GuidZP400 |
d50c68cb-4b51-4724-8126-f593e57c7fb6
|
Biuletyn |
528307-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
107 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
57054456600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kołobrzeska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 47 28 15,
|
Zamawiajacy fax |
261 47 28 15
|
Zamawiajacy email |
przetargi@107sw.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.107sw.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Służba Zdrowia SPZOZ
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.107sw.mil.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności
|
Numer referencyjny |
16/log/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa żywności tj. mięsa i jego przetworów.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-04-08T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-03-13T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie zał.2
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie zał.2a
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z paragrafem 8 Umowy :
1. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w stosunku do treści oferty, w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Warunki zmiany:
a. istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie),
b. wprowadzenie podwykonawcy lub zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy,
c. brak środków na realizację zadania lub wystąpienie innych nie przewidzianych przyczyn, z powodu których Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części zadania –o kwotę brakujących środków.
d. zmiany sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy w zakresie przedłużenia terminu jej obowiązywania ponad czas określony w §10ust.1 w przypadku niezrealizowania dostaw asortymentu określonego w załączniku nr 1 do umowy w terminie określonym w §10 ust. 1 w limicie cenowym wynikającym z §2 ust. 2 umowy.
4. Strony niezwłocznie pisemnie informują o zmianach danych ujawnionych w rejestrze przedsiębiorców.
5. Strony dopuszczają zmianę zaoferowanych cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT nie będzie wymagała aneksu do umowy.
6. W szczególnych przypadkach, takich jak np.:
a. wstrzymanie lub zakończenie produkcji,
b. w sytuacji, gdy nastąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, strony dopuszczają zmianę przedmiotu umowy w zakresie: jakości lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę, nazwy własnej produktu lub nazwy producenta (np. w przypadku zmian rejestrowych). Ewentualna zamiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, rozpatrzony przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od jego wpływu. Cena dostarczonego odpowiednika nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto produktu, którego dotyczy odpowiednik, a w przypadku dostarczenia odpowiednika o niższej cenie rynkowej strony określą jego wartość.
7. Strony dopuszczają obniżenie cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji:
a. okresowych promocji,
b. obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy,
c. krótszego terminu ważności niż określony w §3 ust.6, z zastrzeżeniem §3 ust.7.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wartości brutto umowy, wynikającej z przyczyn obiektywnych niezależnych od niego, w szczególności w przypadku zmiany stanu osobowego pacjentów lub zmiany stawki żywieniowej.
9. Strony dopuszczają zmianę ilości asortymentu do wartości wskazanej w §5 ust. 2 w przypadku, o którym mowa w ust. 7a lub 7b.
|
IV 4 4 data |
2019-03-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|