GuidZP400 |
5fa8cae1-f865-43a8-a4fd-1dabce2a21ab
|
Biuletyn |
531193-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
AMW REWITA Sp. z o.o.
|
Regon |
14299025400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. J. Odrowąża
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 2709550
|
Zamawiajacy fax |
22 2702143
|
Zamawiajacy email |
zp@rewita.pl
|
Adres strony url |
www.rewita.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AMW Rewita Sp. z o.o. Oddział Rewita Jurata 84-150 Hel. ul. Helska 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu gastronomicznego wraz rozładunkiem i montażem do Oddział Rewita Jurata
|
Numer referencyjny |
RWT/OJRT/272- PZP/6/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego wraz z rozładunkiem i montażem do AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Jurata.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz ilościowo-cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp;
2. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oraz oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2. Wypełniony formularz ilościowo - cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ;
3. Pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy, w szczególności do podpisania oferty, dokumentów i oświadczeń, o ile przedstawiciel Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku zawarcia Umowy po przeprowadzeniu postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy
w przypadku:
a) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
b) zmiany podwykonawcy, w zakresie wskazanym w zamówieniu, z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą.
|
IV 4 4 data |
2019-04-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|