GuidZP400 |
435d3101-43f2-4d44-8f05-90f16e63e182
|
Biuletyn |
526636-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
77090150500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Węgrzynowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lębork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598635249
|
Zamawiajacy fax |
598635249
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpital-lebork.com.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-lebork.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.przetargi.szpital-lebork.com.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, Pocztą Polską, pocztą kurierską, zgodnie z zapisami Rozdziału X SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Sekretariatu Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, ul. Juliana Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Środki czystości. Znak sprawy ZP-PN/12/19
|
Numer referencyjny |
ZP-PN/12/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ będący integralną częścią specyfikacji. Wypełnione załączniki należy dołączyć do oferty.
3. Zamówienie podzielono na 13 zadań.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
204504,92
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-05-07T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający, z zastrzeżeniem ust. 5 żąda dostarczenia następujących dokumentów:
1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym:
a) aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego – dotyczy:
Zadanie nr 1 poz. 7, 15, 17, 18, 22,
Zadanie nr 3 poz. 1, 3, 4, 5, 6, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 18
Zadanie nr 5 poz. 1-10
Zadanie nr 8 poz. 1-2
Zadanie nr 9 poz. 1
W przypadku kiedy wyroby objęte przedmiotem zamówienia nie zostały zakwalifikowane przez producenta jako wyroby posiadające substancje niebezpieczną i preparat niebezpieczny Zamawiający odstępuje od wymogu dostarczenia dokumentów opisanych w punkcie 1a).
2) szczegółowego opisu oferowanego asortymentu lub katalog lub folder potwierdzający,
że zaoferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierające nazwę producenta, nazwę produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić zaznaczeniem w szczegółowym opisie oferowanych wyrobów, katalogu lub folderze. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na Załączniku nr 4 do SIWZ należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ.
3) próbki oferowanego asortymentu w ilościach i pozycjach podanych w arkuszu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 4). Próbki wykonawca zobowiązany jest czytelnie i jednoznacznie oznaczyć, podając numer zadania i pozycji zgodny z arkuszem asortymentowo-cenowym oraz nazwę Wykonawcy. Próbki dostarczone zostaną bezpłatnie do siedziby Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany umowy, w stosunku do treści oferty:
1) zmianę treści umowy w przypadku przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy,
2) zmiany w zakresie Przedmiotu Umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa.
3) zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu Przedmiotu Umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
4) zmianę wartości umowy w przypadku:
a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy; ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, zmianie ulegnie cena jednostkowa brutto w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT,
b) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie w razie zmiany cen i marż urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy,
c) zmianę ceny jednostkowej brutto asortymentu, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonania takich zmian;
5) zmianę terminu wykonania zamówienia:
a) może on ulec wydłużeniu ponad termin realizacji zamówienia określony w §2 ust. 1
w przypadku niewykorzystania całej wartości asortymentu, którego dotyczy umowa
w terminie określonym w umowie, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące;
6) zmianę numeru katalogowego, wielkości opakowania, nazwy asortymentu, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmiany wielkości opakowania dla nowego produktu dopuszcza się przeliczenie ceny opakowania zgodnie z ceną jednostkową oznaczenia.
7) zmianę treści umowy w przypadku zmiany nazwy jednej ze stron.
2. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu.
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|