Dostawa środków czystościowych, produktów dezynfekcyjnych i papieru toaletowego

Publication date 2019-03-21
End date 2019-03-29 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Głuchołazy
Województwo opolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528365-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowią :
Pakiet nr 1 – środki czystości
Pakiet nr 2 – ręczniki papierowe i papier toaletowy
Pakiet nr 3 – worki spożywcze i na odpady
Pakiet nr 4 - środki czystości
Pakiet nr 5 - pojemniki na posiłki
Pakiet nr 6- 13 – środki do dezynfekcji

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jakie musi spełniać produkt, zawarte są w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
6. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania dostaw przez wykonawcę. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku dostawy przez innego dostawcę – dostawa musi zostać dokonana zgodnie z zapisami umownymi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8a31b5a8-0c90-49b6-abcd-eb7c83101c2f
Biuletyn 528365-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 31766500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. C. Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Głuchołazy
Zamawiajacy kod pocztowy 48-340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 45 11 280
Zamawiajacy fax 77 45 11 280
Zamawiajacy email zp@zoz.glucholazy.pl
Adres strony url www.zozglucholazy.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozglucholazy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozglucholazy.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystościowych, produktów dezynfekcyjnych i papieru toaletowego
Numer referencyjny ZP/02/03/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowią : Pakiet nr 1 – środki czystości Pakiet nr 2 – ręczniki papierowe i papier toaletowy Pakiet nr 3 – worki spożywcze i na odpady Pakiet nr 4 - środki czystości Pakiet nr 5 - pojemniki na posiłki Pakiet nr 6- 13 – środki do dezynfekcji 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jakie musi spełniać produkt, zawarte są w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania dostaw przez wykonawcę. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku dostawy przez innego dostawcę – dostawa musi zostać dokonana zgodnie z zapisami umownymi.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający może żądać: a) ulotki informacyjne oraz tabele dozujące do produktów których dotyczą ( dotyczy wybranych pozycji z pakietu nr 1, 4, 6-13) b) karty charakterystyki nie starsze niż 1 rok– dla pozycji których dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami wzoru umowy - załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-03-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)