Dostawa środków czystości

Publication date 2019-03-21
End date 2019-03-29 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527170-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości, chemii, sprzętu, worków i artykułów toaletowych w podziale na pakiety dla Szpitala, na zasadach określonych w SIWZ. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2).
2. Zamówienie zostało podzielone na następujące pakiety:
Pakiet 1– profesjonalne środki czystości;
Pakiet 2a, 2b, 2c – artykuły toaletowe;
Pakiet 3 – artykuły do czyszczenia;
Pakiet 4 - artykuły do sprzątania;
Pakiet 5 – opakowania foliowe;
Pakiet 6 – profesjonalne środki czystości - kuchnia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 29424466-5b31-4ca4-8db9-2709a58c8027
Biuletyn 527170-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
Regon 13003050000000
Zamawiajacy adres ulica Inflancka
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-189
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 697 31 10,
Zamawiajacy fax 22 697 31 11
Zamawiajacy email sekretariat@inflancka.pl,
Adres strony url www.szpital-inflancka.pl
Adres strony internetowej www.ipzp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ipzp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości
Numer referencyjny P/02/CZYSTOŚĆ/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości, chemii, sprzętu, worków i artykułów toaletowych w podziale na pakiety dla Szpitala, na zasadach określonych w SIWZ. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2). 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące pakiety: Pakiet 1– profesjonalne środki czystości; Pakiet 2a, 2b, 2c – artykuły toaletowe; Pakiet 3 – artykuły do czyszczenia; Pakiet 4 - artykuły do sprzątania; Pakiet 5 – opakowania foliowe; Pakiet 6 – profesjonalne środki czystości - kuchnia
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. • Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) atesty lub certyfikaty dot. produktów zgodnie z opisem w zał. nr 2 do SIWZ, b) karty charakterystyki produktu, ulotki informacyjne potwierdzające zgodność oferowanego produktu z wymaganiami opisanymi w zał. nr 2 do SIWZ, c) próbki zgodnie z opisem w zał. nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a. Formularz ofertowy (według wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ); b. Formularz asortymentowo- cenowy oferowanego Pakietu - (według wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ); c. Ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. d. Ew. zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia na zasadach określonych art. 22a ustawy Pzp. e. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa, do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższym zakresie: • zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość brutto umowy nie może ulec zmianie); • terminu wykonania zamówienia (wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w ciągu 12 miesięcy); • zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; • zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy, • zmiany ilości sztuk w opakowaniu/wielkości opakowania (inny sposób konfekcjonowania) z zachowaniem ogólnej (łącznej) zamawianej ilości danego towaru po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego, • zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, o tych samych lub lepszych parametrach, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową brutto, po wcześniejszym udokumentowaniu pismem od Producenta (co najmniej 14 dni) . • wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego • Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktów po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie (zaistnienie okoliczności nie wymaga sporządzania aneksu).
IV 4 4 data 2019-03-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1– profesjonalne środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 2do SIWZ .
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2a, 2b, 2c – artykuły toaletowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 9
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 2do SIWZ .
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 – artykuły do czyszczenia;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 9
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 2do SIWZ .
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - artykuły do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 2 do SIWZ .
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 – opakowania foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 9
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 – profesjonalne środki czystości - kuchnia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 9
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2).
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)