OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM I SERWISEM OPROGRAMOWANIA

Publication date 2019-03-19
End date 2019-03-27 00:00:00
Instytucja Samodzielny Szpital Miejski im. PCK
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526863-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi serwisu systemu informatycznego w części medycznej, w części administracyjnej, doradztwo informatyczne, nadzór autorski oprogramowania aplikacyjnego.
Szczegółowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 (Opis Przedmiotu Zamówienia).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e2d8d028-580d-409e-a7e4-dfca7efeac2a
Biuletyn 526863-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Szpital Miejski im. PCK
Regon 50692045000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 79
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-003
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 856 545 797
Zamawiajacy fax 856 648 519
Zamawiajacy email szpitalpck@bialystok.home.pl
Adres strony url www.szpitalpck.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalpck.bialystok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalpck.bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem kuriera na adres siedziby zamawiającego. Obowiązuje forma pisemna.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Szpital Miejski im. PCK w Białymstoku, 15-003 Białystok , ul. Sienkiewicza 79, w Sekretariacie
Nazwa nadana zamowieniu OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM I SERWISEM OPROGRAMOWANIA
Numer referencyjny 1/2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są usługi serwisu systemu informatycznego w części medycznej, w części administracyjnej, doradztwo informatyczne, nadzór autorski oprogramowania aplikacyjnego. Szczegółowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 (Opis Przedmiotu Zamówienia).
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu - wykonywane przez naszą Firmę usługi serwisowe, będą wykonywane przez osoby posiadające właściwą wiedzę, odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania usług w tym zakresie. - posiadamy prawo do nadzoru autorskiego oprogramowania InfoMedica i AMMS. - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonaliśmy minimum jedną usługę dotyczące serwisowania systemów medycznych obsługi szpitala, w tym systemów InfoMedica lub AMMS. Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie. Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Cenowy. oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiając przewiduje zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w sprawie zamówienia w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 144 ust 1 pkt 2 - 6 ustawy Pzp. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmian i porozumienia stron oraz sporządzenia w formie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego przez stronę umowy, która dokonuje jej zmiany, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas reakcji na usterkę
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)