| GuidZP400 |
df795558-2bee-4cc8-9163-2b46455c0d16
|
| Biuletyn |
526901-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
|
| Regon |
30077008800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Poznańska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
125a
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Pleszew
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
63-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
062 74 20 700
|
| Zamawiajacy fax |
062 74 20 900, 7420903
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@szpitalpleszew.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalpleszew.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalpleszew.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalpleszew.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli do wyposażenia laboratorium oraz krzeseł i foteli obrotowych dla szpitala w Pleszewie.
|
| Numer referencyjny |
Te 2300-08/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
• Część nr 1 – meble do wyposażenia laboratorium (meble na wymiar);
• Część nr 2 – krzesła i fotele;
|
| Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) wypełniony formularz „Wymagania i parametry techniczne” (dotyczy części nr 1);
2) dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, tj. np. próbki, opisy foldery, katalogi, materiały informacyjne, dokumentacja techniczna, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (dotyczy części nr 2).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty,
2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy,
3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w treści umowy, w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia w zakresie:
1) przedłużenia terminu wykonania umowy:
a) w przypadku wystąpienia po zawarciu umowy siły wyższej (Siła Wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań, wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły za-pobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) o okres nie dłuższy niż trwanie siły wyższej;
b) gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z powodu opóźnienia realizacji innych umów, których zakończenie jest niezbędne do właściwego wykonania niniejszej umowy o okres nie dłuższy niż opóźnienie realizacji tamtych umów;
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2019-03-28T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|