GuidZP400 |
7996d533-2c5e-484f-9036-4780bc661334
|
Biuletyn |
528782-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
|
Regon |
63976996400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szyperska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-754
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8463819
|
Zamawiajacy fax |
61 8463820
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl
|
Adres strony url |
http://wuppoznan.praca.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wuppoznan.praca.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna, ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa druków akcydensowych i kopert dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w Pile, Koninie, Lesznie i Kaliszu w 2019 roku
|
Numer referencyjny |
WUPXXV/4/3321/1/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków akcydensowych i kopert dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w Pile, Koninie, Lesznie i Kaliszu w 2019 roku. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 4 i 5 stanowiących integralną część SIWZ.
Zamawiający zastrzega, że ilości przedmiotu zamówienia wskazane w załączniku nr 5 – Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
22900000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1.1. dostawy po cenach niższych niż ustalone w umowie w przypadku okresowych promocji cenowych stosowanych przez producentów, z zastrzeżeniem warunków dotyczących jakości określonych w umowie,
1.2. wprowadzenia odpowiedników spełniających wymagania określone w umowie, przy założeniu, że ich cena nie będzie wyższa od ceny jednostkowej, określonej w załączniku nr 1 do umowy, w następujących przypadkach:
1.2.1. wycofania produktu z rynku,
1.2.2. zmiany nazwy produktu,
1.2.3. zaprzestania wytwarzania produktu,
1.2.4. wstrzymania produktu do obrotu,
1.2.5. zmiany producenta,
1.3. zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach przedmiotu umowy (dopuszcza się zwiększenie ilości danej pozycji kosztem innej) pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu, a wartość wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy nie zostanie przekroczona.
|
IV 4 4 data |
2019-04-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|