Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Jednostek Organizacyjnych UTP w Bydgoszczy.

Publication date 2019-03-21
End date 2019-03-29 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528163-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Jednostek Organizacyjnych UTP w Bydgoszczy, wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ. Dostawa obejmuje: sukcesywne dostarczenie przez Wykonawcę Materiałów na własny koszt i ryzyko w miejsca wskazane przez Zamawiającego; wniesienie Materiałów; przekazanie Zamawiającemu Materiałów na podstawie protokołu dostawy; protokół dostawy sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c7ef0fee-9980-4b61-9245-955d1431eb6e
Biuletyn 528163-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Regon 00000168900000
Zamawiajacy adres ulica al. prof. S. Kaliskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 374 92 61
Zamawiajacy fax 52 374 93 27
Zamawiajacy email przetargi@utp.edu.pl
Adres strony url www.utp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.utp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy , Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz (bud. Regionalnego Centrum Innowacyjności, pokój nr B3)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Jednostek Organizacyjnych UTP w Bydgoszczy.
Numer referencyjny AZZP.243.17.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Jednostek Organizacyjnych UTP w Bydgoszczy, wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ. Dostawa obejmuje: sukcesywne dostarczenie przez Wykonawcę Materiałów na własny koszt i ryzyko w miejsca wskazane przez Zamawiającego; wniesienie Materiałów; przekazanie Zamawiającemu Materiałów na podstawie protokołu dostawy; protokół dostawy sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek będzie spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną dostawę (jeden kontrakt/umowa) zrealizowanej dla jednego podmiotu (lub zespołu podmiotów) odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących o wartości minimum 100 000,00 zł brutto liczone w skali 12 m-cy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw (wzór dokumentu – załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem), określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. .UWAGA! Zamawiający odstępuje od obowiązku dostarczenia ww. dowodów w przypadku, gdy wykazane dostawy (wykaz dostaw – załącznik nr 7 do SIWZ) były przedmiotem uprzednio zawartej umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Inne dokumenty niewymienione 1. pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); 2. pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego(oryginał lub odpis notarialnie poświadczony; 3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniach w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej powinien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. W tym celu należy złożyć jedno, wspólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia – załącznik nr 3 do SIWZ).Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie możepodlegać wykluczeniu z postępowania. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstawdo wykluczenia (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie o przynależności do grupykapitałowej (wzór – załącznik nr 5 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4.WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. III.4 niniejszegoogłoszenia, składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscezamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszympunkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniemosoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokumentmiał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lubkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone wjęzyku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. oświadczenie wskazujące zakreszamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyćpodwykonawcy/podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ); 6. informacje dotyczące podstaw dodysponowania niezbędnymi zasobami innych podmiotów i dokumenty potwierdzające brakpodstaw do ich wykluczenia
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PEKAO S.A. II Oddział w Bydgoszczy nr 33 1240 3493 1111 0000 4279 1269, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. 4. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężna Wykonawca powinien dołączyć do oferty kopię dokumentu oraz oryginał dokumentu w osobnej kopercie, nienumerowany i nieparafowany. 5. W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: a. zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 rozdziału SIWZ; b. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 rozdziału SIWZ; c. zmiana numeru katalogowego Materiałów, w przypadku zmiany numeru katalogowego; d. zmiana nazwy Materiałów, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku zmiany nazwy; e. zmiana sposobu konfekcjonowania Materiałów, w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania; f. zastąpienia Materiałów Materiałami zamiennymi, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności Materiałów określonych w umowie; g. zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e; h. zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-4 i 6.
IV 4 4 data 2019-03-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)