Dostawa preparatów do żywienia wewnątrzjelitowego, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, wyrobów do dializy nerkowej, hemostatyków wchłanialnych, opatrunków, szwów chirurgicznych, immunoglobulin … w podziale na 40 części

Publication date 2019-03-22
End date 2019-04-03 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528836-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331815203, 336316008, 331411276, 331411104, 336925105, 331411214, 336515209, 336621009, 336422004, 336000006, 336521006, 336930004, 336170008, 336610001, 336940001, 336800000, 336120003, 336900003, 336612003, 336212001, 336150004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa preparatów do żywienia wewnątrzjelitowego, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, wyrobów do dializy nerkowej, hemostatyków wchłanialnych, opatrunków, szwów chirurgicznych, immunoglobulin, środków oftalmologicznych, kortykosterydów do użytku ogólnoustrojowego, produktów farmaceutycznych, środków przeciwnowotworowych, pozostałych produktów terapeutycznych, dodatków mineralnych, czynników diagnostycznych, wyrobów farmaceutycznych, produktów leczniczych do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego, różnych produktów leczniczych, środków przeciwkrwotocznych oraz produktów leczniczych używanych przy cukrzycy
w podziale na 40 części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9c9a203a-d2df-4e0e-8de6-1deec4015ddf
Biuletyn 528836-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Regon 67670800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Terebelska
Zamawiajacy adres numer domu 57-65
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 834 147 296
Zamawiajacy fax 834 147 297
Zamawiajacy email zam.publ@szpitalbp.pl
Adres strony url http://www.szpitalbp.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpitalbp.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitalbp.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna - osobiście, za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w Punkcie Informacyjnym budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa preparatów do żywienia wewnątrzjelitowego, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, wyrobów do dializy nerkowej, hemostatyków wchłanialnych, opatrunków, szwów chirurgicznych, immunoglobulin … w podziale na 40 części
Numer referencyjny ZP.3520/17/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa preparatów do żywienia wewnątrzjelitowego, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, wyrobów do dializy nerkowej, hemostatyków wchłanialnych, opatrunków, szwów chirurgicznych, immunoglobulin, środków oftalmologicznych, kortykosterydów do użytku ogólnoustrojowego, produktów farmaceutycznych, środków przeciwnowotworowych, pozostałych produktów terapeutycznych, dodatków mineralnych, czynników diagnostycznych, wyrobów farmaceutycznych, produktów leczniczych do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego, różnych produktów leczniczych, środków przeciwkrwotocznych oraz produktów leczniczych używanych przy cukrzycy w podziale na 40 części
Cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie realizowane będzie zgodnie z warunkami umowy: 1 do 21.08.2019 - dotyczy części nr 1, 25 i 26; 2 do 31.07.2019r. - dotyczy części nr 2, 3, 10 i 40; 3 do 08.07.2019 r. - dotyczy części nr 4; 4 do 01.08.2019 r. - dotyczy części nr 5, 6 i 7; 5 do 18.03.2020 r. - dotyczy części nr 8 i 9; 6 do 05.08.2019 r. - dotyczy części nr 11; 7 do 20.09.2019 r. - dotyczy części nr 13, 14, 15, 23, 24, 27, 28; 8 do 12.10.2019 r. - dotyczy części nr 17, 18, 19, 20 i 21; 9 do 28.02.2020 r. - dotyczy części nr 29, 30, 31 i 33; 10 do 17.10.2019 r. - dotyczy części nr 32, 34, 35 i 36; 11 do 15.01.2021 r. - dotyczy części nr 38 i 39; 12 przez okres 12 miesięcy – dotyczy części nr 12 i 22 13 przez okres 18 miesięcy – dotyczy części nr 16 i 37.
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 nie podlegają wykluczeniu; 1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek dotyczy wykonawców oferujących produkty lecznicze: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada zezwolenie uprawniające na obrót oferowanymi produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia /odpowiedni dokument, a w przypadku składania oferty na leki odurzające/psychotropy – odpowiednio wymagane zezwolenie (o ile dotyczy) 1.2.1.1 ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej; 1.2.1.2 ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; 1.2.1.3 w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny, skład celny – zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VI B ust. 1 siwz. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę: 2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1.2; 2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.3 wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Uwaga: Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. II. INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Wypełnione formularze cenowe, stanowiące załączniki do formularza ofertowego, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz (oryginał dokumentu). 3. Dotyczy części 1-4, 8-11, 16, 22, 25, 26, 32, 38, 39 i 40: Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego) 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-3 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r, poz. 798 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.
Czy wadium 1
Wadium 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 – 200,00 zł słownie zł: dwieście; Część 2 – 200,00 zł słownie zł: dwieście; Część 3 – 100,00 zł słownie zł: sto; Część 4 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 5 – 700,00 zł słownie zł: siedemset; Część 6 – 400,00 zł słownie zł: czterysta; Część 7 – 1 600,00 zł słownie zł: jeden tysiąc sześćset; Część 8 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 9 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 10 – 200,00 zł słownie zł: dwieście; Część 11 – 100,00 zł słownie zł: sto; Część 12 – 900,00 zł słownie zł: dziewięćset; Część 13 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 14 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 15 – 100,00 zł słownie zł: sto; Część 16 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 17 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 18 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 19 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 20 – 600,00 zł słownie zł: sześćset; Część 21 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 22 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 23 – 100,00 zł słownie zł: sto; Część 24 – 100,00 zł słownie zł: sto; Część 25 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 26 – 200,00 zł słownie zł: dwieście; Część 27 – 400,00 zł słownie zł: czterysta; Część 28 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 29 – 100,00 zł słownie zł: sto; Część 30 – 100,00 zł słownie zł: sto; Część 31 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 32 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 33 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 34 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 35 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 36 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 37 – 1 000,00 zł słownie zł: jeden tysiąc; Część 38 – 600,00 zł słownie zł: sześćset; Część 39 – 100,00 zł słownie zł: sto; Część 40 – 100,00 zł słownie zł: sto;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczakne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian regulują wzory umów (zał. nr 1, 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G do siwz)
IV 4 4 data 2019-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Preparaty do żywienia wewnątrzjelitowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik informacje dodatkowe umowa obowiązuje przez okres 4 miesięcy od daty jej zawarcia - dotyczy części nr 1
Zalacznik krotki opis pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe do 31.07.2019r. - dotyczy części nr 2
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 31.07.2019r. - dotyczy części nr 3
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-08T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 08.07.2019 r. - dotyczy części nr 4
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyroby do dializy nerkowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 01.08.2019 r. - dotyczy części nr 5
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wyroby do dializy nerkowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 01.08.2019 r. - dotyczy części nr 6
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wyroby do dializy nerkowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe do 01.08.2019 r. - dotyczy części nr 7
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa hemostatyki wchłanialne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141127-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 18.03.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 18.03.2020 r.
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Preaparaty do żywienia wewnątrzjelitowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692510-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe umowa obowiązuje przez okres 3 miesięcy od daty jej zawarcia - dotyczy części nr 10
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Szwy chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-05T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 05.08.2019 r. - dotyczy części nr 11
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Immunoglobuliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33651520-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia – dotyczy części nr 12
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Środki ottalmologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33662100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-20T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 20.09.2019 r. - dotyczy części nr 13
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Kortykosterydy do użytku ogólnoustrojowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33642200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-20T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 20.09.2019 r. - dotyczy części nr 14
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Kortykosterydy do użytku ogólnoustrojowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33642200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-20T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 20.09.2019 r. - dotyczy części nr 15
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Produkt farmaceutyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe umowa obowiązuje przez okres 18 miesięcy o daty jej zawarcia – dotyczy części nr 16
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Środki przeciwnowotworowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33652100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-12T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 12.10.2019 r. - dotyczy części nr 17
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Środki przeciwnowotworowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33652100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-12T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 12.10.2019 r. - dotyczy części nr 18
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Środki przeciwnowotworowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33652100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-12T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 12.10.2019 r. - dotyczy części nr 19
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Środki przeciwnowotworowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33652100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-12T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 12.10.2019 r. - dotyczy części nr 20
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Środki przeciwnowotworowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33652100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 12.10.2019 r. - dotyczy części nr 21
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pozostałe produkty terapeutyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33693000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-12T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy od daty jej zawarcia – dotyczy części nr 22
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamowienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Dodatki mineralne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33617000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-20T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 20.09.2019 r. - dotyczy części nr 23
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Produkty do leczenia układu nerwowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33661000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-20T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 20.09.2019 r. - dotyczy części nr 24
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Czynniki diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33694000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 21.08.2019 - dotyczy części nr 25
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2 a do siwz
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Wyrób farmaceutyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33680000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 21.08.2019 - dotyczy części nr 26
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33612000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-20T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 20.09.2019 r. - dotyczy części nr 27
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Różne produkty lecznicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-20T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 20.09.2019 r. - dotyczy części nr 28
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Różne produkty lecznicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 28.02.2020 r. - dotyczy części nr 29
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Różne produkty lecznicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 28.02.2020 r. - dotyczy części nr 30
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Środki przeciwbólowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33661200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 28.02.2020 r. - dotyczy części nr 31
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Środki przeciwkrwotoczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33621200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-17T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 17.10.2019 r. - dotyczy części nr 32
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Produkty lecznicze używane przy cukrzycy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33615000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 28.02.2020 r. - dotyczy części nr 33
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do swiz.
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa środki oftalmologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33662100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-17T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 17.10.2019 r. - dotyczy części nr 34
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Środki oftalmologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33662100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-17T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 17.10.2019 r. - dotyczy części nr 35
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Środki oftalmologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33662100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-17T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 17.10.2019 r. - dotyczy części nr 36
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Środki przeciwkrwotoczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33621200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe umowa obowiązuje przez okres 18 miesięcy od daty jej zawarcia – dotyczy części nr 37
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 38
Zalacznik nazwa Wyrób farmaceutyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33680000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 15.01.2021 r. - dotyczy części nr 38
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamowienia w załączniku 2a do siwz
  
Zalacznik czesc nr 39
Zalacznik nazwa Wyrób farmaceutyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33680000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 15.01.2021 r. - dotyczy części nr 39
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz
  
Zalacznik czesc nr 40
Zalacznik nazwa Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe umowa do 31.07.2019r. - dotyczy części nr 40
Zalacznik krotki opis Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz
  

Criterion

Kryteria Cena (dotyczy cz. 5-7, 12-15, 17-21, 23, 24, 27-31, 33-37)
Znaczenie 100,00
  
Kryteria Cena (dotyczy cz. 1-4, 8-11, 16, 22, 25, 26, 32, 38, 39 i 40)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy (dotyczy cz. 1-4, 8-11, 16, 22, 25, 26, 32, 38, 39 i 40)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)