Usługa polegające na serwisie technicznym systemu informatycznego eksploatowanego w Szpitalu

Publication date 2019-03-21
End date 2019-03-29 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528316-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia w zakresie systemów informatycznych eksploatowanych w Szpitalu:
Grupa 1. Dostęp do uaktualnień systemu SIMPLE ERP, oraz sprawowanie usług serwisu technicznego przez okres 12 miesięcy.
Grupa 2. Dostęp do nowych wersji Planowanie Pracy oraz sprawowanie usług serwisu technicznego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e5882207-8f60-452a-a825-ae487ff97697
Biuletyn 528316-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Regon 34051714500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ujejskiego
Zamawiajacy adres numer domu 75
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-168
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 3655352, 3655521, 3655296
Zamawiajacy fax 523 655 752
Zamawiajacy email przetargi@biziel.pl
Adres strony url www.biziel.umk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.biziel.umk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biziel.umk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A
Nazwa nadana zamowieniu Usługa polegające na serwisie technicznym systemu informatycznego eksploatowanego w Szpitalu
Numer referencyjny NZZ/19/D/19
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia w zakresie systemów informatycznych eksploatowanych w Szpitalu: Grupa 1. Dostęp do uaktualnień systemu SIMPLE ERP, oraz sprawowanie usług serwisu technicznego przez okres 12 miesięcy. Grupa 2. Dostęp do nowych wersji Planowanie Pracy oraz sprawowanie usług serwisu technicznego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Inne dokumenty niewymienione 1. zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ale tylko w sytuacji jeżeli wykonawca będzie korzystał z zasobów innych podmiotów, 2. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 3. wypełniony i podpisany formularz oferty załącznik nr 2.1 i/lub załącznik nr 2.2 do SIWZ 4. wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5( informacja z publicznego otwarcia ofert – protokół z otwarcia ofert ), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych na zasadach w niej określonych, 2. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie cen przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2019-03-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Numer sprawy NZZ/19/D/19. 2. Pracownicy uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami: Krzysztof Nowakowski, Dział Informatyki, (52) 36-55-200. Kajetan Kliszewski, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (52) 36-55-295 Nr faxu - 52/36-55-752. 3. Otwarcie ofert: Publiczne, jawne otwarcie ofert nastąpi w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok 018 -niski parter, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w dniu: 29.03.2019 r.o godzinie: 11:00. 4. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4.2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowione go przez tych Wykonawców. 4.5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia w odniesieniu do przesłanek wykluczenia z postępowania i dokumenty, o których mowa w Sekcji III.3 i III.4 - składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu brak podstaw wykluczenia. 4.6. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 4.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 5. Informacja dotycząca wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ppkt. 5.1. stosuje się odpowiednio. 6. Udostępnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.1. SIWZ jest dostępna w formie elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 6.2. SIWZ można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego – www.biziel.umk.pl. 7. Zamawiający wykluczy Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający dodatkowo wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych: 9. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy – Szpital Uniwersytecki nr 2 im dr Jana Biziela/potencjał Wykonawcy. 10. Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: W zakresie grupy 1 i 2: Nazwa kryterium. Waga kryterium Cena. 60%. Reakcja na zgłoszenie awarii. 20%. Czas usunięcia awarii. 20%. Sposób oceniania ofert: A) - Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru: C = ( Cn / Cb ) x 60. Gdzie: Cn - cena brutto najtańszej oferty. Cb - cena brutto badanej oferty. B) – Kryterium: reakcja na zgłoszenie awarii (serwis) – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru: R = ( Rp / Rmax ) x 20. Gdzie: Rp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Rmax = 100 pkt Ilość punktów przyznawanych w ramach Rp: 1) Reakcja na zgłoszenie awarii (serwis) 4 godziny – 0 pkt. 2) Reakcja na zgłoszenie awarii (serwis) 3 godziny – 60 pkt. 3) Reakcja na zgłoszenie awarii (serwis) do 2 godzin – 100 pkt. Uwaga Każde zmniejszenie czasu reakcji na zgłoszenie awarii może nastąpić tylko w pełnych godzinach. W ramach kryterium reakcja na zgłoszenie awarii wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt=20%. C) – Kryterium: czas usunięcia awarii – wskaźnik U – obliczony będzie według wzoru: U = ( Up / Umax ) x 20. Gdzie: Up – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Umax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Umax = 100 pkt Ilość punktów przyznawanych w ramach Up: 1) Czas usunięcia awarii 24 godzin – 0 pkt. 2) Czas usunięcia awarii 18 godzin – 15 pkt. 3) Czas usunięcia awarii 12 godzin – 60 pkt. 4) Czas usunięcia awarii do 6 godzin – 100 pkt. Każde zmniejszenie czasu reakcji usunięcia awarii może nastąpić tylko w pełnych godzinach. W ramach kryterium czas usunięcia awarii wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 20%. D) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru: O = C + R + U Gdzie: O - ocena oferty. C - cena. R - reakcja na zgłoszenie awarii. U - czas usunięcia awarii. Uwaga: Wszystkie wyżej wymienione kryteria oceny ofert będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb, tj: jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie równa 5 lub więcej to zostanie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to zostanie zaokrąglona w dół. Właściwe zaokrąglenie liczb, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym nastąpi po dokonaniu wszystkich czynności matematycznych określonych wzorem, czyli po obliczeniu wyniku końcowego danego kryterium.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Grupa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostęp do uaktualnień systemu SIMPLE ERP, oraz sprawowanie usług serwisu technicznego przez okres 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Grupa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostęp do nowych wersji Planowanie Pracy oraz sprawowanie usług serwisu technicznego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  

Criterion

Kryteria Czas usunięcia awarii.
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Reakcja na zgłoszenie awarii.
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)