Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla biura RDLP w Krakowie w 2019 roku

Publication date 2019-03-26
End date 2019-04-08 00:00:00
Instytucja Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528518-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla biura RDLP w Krakowie w 2019 roku obejmująca zadania :
Pakiet a - Mobilne stoły z mediaportami i krzesła do sali konferencyjnej;
Pakiet b - Wyposażenie do poczekalni (2 sofy + stolik);
Pakiet c - Zabudowy meblowe do kuchni i pomieszczenia technicznego oraz meble mobilne ,,cateringowe''- wg. projektów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9f4ebfbd-d1bc-4347-ab1d-40f5c3470f78
Biuletyn 528518-N-2019
Zamawiajacy nazwa Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie
Regon 35054571900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Słowackiego
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-159
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 305 200
Zamawiajacy fax 126 331 351
Zamawiajacy email zamowienia@krakow.lasy.gov.pl
Adres strony url www.krakow.lasy.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej, PGL Lasy Państwowe
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.krakow.lasy.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krakow.lasy.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty muszą być złożone w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie , al. Juliusza Słowackiego 17 a, 31-159 Kraków, pokój 202 - sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla biura RDLP w Krakowie w 2019 roku
Numer referencyjny 270.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla biura RDLP w Krakowie w 2019 roku obejmująca zadania : Pakiet a - Mobilne stoły z mediaportami i krzesła do sali konferencyjnej; Pakiet b - Wyposażenie do poczekalni (2 sofy + stolik); Pakiet c - Zabudowy meblowe do kuchni i pomieszczenia technicznego oraz meble mobilne ,,cateringowe''- wg. projektów.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow dla pakietu a - Mobilne stoły z mediaportami i krzesła do sali konferencyjnej - 30 dni; dla pakietu b - Wyposażenie do poczekalni (2 sofy + stolik) - 30 dni; dla pakietu c - Zabudowy meblowe do kuchni i pomieszczenia technicznego oraz meble mobilne ,,cateringowe'' - wg. projektów - 60 dni.
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności – zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę - minimum 50.000,00 zł - lub równoważną kwotę w EURO wg kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wymagane jest posiadanie minimalnego doświadczenia, tj. wykonania w okresie 3-ch lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech tożsamych z przedmiotem zamówienia dostaw mebli, każda o wartości co najmniej 30 tys. zł brutto w ramach jednej umowy, z których każda obejmowała min. dostawę krzeseł, stołów i mebli odpowiadających swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1-8 Ustawy Pzp (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunku;
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane, jako potwierdzenie spełniania warunków; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie kryteriow selekcji Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie), dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest posiadanie minimalnego doświadczenia; co najmniej trzech tożsamych z przedmiotem zamówienia dostaw mebli, każda o wartości co najmniej 30 tys. zł brutto, z których każda obejmowała m.in. dostawę krzeseł, stołów, mebli odpowiadających swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt. 4.1 SIWZ), z podaniem daty (rozpoczęcia, zakończenia lub "nadal") i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku, gdy oferta obejmuje jeden lub 2 pakiety zakres wykazywanych dostaw powinien obejmować zakres odpowiadający tym pakietom.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Czy wadium 1
Wadium - na pakiet a - 2.200 zł (słownie dwa tysiące dwieście złotych) - na pakiet b - 400 zł ( słownie: czterysta złotych) - na pakiet c - 1.000 zł ( słownie: tysiąc złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet a - Mobilne stoły z mediaportami i krzesła do sali konferencyjnej;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Mobilne stoły z mediaportami (16 sztuk) oraz krzesła konferencyjne (60 sztuk)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet b - Wyposażenie do poczekalni (2 sofy + stolik);
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 2 sofy 3-osobowe i stolik
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet c - Zabudowy meblowe do kuchni i pomieszczenia technicznego oraz meble mobilne „cateringowe” – wg. projektów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1.Zabudowa meblowa wg projektu (zał.1b do SIWZ); 2.Meble mobilne ,,cateringowe'' wg. projektu (zał.1c do SIWZ); 3.Zabudowa meblowa wg. projektu (zał.1d do SIWZ).
  

Criterion

Kryteria Wydłuzenie okresu gwarancji
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)