Dostawa sprzętu i podzespołów komputerowych oraz akcesoriów

Publication date 2019-03-21
End date 2019-03-29 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527856-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302370009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu i podzespołów komputerowych oraz
akcesoriów komputerowych dla jednostek Policji woj. małopolskiego. 2. Szczegółowe określenie
asortymentu i maksymalne ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
Załącznik jest jednocześnie formularzem cenowym. 3. Oferowane przez Wykonawcę podzespoły
komputerowe oraz akcesoria komputerowe muszą spełniać wszystkie wymagania określone przez
Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Dostarczone produkty muszą pochodzić wyłącznie z
bieżącej produkcji (data produkcji: nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy). Zapis ten nie
dotyczy płyt głównych, kart graficznych oraz procesorów. 5. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie
nowe. 6. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment: 1) minimum 12 miesięcy na pozycje 23-36
załącznika nr 2 do SIWZ; 2) minimum 24 miesiące na pozostałe pozycje załącznika nr 2 do SIWZ, jednak
nie krótszej niż gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie każdorazowo od daty podpisania
protokołu odbioru. 7. Asortyment musi być zgodny z normami obowiązującymi na terenie Unii
Europejskiej. 8. Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany w Krakowie, ul.
Mogilska 109. 9. Zamawiający przewiduje grupowanie zamówień, tylko w szczególnych przypadkach
zamówienia będą miały charakter jednostkowy. 10. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia
Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o
udzielenie zamówienia publicznego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eadc64f9-7551-4857-93f6-66bd13b43422
Biuletyn 527856-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Regon 35108157000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mogilska
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-571
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 6154860, 6154862
Zamawiajacy fax 012 6154887; 6154219
Zamawiajacy email zzp@malopolska.policja.gov.pl
Adres strony url http://malopolska.policja.gov.pl/pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP – pok. 101B. Dopuszczalne jest składanie ofert na dzienniku podawczym KWP – Biuro Przepustek. UWAGA! W przypadku składania oferty osobiście bądź przy pomocy kuriera, zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu osobowego na terenie KWP w Krakowie, należy wejść przez Biuro Przepustek za okazaniem stosownego dowodu tożsamości.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i podzespołów komputerowych oraz akcesoriów
Numer referencyjny ZP.31.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu i podzespołów komputerowych oraz akcesoriów komputerowych dla jednostek Policji woj. małopolskiego. 2. Szczegółowe określenie asortymentu i maksymalne ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Załącznik jest jednocześnie formularzem cenowym. 3. Oferowane przez Wykonawcę podzespoły komputerowe oraz akcesoria komputerowe muszą spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Dostarczone produkty muszą pochodzić wyłącznie z bieżącej produkcji (data produkcji: nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy). Zapis ten nie dotyczy płyt głównych, kart graficznych oraz procesorów. 5. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe. 6. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment: 1) minimum 12 miesięcy na pozycje 23-36 załącznika nr 2 do SIWZ; 2) minimum 24 miesiące na pozostałe pozycje załącznika nr 2 do SIWZ, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie każdorazowo od daty podpisania protokołu odbioru. 7. Asortyment musi być zgodny z normami obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej. 8. Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany w Krakowie, ul. Mogilska 109. 9. Zamawiający przewiduje grupowanie zamówień, tylko w szczególnych przypadkach zamówienia będą miały charakter jednostkowy. 10. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Umowa ramowa będzie obowiązywać przez 12 miesięcy od daty jej zawarcia, lecz nie dłużej niż do wyczerpania ilości asortymentu w niej określonego. 2. Terminy realizacji zamówień wykonawczych: do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Informacje dodatkowe
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla całości zamówienia. 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 31 1010 1270 0055 8413 9120 1000 – z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym – nr sprawy: ZP.8.2019”. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Wydziale ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Krakowie, Kraków, ul. Mogilska 109, I piętro, pokój 101B, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. Co do zasady, zgodnie z powyższymi wymaganiami, zamawiający wymaga wniesienia wadium w polskiej walucie. W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż wskazana przez Zamawiający, Komisja Przetargowa dokona stosownego przeliczenia po kursie Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 8. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona.
Z kim umowa bedzie zawarta 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. W szczególności zmiany mogą dotyczyć: przedmiotu zamówienia, terminu realizacji zamówień wykonawczych, zakresu i wartości umowy ramowej, w sytuacji gdy: 1) asortyment wyszczególniony w załączniku nr 1 do Umowy ramowej został wycofany z rynku bądź z obiektywnych przyczyn jest niedostępny, z zastrzeżeniem ust. 3 2) okaże się, iż dany asortyment oferowany przez Wykonawcę posiada wady produkcyjne, o których świadczy więcej niż 20% reklamacji w odniesieniu do danej dostawy oferowanego asortymentu 3) nastąpią sytuacje niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej, 4) zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 5) nastąpią potrzeby wprowadzenia zmian do umowy, wynikające ze zmian natury technicznej, 6) nastąpią przerwy w realizacji powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 7) nastąpiła potrzeba zmiany lokalizacji realizacji zamówienia. 3. W przypadku konieczności dokonania zmiany poszczególnego asortymentu określonego w załączniku nr 1 do Umowy, Wykonawca zobligowany jest do zastąpienie go innym, o parametrach co najmniej takich samych i cenie nie wyższej niż zastąpiony produkt. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 2 i 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy
IV 4 4 data 2019-03-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)