Dostawa środków czystości na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.

Publication date 2019-03-25
End date 2019-04-02 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
Miejscowość Ząbki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512242-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 398300009, 337600005, 392243001, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1-3).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bef52da1-fb54-4fe6-a86d-e3a5cfce7347
Biuletyn 512242-N-2019
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
Regon 142256270
Zamawiajacy adres ulica Rychlińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Ząbki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 419 72 46,
Zamawiajacy fax (22) 419 70 04
Zamawiajacy email sekretariat@drewnica.pl,
Adres strony url www.drewnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.drewnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.drewnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica sp. z o.o., ul. Rychlińskiego 1, 05-091 Ząbki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
Numer referencyjny 04/PN/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1-3).
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dla części 1 i 2 zamówienia - do 31.08.2020 roku Termin realizacji dla części 3 zamówienia - do 31.12.2019 roku
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a. dla części zamówienia nr 1: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie papieru toaletowego, ręczników papierowych, chemii gospodarczej o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda; b. dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie sprzętu i materiałów do utrzymania czystości o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda; c. dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie środków antyseptycznych i dezynfekujących o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda. Uwaga: • przez jedną dostawę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednej umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW zgodnie z zapisami Rozdziału VIII SIWZ
Zakresie warunkow udzialu w celu potwierdzenia spełniana warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia 1. wykazu dostaw obejmującego: a) dla części zamówienia nr 1: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie papieru toaletowego, ręczników papierowych, chemii gospodarczej o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda; b) dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie sprzętu i materiałów do utrzymania czystości o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda; c) dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie środków antyseptycznych i dezynfekujących o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda. wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: kart charakterystyki - dla wszystkich pozycji przedmiotu zamówienia wymienionych w załączniku/ach nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - formularz/e cenowy/e. - jeżeli występują
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi złącznik nr 6 do SIWZ. Przewidywane warunki umożliwiające dokonanie zmiany postanowień zawartej umowy zostały zawarte we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2019-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 dni

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Papier toaletowy i ręczniki papierowe;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, wg potrzeb, partiami nie częściej niż raz w miesiącu, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Wykonawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego (według potrzeb) w formie informacji pisemnej/telefonicznej lub e-mailowej, w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od momentu powiadomienia, w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godzinach od 7:30 do 14:00, do magazynu w siedzibie Zamawiającego. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.1 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych. UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt i materiały do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.2 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, wg potrzeb, partiami nie częściej niż raz w miesiącu, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Wykonawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego (według potrzeb) w formie informacji pisemnej/telefonicznej lub e-mailowej, w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od momentu powiadomienia, w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godzinach od 7:30 do 14:00, do magazynu w siedzibie Zamawiającego. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.2 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych. UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Preparaty dezynfekcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, wg potrzeb, partiami nie częściej niż raz w miesiącu, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Wykonawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego (według potrzeb) w formie informacji pisemnej/telefonicznej lub e-mailowej, w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od momentu powiadomienia, w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godzinach od 7:30 do 14:00, do magazynu w siedzibie Zamawiającego. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.3 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych. UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta.
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 80,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)