Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)

Publication date 2019-03-26
End date 2019-04-04 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530014-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331920002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety:
Zadanie nr 1 – Zestaw kolumn– (kolumna anestezjologiczna+kolumna chirurgiczna) – 1 zestaw.;
Zadanie nr 2 – Napęd ortopedyczny I – 1 szt.;
Zadanie nr 3 – Napęd ortopedyczny II – 1 szt.
Zadanie nr 4 – Myjnia endoskopowa – 1 szt.;
Zadanie nr 5 – Łóżka kardiologiczne – 3 szt.;
Zadanie nr 6 – Łóżka elektryczne - 4 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.1-2.6 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH
3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy):
1. Zestaw kolumn/1 zestaw/Blok operacyjny, szpital Malbork
2. Napęd ortopedyczny I/1 szt./Blok operacyjny, szpital Malbork
3. Napęd ortopedyczny II/1 szt./Blok operacyjny, szpital Malbork
4. Myjnia endoskopowa/1 szt./Pracownia endoskopowa, szpital Malbork
5. Łóżka kardiologiczne/3 szt./Oddział chorób wewnętrznych, szpital w Nowym Dworze Gdańskim
6. Łóżka elektryczne/4 szt./ZOL, szpital w Nowym Dworze Gdańskim.

b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne);
c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego;
d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji.
4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi).
6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko.
7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego.
8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące.
9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 39beb3fd-6701-4561-ad1a-54699998cc83
Biuletyn 530014-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
Regon 22041530500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 105/106
Zamawiajacy miejscowosc Malbork
Zamawiajacy kod pocztowy 82-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 55 6460264
Zamawiajacy fax 55 6460235
Zamawiajacy email sekretariat@pcz.net.pl
Adres strony url www.pcz.net.pl
Adres strony internetowej www.pcz.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pcz.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pcz.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta tradycyjna, kurier, posłaniec,osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, SEKRETARIAT
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)
Numer referencyjny PCZ.ZP.8/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety: Zadanie nr 1 – Zestaw kolumn– (kolumna anestezjologiczna+kolumna chirurgiczna) – 1 zestaw.; Zadanie nr 2 – Napęd ortopedyczny I – 1 szt.; Zadanie nr 3 – Napęd ortopedyczny II – 1 szt. Zadanie nr 4 – Myjnia endoskopowa – 1 szt.; Zadanie nr 5 – Łóżka kardiologiczne – 3 szt.; Zadanie nr 6 – Łóżka elektryczne - 4 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.1-2.6 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH 3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy): 1. Zestaw kolumn/1 zestaw/Blok operacyjny, szpital Malbork 2. Napęd ortopedyczny I/1 szt./Blok operacyjny, szpital Malbork 3. Napęd ortopedyczny II/1 szt./Blok operacyjny, szpital Malbork 4. Myjnia endoskopowa/1 szt./Pracownia endoskopowa, szpital Malbork 5. Łóżka kardiologiczne/3 szt./Oddział chorób wewnętrznych, szpital w Nowym Dworze Gdańskim 6. Łóżka elektryczne/4 szt./ZOL, szpital w Nowym Dworze Gdańskim. b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne); c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego; d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji. 4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi). 6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko. 7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące. 9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał min. 2 dostawy (do podmiotu leczniczego) sprzętu medycznego o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz min. 2 dostaw (do podmiotu leczniczego) sprzętu medycznego o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg wzoru Załącznika nr 5.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do użytkowania na terenie Polski i UE - certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub oświadczenie z uzasadnieniem, że dane urządzenie nie podlega obowiązkowi wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych. 2. firmowe materiały informacyjne/katalogi/broszury (w języku polskim) potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów.
Inne dokumenty niewymienione pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
IV 4 4 data 2019-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - ZESTAW KOLUMN
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety: Zadanie nr 1 – Zestaw kolumn– (kolumna anestezjologiczna+kolumna chirurgiczna) – 1 zestaw.; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.1 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH 3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy): 1. Zestaw kolumn/1 zestaw/Blok operacyjny, szpital MalborK b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne); c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego; d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji. 4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi). 6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko. 7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące. 9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - NAPĘD ORTOPEDYCZNY I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety: Zadanie nr 2 – Napęd ortopedyczny I – 1 szt.; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.2 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH 3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy): 2. Napęd ortopedyczny I/1 szt./Blok operacyjny, szpital Malbork b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne); c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego; d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji. 4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi). 6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko. 7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące. 9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - NAPĘ ORTOPEDYCZNY II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety: Zadanie nr 3 – Napęd ortopedyczny II – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.3 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH 3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy): 3. Napęd ortopedyczny II/1 szt./Blok operacyjny, szpital Malbork b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne); c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego; d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji. 4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi). 6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko. 7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące. 9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - MYJNIA ENDOSKOPOWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety: Zadanie nr 4 – Myjnia endoskopowa – 1 szt.; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.4 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH 3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy): 4. Myjnia endoskopowa/1 szt./Pracownia endoskopowa, szpital Malbork b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne); c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego; d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji. 4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi). 6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko. 7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące. 9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - ŁÓŻKA KARDIOLOGICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety: Zadanie nr 5 – Łóżka kardiologiczne – 3 szt.; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.5 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH 3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy): 5. Łóżka kardiologiczne/3 szt./Oddział chorób wewnętrznych, szpital w Nowym Dworze Gdańskim b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne); c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego; d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji. 4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi). 6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko. 7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące. 9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 - ŁÓŻKA ELEKTRYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety: Zadanie nr 6 – Łóżka elektryczne - 4 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.6 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH 3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy): 6. Łóżka elektryczne/4 szt./ZOL, szpital w Nowym Dworze Gdańskim. b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne); c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego; d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji. 4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi). 6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko. 7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące. 9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)