minutę przy druku jednostronnym dla papieru 80 g/m2
2. Średnia obciążalność miesięczna – minimum 500 000 odbitek A4
3. Rzeczywista rozdzielczość drukowania – 2400 x 2400 dpi
4. Obsługiwane gramatury papieru w zakresie od 70 g/m2 do 250 g/m2
5. Automatyczny druk dwustronny na papierze o gramaturze do 215 g/m²
6. Maksymalny obsługiwany format papieru: min. 330 x 480 mm
7. Pojemność podajników papieru obsługujący maksymalny format papieru 330x480 mm - min. 3000 ark.
8. Ładowanie papieru oraz uzupełnianie tonera bez wstrzymania drukowania.
9. Moduł odbioru wydruku o łącznej pojemności minimum 3000 arkuszy dla papieru 80 g/m2 obsługujący pełen zakres wymaganych formatów papieru.
10. Moduł odbioru wydruków powinien realizować następujące funkcje:
• odbiór i układanie wydrukowanych prac z przesunięciem lub w stos;
• zszywanie blokowe 1 lub 2 zszywkami do 100 arkuszy dla papieru 80 g/m2 we wszystkich formatach obsługiwanych przez urządzenie.
11. Urządzenie skanujące:
• automatyczny podajnik oryginałów o pojemności minimum 250 arkuszy
• prędkość skanowania minimum 135 obrazów A4 1+1 na minutę w rozdzielczości 600x600 dpi
• możliwość skanowania do pliku w formacie PDF, PDF/A, TIFF, JPG, XPS
• możliwość skanowania na pamięć przenośną USB (pendrive)
• możliwość skanowania sieciowego z wykorzystaniem SMB oraz FTP
• skanowanie z rozdzielczością minimum 600 x 600 dpi
12. Zewnętrzny kontroler druku o parametrach nie gorszych niż:
• monitor kalibrowany LCD do stacji kontrolera min. 22 cali
• klawiatura i mysz USB
• procesor powyżej 3 GHz
• RAM: 32 GB
• dysk SSD: 500GB
• obsługiwane strumienie Druku: Adobe PostScript 3, PDF 1.7, PPML, PDF/X, PCL5/5e/6XL, TIFF v 6.0, ASCII
• interfejs sieciowy Ethernet 10/100Base-T, 1Gigabit
• obsługiwane funkcje: kolejkowanie prac do druku, impozycja prac na arkuszu, wybór wykończenia, zarządzanie profilami kolorystycznymi, symulacja kolorów PANTONE, definiowanie rodzaju rastra, archiwizacja prac na dysku lokalnym
• obsługiwane systemy operacyjne: Windows 2008/2012, Windows 7/8/10

Specyfikacja urządzenia do druku kolorowego:

1. Prędkość drukowania w pełnym kolorze CMYK – minimum 80 stronic A4 na minutę.
2. Obsługiwane gramatury papieru w zakresie od 70 g/m² do 300 g/m².
3. Średnia obciążalność miesięczna – minimum 100 000 kolorowych odbitek A4.
4. Rzeczywista rozdzielczość drukowania CMYK – 2400 x 2400 dpi.
5. Automatyczny druk dwustronny na papierze o gramaturze do 250 g/m².
6. Pojemność tac min. 3000 arkuszy papieru 80 g/m².
7. Maksymalny obsługiwany format papieru: min. 330 mm x 480 mm.
8. Ładowanie papieru oraz uzupełnianie tonera bez wstrzymania drukowania.
9. Łączenie papierów i /lub innych mediów z różnych podajników w ramach wykonywania jednej pracy.
10. Moduł odbioru wydruku o łącznej pojemności minimum 3000 arkuszy dla papieru 80 g/m2 obsługujący pełen zakres wymaganych formatów papieru.
11. Możliwość drukowania na różnych rodzajach papierów zarówno powlekanych, jak i niepowlekanych (bez ograniczenia do papierów DCP).
12. Odporność nadrukowanego obrazu na złamywanie.
13. Chemiczna i termiczna odporność nadrukowanego obrazu w procesach późniejszego lakierowania i laminowania w warunkach dedykowanych dla danej techniki drukowania.
14. Urządzenie skanujące:
• automatyczny podajnik oryginałów o pojemności minimum 200 arkuszy
• prędkość skanowania minimum 80 obrazów A4 na minutę w rozdzielczości 300x300 dpi
• możliwość skanowania do pliku w formacie PDF, TIFF
• możliwość skanowania na pamięć przenośną USB (pendrive)
• skanowanie bezpośrednio z urządzenia do: e-maila, USB, wyznaczonego dysku sieciowego/lokalnego
• skanowanie z rozdzielczością minimum 600 x 600 dpi
15. Zewnętrzny kontroler druku o parametrach nie gorszych niż:
• monitor kalibrowany LCD do stacji kontrolera min. 22 cali
• klawiatura i mysz USB
• procesor powyżej 3 GHz
• RAM: 32 GB
• dysk SSD: 500GB
• obsługiwane strumienie Druku: Adobe PostScript 3, PDF 1.7, PPML, PDF/X, PCL5/5e/6XL, TIFF v 6.0, ASCII
• interfejs sieciowy Ethernet 10/100Base-T, 1Gigabit
• obsługiwane funkcje: kolejkowanie prac do druku, impozycja prac na arkuszu, wybór wykończenia, zarządzanie profilami kolorystycznymi, symulacja kolorów PANTONE, definiowanie rodzaju rastra, archiwizacja prac na dysku lokalnym
• obsługiwane systemy operacyjne: Windows 2008/2012, Windows 7/8/10



3.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z wniesieniem, zamontować i uruchomić urządzenia we wskazany miejscu w siedzibie Zamawiającego na własny koszt

3.3. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń.

3.4. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wszystkich części zamiennych, zużytych elementów i materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru oraz uzupełniania toneru) niezbędnych do prawidłowej eksploatacji urządzenia w terminie 48 godzin - 2 dni roboczych od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego i potwierdzonego pocztą elektroniczną.

3.5. Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji maszyn przez cały okres trwania umowy (48 miesięcy) i okresowych przeglądów (przynajmniej raz na kwartał).

3.6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania napraw w przypadku awarii urządzenia; przy czym czas reakcji serwisu Wykonawcy nie może przekroczyć 2 godzin, a czas naprawy nie może przekroczyć dwóch dni roboczych od zgłoszenia.

3.7. W przypadku awarii, której nie można będzie usunąć w terminie określonym w pkt 3.6. Wykonawca musi dostarczyć i uruchomić (na własny koszt) w siedzibie Zamawiającego urządzenie zastępcze o podobnych parametrach. Termin dostarczenia urządzenia zastępczego nie może przekroczyć 3 dni roboczych.

3.8. Rozliczenie kontraktu serwisowego następować będzie w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, na podstawie liczby wykonanych kopii/wydruków obliczonych w oparciu o wskazania liczników urządzeń.

3.9. W zakres kontraktu serwisowego wchodzą: okresowe przeglądy, naprawy, dostarczenie urządzenia zastępczego na czas usterki, dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 232e2c10-f725-4942-8118-8fc615cd7e78
Biuletyn 526916-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy
Regon 00008049900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Świętokrzyska
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-002
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5054444
Zamawiajacy fax 22 8271960
Zamawiajacy email zamowienia@ierigz.waw.pl
Adres strony url www.ierigz.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowy instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ierigz.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ierigz.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności w postaci papierowej, opatruje się włąsnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy i składa w oryginale za pośrednictwem opertora pocztowego, osobiście lub z apośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, pokój 212
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i kontrakt serwisowy dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnych (jedno do druku czarno-białego, drugie do druku kolorowego)
Numer referencyjny 02/19
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i kontrakt serwisowy dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnych (jednego do druku czarno-białego, drugiego do druku kolorowego). 3.1.1 Specyfikacja techniczna urządzeń: Specyfikacja urządzenia do druku czarno-białego: 1. Prędkość drukowania minimum 125 stronic A4 na minutę przy druku jednostronnym dla papieru 80 g/m2 2. Średnia obciążalność miesięczna – minimum 500 000 odbitek A4 3. Rzeczywista rozdzielczość drukowania – 2400 x 2400 dpi 4. Obsługiwane gramatury papieru w zakresie od 70 g/m2 do 250 g/m2 5. Automatyczny druk dwustronny na papierze o gramaturze do 215 g/m² 6. Maksymalny obsługiwany format papieru: min. 330 x 480 mm 7. Pojemność podajników papieru obsługujący maksymalny format papieru 330x480 mm - min. 3000 ark. 8. Ładowanie papieru oraz uzupełnianie tonera bez wstrzymania drukowania. 9. Moduł odbioru wydruku o łącznej pojemności minimum 3000 arkuszy dla papieru 80 g/m2 obsługujący pełen zakres wymaganych formatów papieru. 10. Moduł odbioru wydruków powinien realizować następujące funkcje: • odbiór i układanie wydrukowanych prac z przesunięciem lub w stos; • zszywanie blokowe 1 lub 2 zszywkami do 100 arkuszy dla papieru 80 g/m2 we wszystkich formatach obsługiwanych przez urządzenie. 11. Urządzenie skanujące: • automatyczny podajnik oryginałów o pojemności minimum 250 arkuszy • prędkość skanowania minimum 135 obrazów A4 1+1 na minutę w rozdzielczości 600x600 dpi • możliwość skanowania do pliku w formacie PDF, PDF/A, TIFF, JPG, XPS • możliwość skanowania na pamięć przenośną USB (pendrive) • możliwość skanowania sieciowego z wykorzystaniem SMB oraz FTP • skanowanie z rozdzielczością minimum 600 x 600 dpi 12. Zewnętrzny kontroler druku o parametrach nie gorszych niż: • monitor kalibrowany LCD do stacji kontrolera min. 22 cali • klawiatura i mysz USB • procesor powyżej 3 GHz • RAM: 32 GB • dysk SSD: 500GB • obsługiwane strumienie Druku: Adobe PostScript 3, PDF 1.7, PPML, PDF/X, PCL5/5e/6XL, TIFF v 6.0, ASCII • interfejs sieciowy Ethernet 10/100Base-T, 1Gigabit • obsługiwane funkcje: kolejkowanie prac do druku, impozycja prac na arkuszu, wybór wykończenia, zarządzanie profilami kolorystycznymi, symulacja kolorów PANTONE, definiowanie rodzaju rastra, archiwizacja prac na dysku lokalnym • obsługiwane systemy operacyjne: Windows 2008/2012, Windows 7/8/10 Specyfikacja urządzenia do druku kolorowego: 1. Prędkość drukowania w pełnym kolorze CMYK – minimum 80 stronic A4 na minutę. 2. Obsługiwane gramatury papieru w zakresie od 70 g/m² do 300 g/m². 3. Średnia obciążalność miesięczna – minimum 100 000 kolorowych odbitek A4. 4. Rzeczywista rozdzielczość drukowania CMYK – 2400 x 2400 dpi. 5. Automatyczny druk dwustronny na papierze o gramaturze do 250 g/m². 6. Pojemność tac min. 3000 arkuszy papieru 80 g/m². 7. Maksymalny obsługiwany format papieru: min. 330 mm x 480 mm. 8. Ładowanie papieru oraz uzupełnianie tonera bez wstrzymania drukowania. 9. Łączenie papierów i /lub innych mediów z różnych podajników w ramach wykonywania jednej pracy. 10. Moduł odbioru wydruku o łącznej pojemności minimum 3000 arkuszy dla papieru 80 g/m2 obsługujący pełen zakres wymaganych formatów papieru. 11. Możliwość drukowania na różnych rodzajach papierów zarówno powlekanych, jak i niepowlekanych (bez ograniczenia do papierów DCP). 12. Odporność nadrukowanego obrazu na złamywanie. 13. Chemiczna i termiczna odporność nadrukowanego obrazu w procesach późniejszego lakierowania i laminowania w warunkach dedykowanych dla danej techniki drukowania. 14. Urządzenie skanujące: • automatyczny podajnik oryginałów o pojemności minimum 200 arkuszy • prędkość skanowania minimum 80 obrazów A4 na minutę w rozdzielczości 300x300 dpi • możliwość skanowania do pliku w formacie PDF, TIFF • możliwość skanowania na pamięć przenośną USB (pendrive) • skanowanie bezpośrednio z urządzenia do: e-maila, USB, wyznaczonego dysku sieciowego/lokalnego • skanowanie z rozdzielczością minimum 600 x 600 dpi 15. Zewnętrzny kontroler druku o parametrach nie gorszych niż: • monitor kalibrowany LCD do stacji kontrolera min. 22 cali • klawiatura i mysz USB • procesor powyżej 3 GHz • RAM: 32 GB • dysk SSD: 500GB • obsługiwane strumienie Druku: Adobe PostScript 3, PDF 1.7, PPML, PDF/X, PCL5/5e/6XL, TIFF v 6.0, ASCII • interfejs sieciowy Ethernet 10/100Base-T, 1Gigabit • obsługiwane funkcje: kolejkowanie prac do druku, impozycja prac na arkuszu, wybór wykończenia, zarządzanie profilami kolorystycznymi, symulacja kolorów PANTONE, definiowanie rodzaju rastra, archiwizacja prac na dysku lokalnym • obsługiwane systemy operacyjne: Windows 2008/2012, Windows 7/8/10 3.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z wniesieniem, zamontować i uruchomić urządzenia we wskazany miejscu w siedzibie Zamawiającego na własny koszt 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wszystkich części zamiennych, zużytych elementów i materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru oraz uzupełniania toneru) niezbędnych do prawidłowej eksploatacji urządzenia w terminie 48 godzin - 2 dni roboczych od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego i potwierdzonego pocztą elektroniczną. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji maszyn przez cały okres trwania umowy (48 miesięcy) i okresowych przeglądów (przynajmniej raz na kwartał). 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania napraw w przypadku awarii urządzenia; przy czym czas reakcji serwisu Wykonawcy nie może przekroczyć 2 godzin, a czas naprawy nie może przekroczyć dwóch dni roboczych od zgłoszenia. 3.7. W przypadku awarii, której nie można będzie usunąć w terminie określonym w pkt 3.6. Wykonawca musi dostarczyć i uruchomić (na własny koszt) w siedzibie Zamawiającego urządzenie zastępcze o podobnych parametrach. Termin dostarczenia urządzenia zastępczego nie może przekroczyć 3 dni roboczych. 3.8. Rozliczenie kontraktu serwisowego następować będzie w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, na podstawie liczby wykonanych kopii/wydruków obliczonych w oparciu o wskazania liczników urządzeń. 3.9. W zakres kontraktu serwisowego wchodzą: okresowe przeglądy, naprawy, dostarczenie urządzenia zastępczego na czas usterki, dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 48
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenia i dokumenty, które każdy Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, c) wypełniony (nazwa producenta, model oraz potwierdzenie spełnienia warunków technicznych) i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ – specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania minimalne opisane przez Zamawiającego. Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, o której mowa powyżej, stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Niezłożenie wymaganego dokumentu lub złożenie dokumentu niespełniającego wymagań określonych w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. d) pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie pisemnej w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, e) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale 6 SIWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ: • dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, • zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca w celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu. f) załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy), g) dowód wniesienia wadium, jeżeli zostało ono wniesione w formie pieniężnej (kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela firmy), a jeżeli w innej formie - oryginał gwarancji/poręczenia w oddzielnej kopercie, (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela firmy) – dołączone do oferty. h) oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000 ,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwości dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiany danych podmiotowych stron umowy (w wyniku przekształceń, przejęć), b) zmiany podwykonawców wskazanych przez Wykonawcę, rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, zmiany w zakresie podwykonawstwa w stosunku do zaproponowanego zakresu wynikającego z przyjętej ofert Wykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby powoływał się Wykonawca, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, c) zmiany stawki podatku od towarów i usług – w takiej sytuacji wartość umowy netto nie ulega zmianie, Wykonawca wystawi fakturę z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury, d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – po wykazaniu przez Wykonawcę, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz po przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę kalkulacji określającej wysokość zmian w kosztach wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz wymagane zmiany do Umowy, e) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – po wykazaniu przez Wykonawcę, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz po przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę kalkulacji określającej wysokość zmian w kosztach wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz wymagane zmiany do Umowy, f) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2019-03-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się iż wersja polkojęzyczna jest wersja wiążącą.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas reakcji srwisu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)