GuidZP400 |
9d23cb68-6bc4-4a9e-bf1e-c7236c0dd005
|
Biuletyn |
528968-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
|
Regon |
95036901400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tadeusza Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
94
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biłgoraj
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
23-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
84 6882000, 6882006
|
Zamawiajacy fax |
846882009
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@bilgorajski.pl
|
Adres strony url |
www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Wzrost potencjału edukacyjnego 3 szkół zawodowych Powiatu Biłgorajskiego poprzez wykonanie prac modernizacyjnych oraz zakup wyposażenia” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 – Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 – Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca, oferty muszą być złożone w siedzibie zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Biłgoraju, ul. Tadeusza Kościuszki 94, pokój nr 106 (Sekretariat Starosty), 23-400 Biłgoraj
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa tokarek i frezarek w ramach projektu „Wzrost potencjału edukacyjnego 3 szkół zawodowych Powiatu Biłgorajskiego poprzez wykonanie prac modernizacyjnych oraz zakup wyposażenia”
|
Numer referencyjny |
FSZ.273.6.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa tokarek i frezarek w ramach projektu „Wzrost potencjału edukacyjnego 3 szkół zawodowych Powiatu Biłgorajskiego poprzez wykonanie prac modernizacyjnych oraz zakup wyposażenia” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 – Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 – Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego określonych jako:
Część 1 – tokarki,
Część 2 – frezarki
|
Cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej zamawiającego www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu informacji o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
2. W przypadku oferty składanej przez pełnomocnika lub podmioty występujące wspólnie do oferty należy dołączyć oryginał lub uwierzytelnioną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości
Część 1 – 2000 zł (słownie złotych: dwa tysiące).
Część 2 – 2000 zł (słownie złotych: dwa tysiące)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Powiat Biłgorajski reprezentowany przez
Zarząd Powiatu w Biłgoraju
ul. Tadeusza Kościuszki 94
23 – 400 Biłgoraj
tel. (+48) 84 688 20 00
fax. (+48) 84 688 20 09
e-mail: zamowienia@bilgorajski.pl
www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl
2) W sprawach związanych Pani/Pana danymi należy kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Biłgoraju, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej: Starostwo Powiatowe w Biłgoraju ul. Tadeusza Kościuszki 94, 23-400 Biłgoraj pocztą email: agrabias@bilgorajski.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na jednostkach sektora finansów publicznych;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), zwanej dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
tokarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Tokarka 1 - ilość sztuk 1, Tokarka 2 - ilość sztuk 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
frezarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Frezarka 1 - ilość sztuk 1, Frezarka 2 - ilość sztuk 1, Frezarka 3 - ilość sztuk 1
|
| |