Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku

Publication date 2019-03-25
End date 2019-04-01 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529364-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302321005, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego oraz urządzeń drukujących oraz UPC na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
Wykonawca wystawi faktury zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dziale II.
CZĘŚĆ 1
1. Laptop 15 sztuk.
A) Laptop – 13 szt. ( Środki – akademickie liceum )
B) Laptop – 2 szt. (Koszty pośrednie PUE POWR.03.05.00-00-Z069/17-00 - w ramach projektu pn. „Jakość kluczem do kształcenia na potrzeby regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.
2. Adaptery WiFi - 10 sztuk (ALO )
Monitor – 1 sztuki ( Koszty pośrednie PUE POWR.03.05.00-00-Z069/17-00 - w ramach projektu pn. „Jakość kluczem do kształcenia na potrzeby regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.
4. Adaptery Bluetooth – 10 sztuk ( ALO )
Laptop – 1 sztuka Koszty pośrednie POWR.05.03.00-00-0077/17
Stacja dokująca -1 sztuka

7. Laptop – 6 sztuk ( ALO )
Torba do laptopa – 13 sztuk ( ALO )
9. Mysz bezprzewodowa – 2 sztuki (ALO )
Projektor LED Akumulatorowy – 5 sztuk (ALO )
Mysz komputerowa przewodowa – 16 sztuk ( ALO )
Skaner przenośny
Pendrive
. Urządzenie wielofunkcyjne –
2. Drukarka laserowa mono
Drukarka laserowa mono – 1 szt
Drukarka laserowa kolorowa
Drukarka igłowa – 1 szt (
Urządzenie wielofunkcyjne– 2 sztuki
drukarka laserowa mono

Dodatkowe informacje

GuidZP400 59e3afe8-f80e-41de-a2ff-630b0e537f89
Biuletyn 529364-N-2019
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Regon 61103840300000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 243 665 400
Zamawiajacy fax 243 665 421
Zamawiajacy email zamowienia@pwszplock.pl
Adres strony url www.pwszplock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 1. PUE POWR.03.01.00-00-P002/15)„Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. PUE POWR.05.03.00-00-077/17 w ramach realizacji projektu pn. „Symulacje medyczne drogą do poprawy jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Płocku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. 3. PUE POWR.03.05.00-00-Z069/17-00 - w ramach projektu pn. „Jakość kluczem do kształcenia na potrzeby regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwszplock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwszplock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres na adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl.Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
Numer referencyjny DA.PM.232.30.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego oraz urządzeń drukujących oraz UPC na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ. Wykonawca wystawi faktury zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dziale II. CZĘŚĆ 1 1. Laptop 15 sztuk. A) Laptop – 13 szt. ( Środki – akademickie liceum ) B) Laptop – 2 szt. (Koszty pośrednie PUE POWR.03.05.00-00-Z069/17-00 - w ramach projektu pn. „Jakość kluczem do kształcenia na potrzeby regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. 2. Adaptery WiFi - 10 sztuk (ALO ) Monitor – 1 sztuki ( Koszty pośrednie PUE POWR.03.05.00-00-Z069/17-00 - w ramach projektu pn. „Jakość kluczem do kształcenia na potrzeby regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. 4. Adaptery Bluetooth – 10 sztuk ( ALO ) Laptop – 1 sztuka Koszty pośrednie POWR.05.03.00-00-0077/17 Stacja dokująca -1 sztuka 7. Laptop – 6 sztuk ( ALO ) Torba do laptopa – 13 sztuk ( ALO ) 9. Mysz bezprzewodowa – 2 sztuki (ALO ) Projektor LED Akumulatorowy – 5 sztuk (ALO ) Mysz komputerowa przewodowa – 16 sztuk ( ALO ) Skaner przenośny Pendrive . Urządzenie wielofunkcyjne – 2. Drukarka laserowa mono Drukarka laserowa mono – 1 szt Drukarka laserowa kolorowa Drukarka igłowa – 1 szt ( Urządzenie wielofunkcyjne– 2 sztuki drukarka laserowa mono
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-04-15T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy, nie może być jednak dłuższy niż do 15 kwietnia 2019r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) wskazania producenta i modelu sprzętu, zgodnie z Załącznikami w zależności od Części na którą Wykonawca składa ofertę,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje.
IV 4 4 data 2019-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 15.3. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert: Kryteria dotyczą Części 1, 2:  kryterium „Cena”: a) znaczenie kryterium – 60,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny”: L cena = (Cmin / C) x 60,00 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej  kryterium „Termin dostawy” dla części 1, 2 (T): a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”: W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do dnia 08 kwietnia 2019 r., uzyska 40 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do dnia 10 kwietnia 2019 r., uzyska 30 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do dnia 12 kwietnia 2019 r., uzyska 20 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do dnia 15 kwietnia 2019 r., uzyska 0 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+T gdzie: P – łączna liczba punktów, LC – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”, T - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin dostawy”. CZĘŚĆ 3:  kryterium „Cena”: a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny”: L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej kryterium: „Gwarancja”(G) a) znaczenie kryterium - 20 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Gwarancja”: • gdy Wykonawca oświadczy, iż udzieli 48 miesięcy gwarancji, otrzyma 20 pkt, • gdy Wykonawca oświadczy, iż udzieli 36 miesięcy gwarancji, otrzyma 10 pkt, • gdy Wykonawca oświadczy, iż udzieli 24 miesięczną gwarancję, otrzyma 0 pkt.   kryterium „Termin dostawy” dla części 3 (T): a) znaczenie kryterium – 20,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”: W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do dnia 08 kwietnia 2019 r., uzyska 20 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do dnia 10 kwietnia 2019 r., uzyska 12 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do dnia 12 kwietnia 2019 r., uzyska 8 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do dnia 15 kwietnia 2019 r., uzyska 0 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC +G+T gdzie: P – łączna liczba punktów, LC – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”, T- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin realizacji”, G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja”.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sprzęty komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 1 1. Laptop 15 sztuk. A) Laptop – 13 szt. ( Środki – akademickie liceum ) B) Laptop – 2 szt. (Koszty pośrednie PUE POWR.03.05.00-00-Z069/17-00 - w ramach projektu pn. „Jakość kluczem do kształcenia na potrzeby regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. 2. Adaptery WiFi - 10 sztuk (ALO ) Monitor – 1 sztuki ( Koszty pośrednie PUE POWR.03.05.00-00-Z069/17-00 - w ramach projektu pn. „Jakość kluczem do kształcenia na potrzeby regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. 4. Adaptery Bluetooth – 10 sztuk ( ALO ) Laptop – 1 sztuka Koszty pośrednie POWR.05.03.00-00-0077/17 Stacja dokująca -1 sztuka 7. Laptop – 6 sztuk ( ALO ) Torba do laptopa – 13 sztuk ( ALO ) 9. Mysz bezprzewodowa – 2 sztuki (ALO ) Projektor LED Akumulatorowy – 5 sztuk (ALO ) Mysz komputerowa przewodowa – 16 sztuk ( ALO ) Skaner przenośny Pendrive Torba Niszczarka Laminarka Bindownica
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa urządzenia wieofunkcyjne, drukarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis . Urządzenie wielofunkcyjne – 2. Drukarka laserowa mono Drukarka laserowa mono – 1 szt Drukarka laserowa kolorowa Drukarka igłowa – 1 szt ( Urządzenie wielofunkcyjne– 2 sztuki drukarka laserowa mono
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa UPC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis UPS Moc: 20000VA (18000W) Rodzaj UPS: On-line 3-Fazowy Rodzaj Obudowy: Rack/Tower
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostwy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)