GuidZP400 |
457d407f-8618-4a05-acd1-fefd966f4b4b
|
Biuletyn |
528094-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
|
Regon |
28888600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rybacka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-204
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 48 00 779,
|
Zamawiajacy fax |
91 48 00 769
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pum.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.pum.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.pum.edu.pl/artykuly/214/dostawy
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.pum.edu.pl/artykuly/214/dostawy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
|
Numer referencyjny |
DZP-262-15/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Najszerszy zakres zamówienia obejmuje: 22 sztuki drukarek mono A4, 15 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych mono A4, 12 sztuk drukarek kolorowych A4, 10 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A4. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 70% wartości udzielonego zamówienia. Termin wykonywania zamówienia wynosi 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do dnia wyczerpania wartości umowy. W tym czasie zamawiający będzie dokonywał sukcesywnych zamówień sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówionego sprzętu każdorazowo w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w postaci należytego wykonania przynajmniej jednej dostawy, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto. Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę drukarek lub/i urządzeń wielofunkcyjnych.
W przypadku ofert wspólnych doświadczeniem musi wykazać się jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający nie dopuszcza łączenia doświadczeń, w celu wspólnego wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawca składa wraz z ofertą w oryginale.
W przypadku ofert wspólnych oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej wspólnie z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu.
W przypadku ofert wspólnych oświadczenie i ewentualne dowody składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej musi zostać złożone w oryginale.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych).
2. Wniesione wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto PUM w Szczecinie – Santander Bank Polska S.A. III O/Szczecin 06 1090 1492 0000 0001 0053 7752 z dopiskiem: „wadium: DZP-262-15/2019 – Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych”, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zostać wniesione wraz z ofertą w oryginale, w postaci pisemnej.
6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w ustawie Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2019-05-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 5 okres |
30
|