GuidZP400 |
8bae96c5-d4e0-46c8-8efe-eb4e7303f172
|
Biuletyn |
528019-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
|
Regon |
35137588600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wielicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
265
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-663
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 582 011
|
Zamawiajacy fax |
126 581 081
|
Zamawiajacy email |
usd_zp@inetria.pl
|
Adres strony url |
bip.usdk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.usdk.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów spożywczych - 4 zadania
|
Numer referencyjny |
EZP-271-2-17/PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
4
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy produktów spożywczych – 4 zadania dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie z uwzględnieniem bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawierają Załączniki od nr 3/1 do 3/4 – Kalkulacja cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
202860,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
w postępowaniu;
2) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu
ubiegania się o zamówienia publiczne.
3) Zaświadczenie z Sanepidu o dopuszczeniu środka transportu oraz ich wykaz – dotyczy zadania od 1-4.
4). Zezwolenia uprawniające do obrotu produktami żywnościowymi stanowiącymi przedmiot zamówienia – dotyczy zadania 2 i 3.
5) Przedstawienie aktualnej decyzji właściwej terytorialnie PPIS o zatwierdzeniu Zakładu o prowadzenie działalności w zakresie obrotu żywnością i wpisie do rejestru zakładu podlegającego urzędowej kontroli –
( Ustawa z dnia 25 VIII 2006r. o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia) – dotyczy zadania od 1-4.
6) Oświadczenie o wprowadzonych procedurach systemu HACCP- dotyczy zadania od 1-4.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie do 3 dni od dnia publikacji na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz z oświadczeniem wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu.
1) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentu wskazanego w pkt 5 ppkt 1) niniejszego rozdziału składa dokument wystawiony w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości
– wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.) Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian określa Załącznik nr 1 do SIWZ Istotne Postanowienia Umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-03-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zawartość oferty:
1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ,
2. Wypełniony i podpisany Formularz – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia – załączniki od nr 3/1 do 3/4 do SIWZ
3. Wypełnione i podpisane Załączniki nr 4 i 4a do SIWZ
4. Stosowne Pełnomocnictwo
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 1 - Owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
21420,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3/1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 2 - Herbata, kawa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15860000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
14420,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3/2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 3 - Mięso 7 pozycji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
63000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 3/3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 4 - Mieso 8 pozycji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
104020,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 3/4 do SIWZ
|
| |