| GuidZP400 |
3cf7d5ce-f902-44bb-8801-e13ea8814442
|
| Biuletyn |
526943-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie
|
| Regon |
365888184
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Stemplew
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Świnice Warckie
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
99-140
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
632881106
|
| Zamawiajacy email |
kadry@zpewirstemplew.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.zpewirstemplew.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt nr RPLD.11.01.02-10-0063/18, pn. ”Dobro powraca”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2000
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zpewirstemplew.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zpewirstemplew.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych TIK
|
| Numer referencyjny |
ZPEWIR.321.1.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych TIK zgodnie z załącznikiem nr 1 - formularz ofertowy
|
| Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej (załącznik 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
-oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
| IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowe osoby w przypadkach niezależnych od Wykonawcy. Nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w SIWZ. 3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 4. W przypadku zmian formalno-organizacyjnych, Zamawiający wprowadzi zmianę danych do umowy aneksem. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 7. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2019-04-02T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|