Zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów wraz z bieżącą naprawą tych urządzeń (serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej) na rzecz KZGM w Katowicach

Publication date 2019-03-25
End date 2019-04-11 00:00:00
Instytucja Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529431-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 723180007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów wraz z bieżącą naprawą tych urządzeń (serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej) na rzecz KZGM w Katowicach.
2. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
część 1 – zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów;
część 2 - bieżąca naprawa urządzeń - serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej.
Realizacja zamówienia nie wymaga wykorzystywania pojazdów samochodowych.
3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części określają wzory umów wraz z załącznikami stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 07fbbcb1-9314-4f58-8983-a6b746399582
Biuletyn 529431-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Regon 00051578000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grażyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-126
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 258 20 21-25
Zamawiajacy fax 32 258 20 25, 41 63 167
Zamawiajacy email przetargi@kzgm.katowice.pl
Adres strony url www.kzgm.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.kzgm.katowice.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-na-podstawie-ustawy-pzp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy składać lub przesłać na podany niżej adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, I piętro – Sekretariat (wejście do budynku od strony Ronda), a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową, kurierem dopuszcza się złożenie w Kancelarii Zamawiającego - ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice – parter
Nazwa nadana zamowieniu Zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów wraz z bieżącą naprawą tych urządzeń (serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej) na rzecz KZGM w Katowicach
Numer referencyjny NZ.231.040.2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów wraz z bieżącą naprawą tych urządzeń (serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej) na rzecz KZGM w Katowicach. 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części: część 1 – zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów; część 2 - bieżąca naprawa urządzeń - serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej. Realizacja zamówienia nie wymaga wykorzystywania pojazdów samochodowych. 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części określają wzory umów wraz z załącznikami stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72318000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 532800,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Data rozpoczecia 2019-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Podana w pkt II.6) wartość zamówienia dotyczy zamówienia podstawowego. Całkowita, szacunkowa wartość zamówienia z uwzglęnieniem zamówień udzielanych na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy wynosi 589800,00 zł.
Okreslenie warunkow w celu spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie części 1 Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia, tj. musi posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wystawione przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z zapisami art. 11 Ustawy z dnia 16. 07. 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2018 poz 1954 ze zm.). W zakresie części 2 Zamawiający nie określa warunków posiadania uprawnień.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow celu spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia należy wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał/wykonuje a) w zakresie części 1: co najmniej dwie usługi transmisji danych, dostępu do sieci Internet i rozmów głosowych dla podmiotów posiadających co najmniej pięć połączonych z sobą lokalizacji zdalnych, świadczone na łączach kablowych o przepustowościach od 50 Mb/s do 1000Mb/s. b) w zakresie części 2: co najmniej dwie usługi serwisowania wewnętrznej sieci telefonicznej na kwotę co najmniej 30 000,00 zł brutto każda;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części zamówienia, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VIII pkt 3), zostanie wezwany do przedłożenia aktualnego na dzień złożenia: 1) w zakresie części 1: a) zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wystawione przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z zapisami art. 11 Ustawy z dnia 16. 07. 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2018 poz 1954 ze zm.)wykazu osób, b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przepustowości w Mb/s, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie 2) w zakresie części 2: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian podane są w §11 Wzoru umowy dla części 1 i w §13 wzoru umowy dla części 2 stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. UWAGA - DOTYCZĄCA WSZYSTKICH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW: - Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. 2017, poz. 570 ze zm.), - w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, - w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych prowadzonych w językach innych niż język polski, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, - w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W tym celu w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów lub oświadczeń Wykonawca może podać numer postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub jego nazwę i rok w którym było przeprowadzone. - jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniach złożonych wraz z ofertą (Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, w szczególności o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ, Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w oświadczeniu. II. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 2 do SIWZ, który należy złożyć w formie pisemnej; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ, który należy złożyć w formie pisemnej; 3) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1a i 1b do SIWZ; 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy – jeżeli dotyczy; 5) Oświadczenie o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw - zgodnie z Załącznikiem nr 1a i 1b do SIWZ (zalecane/nie wymagane); 6) Oświadczenie o spełnianiu wymogów wynikających z RODO zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 7) Informację o podwykonawcach, w tym o procentowym lub wartościowym udziale w realizacji zamówienia – jeśli dotyczy; 8) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem – jeśli dotyczy; 9) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. III. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przedłożyć umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72318000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 460800,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów; 2. Realizacja zamówienia nie wymaga wykorzystywania pojazdów samochodowych. 3 . Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Bieżąca naprawa urządzeń - serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72318000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 72000,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca naprawa urządzeń - serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej. 2. Realizacja zamówienia nie wymaga wykorzystywania pojazdów samochodowych. 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części określają wzory umów wraz z załącznikami stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)